Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Pomoc przy instalacji Stag300

Wszystko co związane z LPG
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 lip 2016, 13:07

Syczy cały czas czy po przegarowaniu? Jakie masz ciśnienie gazu?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

kubica20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 lip 2014, 16:14
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: kubica20 » 02 lip 2016, 13:10

syczy po normalnej jeżdzie. Ciśnienia nie znam

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 lip 2016, 13:23

Ale syczy na zgaszonym silniku czy pracującym?

Dobrze by było znać ciśnienie bo wtedy by było wiadomo czy wypuszcza bez powodu czy ciśnienie jest za duże.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

kubica20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 lip 2014, 16:14
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: kubica20 » 02 lip 2016, 14:14

na zgaszonym zauważyłem że puszcza

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 lip 2016, 15:14

To na to nic nie poradzisz, pewnie masz dłuższy kawałem rurki miedzianej pomiędzy elektrozaworem a parownikiem. I gdy gaz w tej rurce zacznie się rozszerzać to przedostaje się do parownika. Lub też resztki ciekłego gazu lub nawet lotnego rozszerzają się w parowniku i wzrasta ciśnienie do tego stopnia że otwiera ten zawór bezpieczeństwa.

Przy regeneracji parownika czyściłeś sprężynki/spirale grzejące gaz?
http://obrazki.elektroda.pl/5145803100_1417296740.jpg
Obrazek

[ Dodano: 2016-07-02, 15:14 ]
W parownikach innych producentów wyjście zaworu bezpieczeństwa idzie razem z podciśnieniem. I wtedy trudno jest odpalić samochód gdy parownik puści bąka w dolot.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

kubica20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 lip 2014, 16:14
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: kubica20 » 02 lip 2016, 15:31

oczywiście że czyściłem te sprężynki i to dokładnie. Ale wcześniej nie schodził gaz tym zaworkiem dopiero od jakiegoś czasu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga