[B4 2.0 ABK 94] Nowa Instalacja LPG trzęsie! nie rozwiązany!
Podstawa to dobre podzespoly oraz dobry gazownik. Ja zanim zrobilem gaz u siebie zapisalem sie na forum http://lpg-forum.pl/ i tam zbieralem madrosci od uzytkownikow. Wiedzialem co bedzie dzialac, a co na pewno nie. Pozniej dzwonilem do kilku zakladow i juz przez telefon moglem stwierdzic czy koles wciska mi kita czy nie. Roznica w cenie 200-300PLN nie miala dla mnie znaczenia, lepiej doplacic i miec tip top niz pozniej wydac i tak ta sama kase na dojazdy na poprawki, regulacje plus losowe wymiany podzespolow ... bo moze sie cos poprawi. Rezultat? Opis instalacji mam w stopce, wlasnie skonczyla mi sie gwarancja na instalacje, takze teraz caly serwis bede sobie robil sam. Na gazie zrobilem juz ponad 50tys km i na razie zero problemow, zawsze pali, zawsze jezdzi, ladnie rowno pracuje na kazdych obrotach ... no i na gazie mozna ten silnik wkrecic na 6500rpm bez odciecia :mrgreen: Jedyny drobny minus mojej instalacji to glosna praca wtryskiwaczy ale o tym bylem poinformowany jeszcze przed montazem ... jednak koszt 23PLN za 100km rekompensuja ta strate
Pozazdrościć ci szkoda że nie jestem z okolić to byś mi powiedział gdzie co i jak u mnie miało być też dobrze ale zakończyło mi się tym dziadostwem na niskich obrotach nie równa praca:/ a już gwarancja też zakończona chyba a po drugie Facet wycofał się już z tego biznesu i 2200 zł poszło jeździ bo jeździ Podał byś mi jakie ci zamontowali wtryski reduktor i tak dalej co jest ważne przy naszym silniku przy montażu ? bardzo bym prosiłmonkahead pisze:Podstawa to dobre podzespoly oraz dobry gazownik. Ja zanim zrobilem gaz u siebie zapisalem sie na forum http://lpg-forum.pl/ i tam zbieralem madrosci od uzytkownikow. Wiedzialem co bedzie dzialac, a co na pewno nie. Pozniej dzwonilem do kilku zakladow i juz przez telefon moglem stwierdzic czy koles wciska mi kita czy nie. Roznica w cenie 200-300PLN nie miala dla mnie znaczenia, lepiej doplacic i miec tip top niz pozniej wydac i tak ta sama kase na dojazdy na poprawki, regulacje plus losowe wymiany podzespolow ... bo moze sie cos poprawi. Rezultat? Opis instalacji mam w stopce, wlasnie skonczyla mi sie gwarancja na instalacje, takze teraz caly serwis bede sobie robil sam. Na gazie zrobilem juz ponad 50tys km i na razie zero problemow, zawsze pali, zawsze jezdzi, ladnie rowno pracuje na kazdych obrotach ... no i na gazie mozna ten silnik wkrecic na 6500rpm bez odciecia :mrgreen: Jedyny drobny minus mojej instalacji to glosna praca wtryskiwaczy ale o tym bylem poinformowany jeszcze przed montazem ... jednak koszt 23PLN za 100km rekompensuja ta strate
Podepnę się pod temat ponieważ mam problemy z wolnymi obrotami na lpg.
Instalacja:
Stag 200 go fast
reduktor VITO 150 KM
wtryski OMVL REG FAST
dysze 2,1 mm
Czy powodem problemów z wolnymi obrotami może byc takie nawiercenie w koletorze??
Wiem ze sterownik nie najlepszy itd. ale niestety doczytałem po fakcie, dodam ,że testowałem tez na listwie WC01 i bylo to samo.
Instalacja:
Stag 200 go fast
reduktor VITO 150 KM
wtryski OMVL REG FAST
dysze 2,1 mm
Czy powodem problemów z wolnymi obrotami może byc takie nawiercenie w koletorze??
Wiem ze sterownik nie najlepszy itd. ale niestety doczytałem po fakcie, dodam ,że testowałem tez na listwie WC01 i bylo to samo.