Dokładnie coś takiego mam.
Maciek uważasz, że warto zamontować sterownik i krokowca?
[B4 2.0 ABT] Problem z gazem. Parownik/sterownik BRC
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4661
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może jakby to nie było przestarzałe i drogie BRC to by było warto mieć elektroniczne sterowanie.
W mojej okolicy to nawet wywalają sprawne te sprawne silniczki krokowe bo każdy manjster woli regulować samą śrubkę. Do tego jakiś tańszy parownik i cena by była za taką usługę 300-400zł.
W mojej okolicy to nawet wywalają sprawne te sprawne silniczki krokowe bo każdy manjster woli regulować samą śrubkę. Do tego jakiś tańszy parownik i cena by była za taką usługę 300-400zł.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4661
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Bo tak szybciej i taniej dla klienta do tego majstry zwykle na moim terenie mają alergię na komputery albo jak jest padnięta sonda to też elektroniczna regulacja nie ma sensu.keyser2 pisze:Ale dlaczego oni chcą koniecznie tą śrubą zamiast krokowcem?
Widzę kilka opcji
1. Najtańsza wstawić tańszy parownik który ma lepszy stosunek ceny do jakości niż BRC np. lovato albo tomasetto (tańsze niż BRC i praktycznie posłużą tyle samo). Wywalić elektroniczne sterowanie.
2. Parownik jak wyżej do tego dać polski sterownik samego krokowca jak np. stag xl http://www.phjacus.pl/E3-Uklad-sterujac ... -p501.html
3. Zrobić to na częściach BRC.
Jeszcze zależy od tego co monter będzie uważaj za słuszne.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga