[B4 2.6 ABC] Pomoc przy instalacji Stag300
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 lut 2014, 18:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 JN
- Lokalizacja: Bartoszyce
[B4 2.6 ABC] Pomoc przy instalacji Stag300
Witam! Posiadam Audi 80 B4 2.6 V6 ABC. Rok produkcji 1994. Instalacja to Stag 300 montowana przed 2009 roku.
Pewnego dnia instalacja zaczęła piszczeć i zgłaszać błędy. Przestała przełączać się.
Podłączyłem instalacje pod laptopa i okazało się że pokazuje błędy typu: Błąd zasilania oraz Nieprawidłowe napięcie na instalacji LPG.
Przeczyściłem klemy i wszystkie przewody które szły do plusa i minusa od instalacji. Podłączyłem jeszcze raz przewód diagnostyczny skasowałem błędy.
Odpaliłem silnik poczekałem aż się nagrzeje. Przełączyłem na gaz ale za chwilę stracił obroty i zgasł. Podłączyłem ponownie przewód diagnostyczny lecz instalacja nie zgłasza już błędów.
Próbowałem przejechać się samochodem na gazie ale przełącza się na chwilę traci obroty i gaśnie.
W czym może być problem ?
Przełączy się na gaz pochodzi z 2 sekundy i silnik gaśnie. Traci obroty na silniku.
Na benzynie silnik działa idealnie.
Przed problemem z błędami instalacja działała idealnie
Pewnego dnia instalacja zaczęła piszczeć i zgłaszać błędy. Przestała przełączać się.
Podłączyłem instalacje pod laptopa i okazało się że pokazuje błędy typu: Błąd zasilania oraz Nieprawidłowe napięcie na instalacji LPG.
Przeczyściłem klemy i wszystkie przewody które szły do plusa i minusa od instalacji. Podłączyłem jeszcze raz przewód diagnostyczny skasowałem błędy.
Odpaliłem silnik poczekałem aż się nagrzeje. Przełączyłem na gaz ale za chwilę stracił obroty i zgasł. Podłączyłem ponownie przewód diagnostyczny lecz instalacja nie zgłasza już błędów.
Próbowałem przejechać się samochodem na gazie ale przełącza się na chwilę traci obroty i gaśnie.
W czym może być problem ?
Przełączy się na gaz pochodzi z 2 sekundy i silnik gaśnie. Traci obroty na silniku.
Na benzynie silnik działa idealnie.
Przed problemem z błędami instalacja działała idealnie
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
kjajeck1, łooo panie instalacjia w ogóle nie wyregulowana - ja tu w tej dziedzinie nie jestem specem co prawda.
na początek zrób auto kalibrację na dobrze rozgrzanym aucie, potem zrób mapę benzynowa i gazową coś może będzie widać bo coś mi się wydaje że za małe dysze są.
Gdzieś na forum jest temat odnośnie regulacji staga 300 https://audi80.pl/topics80/80-b4-abk ... t44497.htm co prawda tam abk będziesz miał orientację.
na początek zrób auto kalibrację na dobrze rozgrzanym aucie, potem zrób mapę benzynowa i gazową coś może będzie widać bo coś mi się wydaje że za małe dysze są.
Gdzieś na forum jest temat odnośnie regulacji staga 300 https://audi80.pl/topics80/80-b4-abk ... t44497.htm co prawda tam abk będziesz miał orientację.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tak, podgrzewanie wtryskiwaczy pewnie masz włączone.kjajeck1 pisze:samochód jak jest odpalony na benzynie to wtryski od gazu wydają jakiś dźwięk ?
Zrób jak pisałem wyżej autokalibrację i mnożnik ustal bo tak to nie wiadomo.
taki wykres powinieneś mieć pokrywający się zielone to lpg, niebieskie to bp
i temp przełączania zmień z 45 na 30lub 35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 lut 2014, 18:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 JN
- Lokalizacja: Bartoszyce
Wywalę dwa filtry gazu i podłącze na sztywno. Odpalę i spróbuje przełączyć na gaz. Jak za działa to będzie wiadomo co padło. Jak nie to rozbiorę parownik. Innego wyjścia to nie widzę. Ewentualnie wymiana czujnika. Jest jakiś sposób na sprawdzenie czujnika bez podmiany na drugi ? Czy tylko w grę wchodzi podmiana ?