Jeszcze nie zdecydowałem się za założenie blosa, narazie mam inne wydatki i blosowanie wstrzymane :->pietrusek1 pisze:Witam, Krzysztof_Suliko mam pytanie czy jest duża różnica w przyspieszaniu po zamontowaniu blosa?bo zastanawiam sie czy nie zamontowac do swojego abk. Pozdrawiam
[B4 avant 2.0 ABK]montaż blosa
Pojezdzilem troche na benzynie 3 dni bez mixera wszystko bylo przygotowane na Blosa fajnie bylo Dzis zamontowany zostal Blos + AFR ustawilem i jazda powiem ze nie widze ruznicy a najbardzej jestem zadowolony z tego ze ciszej silnik chodzi teraz tak jakos fajniej mruczy hehe tyle z mojej strony zamontowanie do silnika ABK jest banalnie proste dzeki zdjeciu zombi66
Ps.Dzeki znajomemu mechanikowi on mi pokazal ze gumowa harmonijka idaca z Blosa jest dosyc znacznie zgieta niebylo pelnego przeplywu, wsadzilismy miedzy zeberka rurke miedzianą o malym przekroju i jet teraz ori od nowa musialem ustawiac Blosa jest starsznie czuly na krecenie. Powodzenia tyle narazie odemnie <ok>
Ps.Dzeki znajomemu mechanikowi on mi pokazal ze gumowa harmonijka idaca z Blosa jest dosyc znacznie zgieta niebylo pelnego przeplywu, wsadzilismy miedzy zeberka rurke miedzianą o malym przekroju i jet teraz ori od nowa musialem ustawiac Blosa jest starsznie czuly na krecenie. Powodzenia tyle narazie odemnie <ok>
No właśnie musze tą rurkę kiedyś wytestować, bo strasznie mnie to ciekawi. Mam Danek jedno pytanko. Czy spotkałeś się z silnikiem 2.2T na blosie ? W blosie przepustnice otwiera podciśnienie, a jak z turbo będzie ciśnienie?? Jak to może wyjść? To mnie strasznie interesuje? Spotkał się już ktoś z was, z czymś takim. Tylko nie chcę odpowiedzi typu. Eski się nie gazuje , to profanacja zbeszczeszczenie itd.. Koleś ma smarta turbo z sekwencją i się śmieje ludziom prosto w twarz jak wysuwają takie teorie?? Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
Witam, panowie zakupilem blosa i zamontowaŁem, mam nastepujacy problem: mieszanka na biegu jalowym jest bogata, obie sruby regulacyjne sa wkrecone na max,parownik mam lovato do 125KM sruba w nim wykrecona(chociaz wkrecenie jej na maxa zmienia mieszanke minimalnie). Teraz pytanie czy wasze blosy maja rurke typu slit d?czy slit e?Dodam ze przy 4 tys mieszanke mam uboga i zwiekszenie jej na optymalna, powoduje zwiekszenie rowniez na biegu jalowym.Prosze o podpowiedz.Pozdr Piotr
U siebie w Blosie mam rurke typu slit d ,na biegu jalowym jest uboga na 3 tys jest optymalna przechodzaca na bogatom depczac gaz,ja u siebie rozwiazlem ten problem pietrusek1 wywalilem bebechy z silniczka krokowego rozkrecilem i odkrecilem tloczek teraz jest przelot bez ograniczen,wyglada teraz tak samo bo i kabel wpiety tylko jest to atrapa.Spalanie w cyklu mieszanym wyszlo mi 10,9 litra gazu na 100 km a na mix 11,5 litra Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
Witam, rownież z silniczka krokowego wyjalem tloczek, w porównaniu z mixerem różnice czuć po 3tys. obr. Na mixerze palil mi max 10.4l LPG na 100km. Co do mojego problemu to juz wyczytalem z forum calibry ze mieli to samo co ja-przerabiali rurke specjalnie pod samochod. Blos zamontowalem w taki sposób:
Kupilem mierniki składu mieszanki AFR ustawilem bylo OK po przejechaniu okolo 2tys podlaczam i zonk parametry gdzes polecialy,krecilem ciagnelem, piescilem i nic to nie dalo,zdenerwowalem sie naprawde :evil: i ustawilem to na ucho , odkrecilem parownik na maxa jalowy ustawiony aby motorek ladniutko rowno pracowal aby obroty nie falowaly ledwo slyszalne,sruba regulujaca dawke gazu ustawilem na wyczucie =>odpalanie Audiczki od pierwszego strzalu niezaleznie od czasu postoju (Obojetnie czy gasze na benzynie czy na gazie a wczesniej to byla masakra) wchodzi na obroty pieknie od dolu niema przymulenia.Jesli mial ktos stycznosc z gaznikami motorki itp. da sobie rade bo to jest to samo pozdrawiam.Jak cos poknocilem prosze bardzej zrozumiale napisac poprawic <ok>
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
Witam.
Odkopię trochę temacik.
Zamontowałem sobie dzisiaj Blosa tak jak chłopaki pomiędzy przepustnicą i przepływomierzem. No praca silnika na wolnych jest rewelacyjna,kopa ma też jak na taką masę ale,no właśnie jest jedno ale. Śruby regulacyjne niestety mam całkowicie skręcone bo inaczej niestabilnie silnik pracuje. Temamat już trochę czasu studjuję w necie i z tego co widziałem BLOS,a raczej powinno się montować przed przepływką klapową (między filtrem powietrza a przepływomierzem) bo niestety takie jaja póżniej wychodzą.
