Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 94] Nowa Instalacja LPG trzęsie! nie rozwiązany!

Wszystko co związane z LPG
waszko_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 28 lip 2009, 18:52
Lokalizacja: Płock

Post autor: waszko_ » 09 lut 2010, 19:13

Jeśli to kogoś interesuje, miałem ten sam problem... gazol przerobił jeszcze raz dysze bo podobno podsysało, zbliżył je ku głowicy. Jak ręką odjął.. :) Pzdr_

adi74

Post autor: adi74 » 15 mar 2010, 18:26

ja tylko się wtrące :-/ żeby bronić ABK

reduktor-Tomasetto
sterownik-Stag-4
wtryski-Valteki-czerwone-3omy

założona (28-02-2009) czyli rok temu zrobione 20.000 i zero problemów <ok> (odpukać w niemalowane <mur> żeby nie zapeszyć :mrgreen: )

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 24 cze 2011, 14:52

A u mnie ten sam problem na niskich obrotach jest ciągle :cry:
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 01 lip 2011, 08:41

Podstawa to dobre podzespoly oraz dobry gazownik. Ja zanim zrobilem gaz u siebie zapisalem sie na forum http://lpg-forum.pl/ i tam zbieralem madrosci od uzytkownikow. Wiedzialem co bedzie dzialac, a co na pewno nie. Pozniej dzwonilem do kilku zakladow i juz przez telefon moglem stwierdzic czy koles wciska mi kita czy nie. Roznica w cenie 200-300PLN nie miala dla mnie znaczenia, lepiej doplacic i miec tip top niz pozniej wydac i tak ta sama kase na dojazdy na poprawki, regulacje plus losowe wymiany podzespolow ... bo moze sie cos poprawi. Rezultat? Opis instalacji mam w stopce, wlasnie skonczyla mi sie gwarancja na instalacje, takze teraz caly serwis bede sobie robil sam. Na gazie zrobilem juz ponad 50tys km i na razie zero problemow, zawsze pali, zawsze jezdzi, ladnie rowno pracuje na kazdych obrotach ... no i na gazie mozna ten silnik wkrecic na 6500rpm bez odciecia :mrgreen: Jedyny drobny minus mojej instalacji to glosna praca wtryskiwaczy ale o tym bylem poinformowany jeszcze przed montazem ... jednak koszt 23PLN za 100km rekompensuja ta strate ;-)
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 01 lip 2011, 15:22

monkahead pisze:Podstawa to dobre podzespoly oraz dobry gazownik. Ja zanim zrobilem gaz u siebie zapisalem sie na forum http://lpg-forum.pl/ i tam zbieralem madrosci od uzytkownikow. Wiedzialem co bedzie dzialac, a co na pewno nie. Pozniej dzwonilem do kilku zakladow i juz przez telefon moglem stwierdzic czy koles wciska mi kita czy nie. Roznica w cenie 200-300PLN nie miala dla mnie znaczenia, lepiej doplacic i miec tip top niz pozniej wydac i tak ta sama kase na dojazdy na poprawki, regulacje plus losowe wymiany podzespolow ... bo moze sie cos poprawi. Rezultat? Opis instalacji mam w stopce, wlasnie skonczyla mi sie gwarancja na instalacje, takze teraz caly serwis bede sobie robil sam. Na gazie zrobilem juz ponad 50tys km i na razie zero problemow, zawsze pali, zawsze jezdzi, ladnie rowno pracuje na kazdych obrotach ... no i na gazie mozna ten silnik wkrecic na 6500rpm bez odciecia :mrgreen: Jedyny drobny minus mojej instalacji to glosna praca wtryskiwaczy ale o tym bylem poinformowany jeszcze przed montazem ... jednak koszt 23PLN za 100km rekompensuja ta strate ;-)
Pozazdrościć ci szkoda że nie jestem z okolić to byś mi powiedział gdzie co i jak :-/ u mnie miało być też dobrze ale zakończyło mi się tym dziadostwem na niskich obrotach nie równa praca:/ a już gwarancja też zakończona chyba a po drugie Facet wycofał się już z tego biznesu i 2200 zł poszło jeździ bo jeździ Podał byś mi jakie ci zamontowali wtryski reduktor i tak dalej co jest ważne przy naszym silniku przy montażu ? bardzo bym prosił
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 13 cze 2017, 21:25

Podepnę się pod temat ponieważ mam problemy z wolnymi obrotami na lpg.

Instalacja:
Stag 200 go fast
reduktor VITO 150 KM
wtryski OMVL REG FAST
dysze 2,1 mm

Czy powodem problemów z wolnymi obrotami może byc takie nawiercenie w koletorze??

Obrazek

Wiem ze sterownik nie najlepszy itd. ale niestety doczytałem po fakcie, dodam ,że testowałem tez na listwie WC01 i bylo to samo.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 cze 2017, 08:05

beast, może być, powinno się nawiercać jak najbliżej ori wtryskiwaczy i pod tym samym kątem a tu u ciebie ktoś straszną lipę odpindolił.
ABK jest dość wymagający pod tym względem.

Jaki masz mnożnik początkowy?
WRC is for boys.
Group B was for men.

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 14 cze 2017, 22:07

1.4 /1.45

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 cze 2017, 07:50

beast, no powiedzmy że na granicy a przy jakim ciśnieniu? zapomniałem zapytać
A i czasy wtrysku na lpg jakie masz?
Z podwajaniem próbowałeś czy nie masz takiej opcji u siebie?

Jeśli masz poprawnie wsio ustawione a nadal jest objaw niestabilnych obrotów to nawiercenie pewnie jest powodem.
WRC is for boys.
Group B was for men.

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 19 cze 2017, 12:54

Nie odpisywałem , ale wziąłem się od razu za demontowanie kolektora. Po nawierceniu bliżej wtrysków pb problem z wolnymi obrotami zniknął.Teraz tylko musze zebrać mapy i ewentualnie coś jeszcze podregulować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga