Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 avant 2.0 ABK]montaż blosa

Wszystko co związane z LPG
Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 22 kwie 2008, 09:51

pietrusek1 pisze:Witam, Krzysztof_Suliko mam pytanie czy jest duża różnica w przyspieszaniu po zamontowaniu blosa?bo zastanawiam sie czy nie zamontowac do swojego abk. Pozdrawiam
Jeszcze nie zdecydowałem się za założenie blosa, narazie mam inne wydatki i blosowanie wstrzymane :->

a.g179

Post autor: a.g179 » 22 kwie 2008, 20:52

Pojezdzilem troche na benzynie 3 dni bez mixera wszystko bylo przygotowane na Blosa fajnie bylo :) Dzis zamontowany zostal Blos + AFR ustawilem i jazda powiem ze nie widze ruznicy a najbardzej jestem zadowolony z tego ze ciszej silnik chodzi teraz tak jakos fajniej mruczy hehe tyle z mojej strony zamontowanie do silnika ABK jest banalnie proste dzeki zdjeciu zombi66

Ps.Dzeki znajomemu mechanikowi on mi pokazal ze gumowa harmonijka idaca z Blosa jest dosyc znacznie zgieta niebylo pelnego przeplywu, wsadzilismy miedzy zeberka rurke miedzianą o malym przekroju i jet teraz ori od nowa musialem ustawiac Blosa jest starsznie czuly na krecenie. Powodzenia tyle narazie odemnie <ok>

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 26 kwie 2008, 16:22

No właśnie musze tą rurkę kiedyś wytestować, bo strasznie mnie to ciekawi. Mam Danek jedno pytanko. Czy spotkałeś się z silnikiem 2.2T na blosie ? W blosie przepustnice otwiera podciśnienie, a jak z turbo będzie ciśnienie?? Jak to może wyjść? To mnie strasznie interesuje? Spotkał się już ktoś z was, z czymś takim. Tylko nie chcę odpowiedzi typu. Eski się nie gazuje , to profanacja zbeszczeszczenie itd.. Koleś ma smarta turbo z sekwencją i się śmieje ludziom prosto w twarz jak wysuwają takie teorie?? Pozdrawiam
audi 90 było
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest

psk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 kwie 2008, 17:25
Lokalizacja: Dzialdowo

Post autor: psk » 28 kwie 2008, 16:47

do ABT mozna założyć takie cos? :>

Awatar użytkownika
zombi66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 13 cze 2007, 22:40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: zombi66 » 10 maja 2008, 14:51

Zobacz na AKP tem jest zablosowane ABT nawet sa zdjecia
90 PS+LPG klasyka
80 ABK+BLOS i się lata:)sprzedane
100 C4 Avant ABC i się lata szybciej:) (DO SPRZEDANIA)

pietrusek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: pietrusek1 » 21 maja 2008, 23:20

Witam, panowie zakupilem blosa i zamontowaŁem, mam nastepujacy problem: mieszanka na biegu jalowym jest bogata, obie sruby regulacyjne sa wkrecone na max,parownik mam lovato do 125KM sruba w nim wykrecona(chociaz wkrecenie jej na maxa zmienia mieszanke minimalnie). Teraz pytanie czy wasze blosy maja rurke typu slit d?czy slit e?Dodam ze przy 4 tys mieszanke mam uboga i zwiekszenie jej na optymalna, powoduje zwiekszenie rowniez na biegu jalowym.Prosze o podpowiedz.Pozdr Piotr
Była B3 1.9SD+LPG 87r
Obecnie B4 2.0ABK+LPG 94r

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 maja 2008, 00:12

pajak100, nie widziałem jeszcze zagazowanego 2,2T na blosie , na sekwencji owszem, nawet trochę więcej niż 2,2 :-) Pięknie się to zbierało ale wskaźnik spalania chwilowego przyprawiał o zawał :-) .

a.g179

Post autor: a.g179 » 22 maja 2008, 13:35

U siebie w Blosie mam rurke typu slit d ,na biegu jalowym jest uboga na 3 tys jest optymalna przechodzaca na bogatom depczac gaz,ja u siebie rozwiazlem ten problem pietrusek1 wywalilem bebechy z silniczka krokowego rozkrecilem i odkrecilem tloczek teraz jest przelot bez ograniczen,wyglada teraz tak samo bo i kabel wpiety tylko jest to atrapa.Spalanie w cyklu mieszanym wyszlo mi 10,9 litra gazu na 100 km a na mix 11,5 litra Pozdrawiam

pietrusek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: pietrusek1 » 22 maja 2008, 14:54