Jestem w stanie w to uwierzyć ponieważ przepływka niestety w znacznym stopniu zakłóca rozkład ciśnień w dolocie.
Zobaczę co wykaże analizator i czy może diabeł tkwi w slicie (gwizdku) przy którym ktoś mógł wcześniej czarować (szlifować). Dodam iż parownik rozkręciłem na makasa,tak jak w instrukcji. Ciekawe jakie wyjdzie spalanie :?:
Jakie są wymiary slitów standartowych w mm? Może ktoś pomierzyć i rzucić tutaj? Przynajmniej będę miał pewność iż to nie gwizdek jest do D.
Montaż Blosa przed przepływką i na oryginalnym filtrze napewno byłby ciężkim wyzwaniem,jeżeli niemożiwym nawet.
Odkopię trochę temacik.
Zamontowałem sobie dzisiaj Blosa tak jak chłopaki pomiędzy przepustnicą i przepływomierzem. No praca silnika na wolnych jest rewelacyjna,kopa ma też jak na taką masę ale,no właśnie jest jedno ale. Śruby regulacyjne niestety mam całkowicie skręcone bo inaczej niestabilnie silnik pracuje. Temamat już trochę czasu studjuję w necie i z tego co widziałem BLOS,a raczej powinno się montować przed przepływką klapową (między filtrem powietrza a przepływomierzem) bo niestety takie jaja póżniej wychodzą.
Jestem w stanie w to uwierzyć ponieważ przepływka niestety w znacznym stopniu zakłóca rozkład ciśnień w dolocie.
Zobaczę co wykaże analizator i czy może diabeł tkwi w slicie (gwizdku) przy którym ktoś mógł wcześniej czarować (szlifować). Dodam iż parownik rozkręciłem na makasa,tak jak w instrukcji. Ciekawe jakie wyjdzie spalanie :?:
Jakie są wymiary slitów standartowych w mm? Może ktoś pomierzyć i rzucić tutaj? Przynajmniej będę miał pewność iż to nie gwizdek jest do D.
Montaż Blosa przed przepływką i na oryginalnym filtrze napewno byłby ciężkim wyzwaniem,jeżeli niemożiwym nawet.
własnie kolego montaz przed przepływka jest niemozliwy ale jezeli wywalisz ori filtr i wsadzisz stożek to jak najbardziej ciekawe jak by sie to spisało, tez mam problem z tymi srubami czy skręcone czy rozkrecone to cały czas za bogato ale spalania wyższego niż 11l nie odnotowałem wiec to olałem.Martinez pisze:Montaż Blosa przed przepływką i na oryginalnym filtrze napewno byłby ciężkim wyzwaniem,jeżeli niemożiwym nawet.
Miałem już kiedyś stożek w innym aucie i się przeraziłem jak uwidziałem wnętrze dolotu całe pokryte pyłem
Jeśli udało by mi się zmieścić w 12 L to byłbym szczęśliwy-zobaczę po 100 km.
Mógłbyś może zmierzyć slita jaką ma szerokość otworu w najszerszym miejscu?
[ Dodano: 2010-07-18, 19:52 ]
Wczoraj zatankowałem do pełna i dzisiaj przy stanie 92 km zajechałem ponownie zatankować.
Leci gaz,leci i wybiło :!: 7,5 Litra <ok>
A żeby nie było to tankowanie na tej samej stacji zawsze. Czy to możliwe żeby spalanie było na takim poziomie :?: Dodam że jeżdziłem emerycko z racji złych kontów i zbieżności z przodu po naprawie całej zawiechy-jutro jadę na geometrię
ps.na stacji patrzą już na mnie jak na jakiegoś idiotę,codziennie prawie jeżdzę tankować
Jeśli udało by mi się zmieścić w 12 L to byłbym szczęśliwy-zobaczę po 100 km.
Mógłbyś może zmierzyć slita jaką ma szerokość otworu w najszerszym miejscu?
[ Dodano: 2010-07-18, 19:52 ]
No i przelitrażowałem :mrgreen:Martinez pisze:Miałem już kiedyś stożek w innym aucie i się przeraziłem jak uwidziałem wnętrze dolotu całe pokryte pyłem
Jeśli udało by mi się zmieścić w 12 L to byłbym szczęśliwy-zobaczę po 100 km.
Mógłbyś może zmierzyć slita jaką ma szerokość otworu w najszerszym miejscu?
Wczoraj zatankowałem do pełna i dzisiaj przy stanie 92 km zajechałem ponownie zatankować.
Leci gaz,leci i wybiło :!: 7,5 Litra <ok>
A żeby nie było to tankowanie na tej samej stacji zawsze. Czy to możliwe żeby spalanie było na takim poziomie :?: Dodam że jeżdziłem emerycko z racji złych kontów i zbieżności z przodu po naprawie całej zawiechy-jutro jadę na geometrię
ps.na stacji patrzą już na mnie jak na jakiegoś idiotę,codziennie prawie jeżdzę tankować