[B3 90 2.3 20V quattro 7A] jaka instalacje gazowa zalozyc ?
więc dziś odebrałem moje czterołapkowe audi :mrgreen: narazie wypisze jakie części, fotki wrzuce jutro, dziś juz było ciemno.a więc:
-reduktor tomasetto na 200km
-zbiornik stako walec
-zawory tomasetto
-centralka stagg-300
-układ elektryczny stagg
-wtryski valtec czerwone
ogólnie nawet fajnie to chodzi, może malutka róznica jest między benzyna a gazem ale jestem zadowolony. stwierdziłem że jestem nienormalny- kupic takiego starego grata za tyle i jeszcze taki gaz wstawiac hehe,. ale co tam
-reduktor tomasetto na 200km
-zbiornik stako walec
-zawory tomasetto
-centralka stagg-300
-układ elektryczny stagg
-wtryski valtec czerwone
ogólnie nawet fajnie to chodzi, może malutka róznica jest między benzyna a gazem ale jestem zadowolony. stwierdziłem że jestem nienormalny- kupic takiego starego grata za tyle i jeszcze taki gaz wstawiac hehe,. ale co tam
- Black Spider
- Forum Audi 80
- Posty: 51
- Rejestracja: 04 mar 2007, 09:07
Konfiguracja moze byc ja bym wymienil tylko reduktor np na KME Silver do 230KM, stag jest calkiem ok u mnie Probe 2.2GT lata na konfigu KME Diego wtryski Valtek reduktor KME GOLD do 360KM rurki 8mm auto ma dlubniety silnik na 210KM i nie ma problemu. W audiku 2,3NG siedzi Blos+reduktor BRC do 190KM i smiga w tym konfigu juz 4 lata bez najmniejszych problemow oczywiscie uklad zaplonowy stan igla NGK/Beru. Wsyztko to kwestia regulacji i dobrego montazu
no troche ciasno. ta butla druga kosztuje kupe kasy...a czy nieład jest pod maską, hmm w sumie tam nie ma miesjca żeby ładniej to zrobic, jedno na drugim. kto mi powie czy jeśli nie ma nic w płynie chłodniczym ani w oleju to czy możliwe że uszczelka pod głowicą jest do dupy? bo ginie mi troszke wody i nie moge nzaleźć przecieku, bąbelków w zbiorniczku tez nie ma
Ja ci powiemkuba2955 pisze:kto mi powie czy jeśli nie ma nic w płynie chłodniczym ani w oleju to czy możliwe że uszczelka pod głowicą jest do dupy? bo ginie mi troszke wody i nie moge nzaleźć przecieku, bąbelków w zbiorniczku tez nie ma
Otóż jest to możliwe ja z taką dolegliwością bujam się autem od dłuższego czasu. I co dziwne też problem powstał po montażu gazu (może to zbieg okoliczności). Płynu ubywało mi na początku mało i dolewałem go sporadycznie lecz ostatnio dolewam coraz to więcej. Wczoraj byłem na teście zawartości spalin w płynie chłodniczym, i po otwarciu termostatu odczynnik odbarwił się od razu z koloru niebieskiego na zielony (czyli spaliny w płynie chłodniczym). Tobie radze jechać też na taki test i sprawdzić ciśnienie sprężania, dodam jeszcze że jezdziłem autem i nie miałem żadnych objawów typu strata moczy czy dymienie z rury wydechowej na biało.
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
k44761 napisałeś : Ostatnio na stacji BP widziałem gościa w B4 który zawór wlewowy LPG miał tam gdzie wlew paliwa, pod klapką. Wstydzicie się tego czy co?
To nie o to chodzi, że ktoś się wstydzi gazu tylko jak jest możliwość założenia właśnie tam wlewu to jak najbardziej będzie to miejsce odpowiednie. Ja mam właśnie koło wleu benzyny zamontowane i jest ok. nic mi nie wiercili żadnej dziury w zderzaku tylko srytnie umieścili koło wlewu Pb
To nie o to chodzi, że ktoś się wstydzi gazu tylko jak jest możliwość założenia właśnie tam wlewu to jak najbardziej będzie to miejsce odpowiednie. Ja mam właśnie koło wleu benzyny zamontowane i jest ok. nic mi nie wiercili żadnej dziury w zderzaku tylko srytnie umieścili koło wlewu Pb
Jak chcesz mieć lepiej to załóż reduktor EG 200 a nie KME Gold, i wtryski jak chcesz lepiej to Matrix HD 544, a jak chcesz najlepiej to Landi Renzo Omegas.wojtas24 pisze:Odświeżam temat, bo w końcu się zdecydowałem na zainstalowanie gazu;
Sekwencja :
-sterownik stag 300+
-wtryski magicjet 2ohm
-reduktor KME do 300KM
-rurki 8mm
-butla płaska w bagażnik
-wlew pod klapką
koszt = 3000 zł
Co sądzicie ?