Witam, rownież z silniczka krokowego wyjalem tloczek, w porównaniu z mixerem różnice czuć po 3tys. obr. Na mixerze palil mi max 10.4l LPG na 100km. Co do mojego problemu to juz wyczytalem z forum calibry ze mieli to samo co ja-przerabiali rurke specjalnie pod samochod. Blos zamontowalem w taki sposób:
Obrazek
Była B3 1.9SD+LPG 87r
Obecnie B4 2.0ABK+LPG 94r

a.g179

Post autor: a.g179 » 23 sie 2008, 17:03

Kupilem mierniki składu mieszanki AFR ustawilem bylo OK po przejechaniu okolo 2tys podlaczam i zonk parametry gdzes polecialy,krecilem ciagnelem, piescilem i nic to nie dalo,zdenerwowalem sie naprawde :evil: i ustawilem to na ucho ;-), odkrecilem parownik na maxa jalowy ustawiony aby motorek ladniutko rowno pracowal aby obroty nie falowaly ledwo slyszalne,sruba regulujaca dawke gazu ustawilem na wyczucie =>odpalanie Audiczki od pierwszego strzalu niezaleznie od czasu postoju (Obojetnie czy gasze na benzynie czy na gazie a wczesniej to byla masakra) wchodzi na obroty pieknie od dolu niema przymulenia.Jesli mial ktos stycznosc z gaznikami motorki itp. da sobie rade bo to jest to samo pozdrawiam.Jak cos poknocilem prosze bardzej zrozumiale napisac poprawic <ok>

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 09 wrz 2008, 16:08

odswiere temat chcialem do swojego zamontowa blosa silnik 3A
i mam pytanie co mi potrzebne bedzie to znaczy od czego mozna gume na przeplywke dopasowac i przepustnice??

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 03 sty 2009, 20:58

mam pytanko co do blosa czy montował ktoś już go w silniku ADA bo mam całą instalacje a nie wiem czy warto zakładać
było Audi 90 2.3NG 136KM
viewtopic.php?t=11858#112425
http://pl.youtube.com/watch?v=4L8auyMI1B0
była Audi B4 avant 1.6 ADA 101KM
viewtopic.php?t=18271
NARAZIE LIPA POZOSTAŁ ROWER

Martinez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:47
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Martinez » 15 lip 2010, 23:34

Witam.
Odkopię trochę temacik.

Zamontowałem sobie dzisiaj Blosa tak jak chłopaki pomiędzy przepustnicą i przepływomierzem. No praca silnika na wolnych jest rewelacyjna,kopa ma też jak na taką masę ale,no właśnie jest jedno ale. Śruby regulacyjne niestety mam całkowicie skręcone bo inaczej niestabilnie silnik pracuje. Temamat już trochę czasu studjuję w necie i z tego co widziałem BLOS,a raczej powinno się montować przed przepływką klapową (między filtrem powietrza a przepływomierzem) bo niestety takie jaja póżniej wychodzą.

Jestem w stanie w to uwierzyć ponieważ przepływka niestety w znacznym stopniu zakłóca rozkład ciśnień w dolocie.

Zobaczę co wykaże analizator i czy może diabeł tkwi w slicie (gwizdku) przy którym ktoś mógł wcześniej czarować (szlifować). Dodam iż parownik rozkręciłem na makasa,tak jak w instrukcji. Ciekawe jakie wyjdzie spalanie :?:

Jakie są wymiary slitów standartowych w mm? Może ktoś pomierzyć i rzucić tutaj? Przynajmniej będę miał pewność iż to nie gwizdek jest do D.

Montaż Blosa przed przepływką i na oryginalnym filtrze napewno byłby ciężkim wyzwaniem,jeżeli niemożiwym nawet.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 16 lip 2010, 09:53

Martinez pisze:Montaż Blosa przed przepływką i na oryginalnym filtrze napewno byłby ciężkim wyzwaniem,jeżeli niemożiwym nawet.
własnie kolego montaz przed przepływka jest niemozliwy ale jezeli wywalisz ori filtr i wsadzisz stożek to jak najbardziej ciekawe jak by sie to spisało, tez mam problem z tymi srubami czy skręcone czy rozkrecone to cały czas za bogato ale spalania wyższego niż 11l nie odnotowałem wiec to olałem. :-/

Martinez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:47
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Martinez » 17 lip 2010, 23:11

Miałem już kiedyś stożek w innym aucie i się przeraziłem jak uwidziałem wnętrze dolotu całe pokryte pyłem :-?

Jeśli udało by mi się zmieścić w 12 L to byłbym szczęśliwy-zobaczę po 100 km.

Mógłbyś może zmierzyć slita jaką ma szerokość otworu w najszerszym miejscu?

[ Dodano: 2010-07-18, 19:52 ]
Martinez pisze:Miałem już kiedyś stożek w innym aucie i się przeraziłem jak uwidziałem wnętrze dolotu całe pokryte pyłem :-?

Jeśli udało by mi się zmieścić w 12 L to byłbym szczęśliwy-zobaczę po 100 km.

Mógłbyś może zmierzyć slita jaką ma szerokość otworu w najszerszym miejscu?
No i przelitrażowałem :mrgreen:

Wczoraj zatankowałem do pełna i dzisiaj przy stanie 92 km zajechałem ponownie zatankować.
Leci gaz,leci i wybiło :!: 7,5 Litra <ok>

A żeby nie było to tankowanie na tej samej stacji zawsze. Czy to możliwe żeby spalanie było na takim poziomie :?: Dodam że jeżdziłem emerycko z racji złych kontów i zbieżności z przodu po naprawie całej zawiechy-jutro jadę na geometrię :-P

ps.na stacji patrzą już na mnie jak na jakiegoś idiotę,codziennie prawie jeżdzę tankować <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga