Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] LPG z komputerem czy bez??

Wszystko co związane z LPG
chlopasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:54

Post autor: chlopasek » 01 paź 2007, 20:04

sekwencje to sie zakłada do plastikowych kolektorów albo do v6,ja mówiłem o zwykłej instalacji z prostym komputerem np stag 50
to jest moja opinia nie jestem gazownikiem sie tak nie znam

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 01 paź 2007, 21:18

chlopasek pisze:sekwencje to sie zakłada do plastikowych kolektorów albo do v6
Sekwencję to się zakłada do wtrysku wielopunktowego, a nie do plastikowego kolektora. Owszem II generacja też będzie śmigać, ale ma swoje wady jak i zalety. Sekwencja też ma zalety i wady, jak wszystkie instalacje czy też rodzaje paliwa (np. diesel i benzyna). Natomiast wybór instalacji nie jest zależny od typu kolektora tylko rodzaju zasilania. Jednak najważniejsze moim zdaniem jest to kto i jak gazuje, czyli kompetencja warsztatu.
A na marginesie, widziałem też V6 i V8 na II generacji :-P .

grabon.a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: grabon.a » 02 paź 2007, 11:57

Witam

troche podzwoniłem po warsztatach no i sprawa przedstawia sie tak:

1 zestaw: Komputer Stag, Reduktor Tomasetto, cena 1600zł

2 zestaw: wszystki firmy LPIGAZ cena 1700zł

3 zestaw: Komputer Autronic, Reduktor Tomasetto cena 1700zł

4 zestaw: Komputer Autronic (al700 jakos tak), Reduktor AGC-LOVATO 1600zł

Pomoże mi ktos wybrac???
z góry dziękuje

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 paź 2007, 13:20

Jeśli ten Stag to co najmniej Stag-100 to można brać.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 paź 2007, 13:38

brat miał kiedyś 100 C4 2.8 i miał włożoną II generacje gazu i chodziła bez zarzutu i w miare mało paliła w mieście koło 14-15 l LPG

grabon.a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: grabon.a » 02 paź 2007, 15:11

dzwoniłem do goscia no i powiedział ze to stag-50 a jak zapytałem o stag-100 to powiedział ze nie ma co sie pchac w koszta i nowszą technike w tak starym aucie zaproponował mi jeszcze Bingo w tej samej cenie co stag-50

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 02 paź 2007, 15:54

A czy przypadkiem mechanik nie wciska tego co akurat ma na składzie? Może nie potrafi ustawić Stag-a 100 prawidłowo. Moim skromnym zdaniem bardziej wyeksploatowane silniki potrzebują sterowników z większymi możliwościami.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 paź 2007, 19:36

grabon.a pisze:dzwoniłem do goscia no i powiedział ze to stag-50 a jak zapytałem o stag-100 to powiedział ze nie ma co sie pchac w koszta i nowszą technike w tak starym aucie
Stag 50 nie ma emulatora wtrysku na pokładzie i trzeba go dokładać, czyli gościu chce prawdopodobnie zamiast emulatora wstawić zwykły przekaźnik odcinający. Nie zgadzaj się na to. Poza tym 50-ka jest tańsza od 100-ki jakieś 30-50 złotówek więc gościu wyraźnie chce zarobić. Co do emulatora wtrysku to Autronic AL-700 też go nie ma, więc też trzeba dokładać zewnętrzny emulator.
Jakie Bingo? Jeśli "S" to może być, jak "M' to właściwie podejdzie, ze względu na full group'owe wtryski benzyny, ale S-ka ma więcej możliwości. Więc lepiej S-kę (droższa o jakieś 50 zł). Jak ja nie cierpię takich gadek typu: "stare auto, tanie auto to nie ma sensu montować porządnych urządzeń" ...wa mać! kiedy te młotki się nauczą, że nie wartość pojazdu jest tu najważniejsza, tym bardziej, że różnica w cenie niewielka, a w możliwościach ogromna (Stag50 vs. Stag100).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga