Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT LPG] Nie przełącza na LPG.

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 28 gru 2016, 17:42

Można tak doraźnie zrobić ale nie zapomnij o bezpieczniku.Kolega tak miał póki nie kupił nowego kompa gazowego.

[ Dodano: 2016-12-28, 17:42 ]
A sprawdzałeś przewód brązowy przy cewce?

Bartusaudi80lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 28 gru 2016, 02:44

Post autor: Bartusaudi80lbn » 28 gru 2016, 17:47

Zapomniałem o tym przewodzie.
Czyli robiąc tak jak mi ojciec mówił, będzie jeździł na gazie? A nie będzie to też tak, że będzie pobierała również benzyne?

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 28 gru 2016, 18:22

A masz odcięcie wtrysku benzyny na przekaźniku?

[ Dodano: 2016-12-28, 18:22 ]
Tylko to jest doraźne tak jak pisałem.Ecu benzyny nie będzie emulowane.A tak wogóle masz I gen gazu czy II?

Bartusaudi80lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 28 gru 2016, 02:44

Post autor: Bartusaudi80lbn » 28 gru 2016, 18:54

A gdzie to jest napisane, która to generacja?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 gru 2016, 19:10

Jak masz przycisk a nie przełącznik kołyskowy to wtedy może być problem z odcięciem benzyny po załączeniu elektrozawór na krótko, bo zwykle instalacje z przyciskiem mają wbudowane odcięcie niezależne od zasilania na elektrozaworach.


Jeśli pasuje ci palenie razu z gazu to odłącz wtryskiwacz i podłącz sobie zasilanie elektrozaworu pod 15 cewki (wtedy po zapłonie będzie otwierany gaz więc uważaj).

Albo możesz sobie wpiąć zasilanie elektrozaworów pod zasilanie wtryskiwacza pin 2 wtedy będzie tylko zasilane silnik się kręci i chwilę po włączeniu zapłonu.

Nawet możesz sobie podpiąć przełącznik przełączany pod ten układ aby wybierać czy zasilanie wtryskiwacze ma zasilać wtryskiwacz czy lpg.

[ Dodano: 2016-12-28, 19:10 ]
Możesz spróbować zasilić elektrozawory na pracującym silniku. Jeśli zgaśnie to znaczy że dostał dwa paliwa.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Bartusaudi80lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 28 gru 2016, 02:44

Post autor: Bartusaudi80lbn » 28 gru 2016, 19:54

A czy jest różnica który elektrozawór zasilę "lewym" prądem? Bo z tego co się zorientowałem to jest więcej niż jeden elektrozawór.

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 28 gru 2016, 20:04

Bartusaudi80lbn pisze:A czy jest różnica który elektrozawór zasilę "lewym" prądem? Bo z tego co się zorientowałem to jest więcej niż jeden elektrozawór.
wez mernik i sprawdz opornosc a jak nie to tak jak Ci koledzy pisali sprawdzaj na "krotko" i sluchaj czy pstryka i kazdy pokoleji tak sprawdz masz dwa albo 3 takie elektro zawory jeden na butli drug obudowie fltra lpg i 3 na reduktorze od dawki od tgo zacznj potm sprawdzaj dalej jak ci koledzy pisali bezpieczniki i polenczenie z cewka czy przewody nie sa zasniedziale przerwane

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 gru 2016, 20:08

Wszystkie elektrozawory są połączone więc wszystkie powinny otworzyć się razem jak podasz w jednym miejscu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 28 gru 2016, 21:37

Zrób zdjęcie co tam masz pod maską od gazu.Bo tak to możemy gdybać.W Autronicu al700 podłączałem na krótko lpg przez zwykły przełącznik bo tam odcięcie wtrysku było na zwykłym przekaźniku.Sterowaniu z przewodu niebieskiego tego samego co idzie z komputera lpg na elektrozawory.Tak samo mam u siebie w stagu 50.

Bartusaudi80lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 28 gru 2016, 02:44

Post autor: Bartusaudi80lbn » 29 gru 2016, 11:02

Obrazek

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 29 gru 2016, 12:20

uu lepiej zebys mial wieksza polowe butli bo widze ze masz filterek zamontowany wyzej niz zbiornik i napewno masz takie sytuacje ze nie raz pod gorke jak masz malo wzbiorniku brakuje mocy... tutaj gaz nie idzie grawitacyjnie tylko cisnieniem za wysoko jest obudowa filtra

jak masz takaawarie odrazu wymien filterek albo chociazwyczysc to umiejscowienie mi sie nie podoba ovudowy filtra , reduktor moze byc

Bartusaudi80lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 28 gru 2016, 02:44

Post autor: Bartusaudi80lbn » 29 gru 2016, 12:46

Up^ moim problemem nie jest to, że nie ma siły gdy gazu jest mniej niż pół baku...Audi w ogóle nie przełącza sie na gaz :/

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 gru 2016, 13:36

szczepanek1313 pisze: tutaj gaz nie idzie grawitacyjnie tylko cisnieniem za wysoko jest obudowa filtra
Jak nie idzie grawitacyjnie to co za różnica gdzie jest. Gaz nie idzie butli na 10 metrów w górę, że ciśnienie hydrostatyczne słupa cieczy zmniejszy ciśnienie na górze.

Bartusaudi80lbn, u ciebie chyba jest przekaźnik odcinający benzynę, widać go nad serwem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 29 gru 2016, 13:43

Nie wiem jaki przełącznik masz w kabinie ale sprawdź czy jest tam niebieski kabel i czy jest na nim napięcie po przełączeniu na gaz.Być może gdzieś kabel się przerwał i nie dociera +12 V na elektrozawory.

Bartusaudi80lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 28 gru 2016, 02:44

Post autor: Bartusaudi80lbn » 05 sty 2017, 21:56

Jutro stawiam do gazownika, jak sie dowiem co było przyczyna to dam znac :)

[ Dodano: 2017-01-05, 21:56 ]
A więc tak, przełącza na LPG :) Mechanik wgrał nowe oprogramowanie i po problemie :) Chwila roboty. W każdym bądź razie, bardzo wam dziekuje za okazaną pomoc. Życzę wam szerokości i przyczepności na drogach :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga