Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90 2.3 20V quattro 7A] jaka instalacje gazowa zalozyc ?

Wszystko co związane z LPG
kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 03 wrz 2008, 21:56

więc dziś odebrałem moje czterołapkowe audi :mrgreen: narazie wypisze jakie części, fotki wrzuce jutro, dziś juz było ciemno.a więc:
-reduktor tomasetto na 200km
-zbiornik stako walec
-zawory tomasetto
-centralka stagg-300
-układ elektryczny stagg
-wtryski valtec czerwone
ogólnie nawet fajnie to chodzi, może malutka róznica jest między benzyna a gazem ale jestem zadowolony. stwierdziłem że jestem nienormalny- kupic takiego starego grata za tyle i jeszcze taki gaz wstawiac hehe,. ale co tam

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 03 wrz 2008, 23:02

Butle gdzie upchnąłeś? no i korek wlewu?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 04 wrz 2008, 08:00

Zapomniałeś podać ceny. :-D

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 04 wrz 2008, 15:24

korek niestety w zderzaku...zapomniałem powiedziec im żeby go gdzies schowali. a cena duża...3 tys., reszte widac na fotkach
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Black Spider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 04 mar 2007, 09:07

Post autor: Black Spider » 04 wrz 2008, 19:11

Konfiguracja moze byc ja bym wymienil tylko reduktor np na KME Silver do 230KM, stag jest calkiem ok u mnie Probe 2.2GT lata na konfigu KME Diego wtryski Valtek reduktor KME GOLD do 360KM rurki 8mm auto ma dlubniety silnik na 210KM i nie ma problemu. W audiku 2,3NG siedzi Blos+reduktor BRC do 190KM i smiga w tym konfigu juz 4 lata bez najmniejszych problemow oczywiscie uklad zaplonowy stan igla NGK/Beru. Wsyztko to kwestia regulacji i dobrego montazu

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 04 wrz 2008, 23:31

Montaż butli mi się nie podoba, bardziej wolę sposób montażu u Maroonia :) Ale ponoć są problemy z tak ustawionymi toroidalnymi butlami

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 04 wrz 2008, 23:48

Ja pikolę :shock: Teraz to już pod maskę nawet wykałaczki nie wsadzisz. Ciasno tam jak na targu i za duży nieład tam panuje. Seria jest gęsta a co dopiero z LPG.

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 05 wrz 2008, 21:25

no troche ciasno. ta butla druga kosztuje kupe kasy...a czy nieład jest pod maską, hmm w sumie tam nie ma miesjca żeby ładniej to zrobic, jedno na drugim. kto mi powie czy jeśli nie ma nic w płynie chłodniczym ani w oleju to czy możliwe że uszczelka pod głowicą jest do dupy? bo ginie mi troszke wody i nie moge nzaleźć przecieku, bąbelków w zbiorniczku tez nie ma

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 05 wrz 2008, 22:09

Ja na miejscu kolegow zalozyl bym gaz ;-) sam mam gaz w silniku 2.3NG a wiadomo ze to ciezki temat 8-) do czasu kiedy zalozylem blosa smiga jak talala jest to Avant wiec butla w kolo zapasowe 55L. :-)

seebol1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: seebol1 » 06 wrz 2008, 17:25

kuba2955 pisze:kto mi powie czy jeśli nie ma nic w płynie chłodniczym ani w oleju to czy możliwe że uszczelka pod głowicą jest do dupy? bo ginie mi troszke wody i nie moge nzaleźć przecieku, bąbelków w zbiorniczku tez nie ma
Ja ci powiem :-D
Otóż jest to możliwe ja z taką dolegliwością bujam się autem od dłuższego czasu. I co dziwne też problem powstał po montażu gazu (może to zbieg okoliczności). Płynu ubywało mi na początku mało i dolewałem go sporadycznie lecz ostatnio dolewam coraz to więcej. Wczoraj byłem na teście zawartości spalin w płynie chłodniczym, i po otwarciu termostatu odczynnik odbarwił się od razu z koloru niebieskiego na zielony (czyli spaliny w płynie chłodniczym). Tobie radze jechać też na taki test i sprawdzić ciśnienie sprężania, dodam jeszcze że jezdziłem autem i nie miałem żadnych objawów typu strata moczy czy dymienie z rury wydechowej na biało.

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 06 wrz 2008, 21:10

ale u mnie wody ubywało przed wstawieniem gazu, od kiedy jest gaz narazie ok, ale jeszcze mało przejechałem. a gdzie mozna taki test zrobic?

seebol1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: seebol1 » 07 wrz 2008, 12:25

Powiem szczerze że ja obszukałem wszystkie warsztaty w Wałbrzychu i mieli ten tester tylko w serwisie citroena w zwykłych warsztatach nie mieli (w jednym był ale uszkodzony). Ale Wałbrzych to dziura :-D

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 07 wrz 2008, 13:05

k44761 napisałeś : Ostatnio na stacji BP widziałem gościa w B4 który zawór wlewowy LPG miał tam gdzie wlew paliwa, pod klapką. Wstydzicie się tego czy co?


To nie o to chodzi, że ktoś się wstydzi gazu tylko jak jest możliwość założenia właśnie tam wlewu to jak najbardziej będzie to miejsce odpowiednie. Ja mam właśnie koło wleu benzyny zamontowane i jest ok. nic mi nie wiercili żadnej dziury w zderzaku tylko srytnie umieścili koło wlewu Pb :-)

wojtas24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 09 sie 2008, 15:50

Post autor: wojtas24 » 09 cze 2009, 17:18

Odświeżam temat, bo w końcu się zdecydowałem na zainstalowanie gazu;

Sekwencja :
-sterownik stag 300+
-wtryski magicjet 2ohm
-reduktor KME do 300KM
-rurki 8mm
-butla płaska w bagażnik
-wlew pod klapką

koszt = 3000 zł

Co sądzicie ?

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 09 cze 2009, 22:35

wojtas24 pisze:Odświeżam temat, bo w końcu się zdecydowałem na zainstalowanie gazu;

Sekwencja :
-sterownik stag 300+
-wtryski magicjet 2ohm
-reduktor KME do 300KM
-rurki 8mm
-butla płaska w bagażnik
-wlew pod klapką

koszt = 3000 zł

Co sądzicie ?
Jak chcesz mieć lepiej to załóż reduktor EG 200 a nie KME Gold, i wtryski jak chcesz lepiej to Matrix HD 544, a jak chcesz najlepiej to Landi Renzo Omegas.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl