Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Sekwencja jaki reduktor oraz listwa wtryskowa..

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 wrz 2016, 15:28

Koszt taki. http://www.phjacus.pl/Y48-Listwa-wtrysk ... p1017.html
Zbyszek1968 pisze:jaki jest koszt Waszych listew typu STAG ?
A Stag to tylko nazwa sterowników. A firma produkująca je (AC) sprzedaje zestawy z tym sterownikiem w przeróżnych konfiguracjach (od taniego badziewia jak wtryski Valtek typ30 po coś lepszego jak wtryski Hana).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 wrz 2016, 17:54

Zbyszek1968 pisze:Co jaki czas powinno się zmieniać listwę i jaki jest koszt Waszych listew typu STAG ?
piszą że powinny 100 tys ale mi wcześniejsze omvl padły po ok 60 tyś, a przed nimi miałem właśnie valteki ale zrobiłem na nich 10 może 20 tyś. i wywaliłem.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 25 wrz 2016, 01:00

PieterB pisze:Zib3l, proszę Obrazek
Zib3l pisze:Dysze mam 2mm.
nie za małe? a ciśnienie gazu?
I jak na wolnych tam słychać? Jakie masz dysze?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 wrz 2016, 08:47

Zib3l pisze:
PieterB pisze:Zib3l, proszę Obrazek
Zib3l pisze:Dysze mam 2mm.
nie za małe? a ciśnienie gazu?
I jak na wolnych tam słychać? Jakie masz dysze?
powiem szczerze ideału nie ma ale w porównaniu no valteków to nieba a ziemia. Ma czasem takie lekkie niestabilne wolne obroty(jakby wypadanie zapłonu albo coś) w przedziale temp od 50- 80 w pozostałych oki. Ale ja mam staga 4eco który ma zbyt ubogą wersję jeśli chodzi o regulację np, temperaturową - której nie posiada.
Dysze z tego co pamiętam to 2,5 lub 2,6.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 25 wrz 2016, 13:56

Ja to tylko mam biednego staga 200 go fast. Ale daje radę tylko muszę coś jeszcze pokombinować xD

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 17 lis 2016, 13:57

Podepne się pod temat , czy taka instalacja sprawdzi się w ABK ??

Sterownik Stag 200 GoFast 4cyl.
Reduktor AC R02-120 z elektrozaworem
Listwa wtryskowa AC W01 4 cyl.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 17 lis 2016, 16:11

wtryski proponuje lepsze, tu lepiej nie żałować, reduktor lekko przewymiarowany dla zmniejszenia wachnięć ciśnień i temp.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 lis 2016, 16:35

Fazziu pisze:wtryski proponuje lepsze,
akurat te nieźle se radzą przy abk'u
WRC is for boys.
Group B was for men.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 18 lis 2016, 05:49

PieterB pisze:akurat te nieźle se radzą przy abk'u
większość sobie nieźle radzi na początku, tu chodzi o to jak ten wtrysk będzie pracował z biegiem czasu

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lis 2016, 07:32

Fazziu pisze:
PieterB pisze:akurat te nieźle se radzą przy abk'u
większość sobie nieźle radzi na początku, tu chodzi o to jak ten wtrysk będzie pracował z biegiem czasu
hmm, większość? Akurat najtańsze sobie nie radzą tzn radzą ale byle jaki. Jak z biegiem czasu nie wiem mam je od niedawna. Zobaczymy
WRC is for boys.
Group B was for men.

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 18 lis 2016, 09:06

Fazziu
Reduktor tez proponujesz wiekszy ?? ten jest do 120 KM

Nie znam się na tym ,ale tak jak pisze PiterB te wtryski nie są najgorsze , powiedziałbym z średniej półki cenowej. Tylko tak z tego co czytałem tu na forum - niby ważne jest żeby były szybkie.

AC W01-4:
czas otwarcia wtryskiwaczy ( przy ciśnieniu 1bar ) - <2,1 ms

Czas zamknięcia wtryskiwaczy ( przy ciśnieniu 1bar ) - <1,5 ms

Oprócz tego powyżej jescez w gre wchodziły by takie np.
AC W02-4
Czas otwarcia wtryskiwaczy ( przy ciśnieniu 1,2bar ) - 2 ms

Czas zamknięcia wtryskiwaczy ( przy ciśnieniu 1,2bar ) - 1 ms

LPGTECH Dragon 4 cyl.
Czas otwarcia - < 1,9ms
Czas zamknięcia - < 0,9ms

Nie wiem czy posród tych trzech bedzie to az taka róznica ( cenowo 1-165 zl , 2-205 zl, 3-229 zl) która bedzie odczuwalna (nie znam się tak główkuje)

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 18 lis 2016, 10:59

PieterB pisze:hmm, większość? Akurat najtańsze sobie nie radzą tzn radzą ale byle jaki
miałem w jednym aucie VALTEKI czerwone i przez pierwsze kilometry było OK ale bardzo szybko zaczynały się mapy rozjeżdżać i wtryski bardzo szybko się wyklepywały i nie trzymały parametrów. Teraz niedawno jest po montażu LPG w dwóch autach, jednym z nich jest CHEROKEE 4.0, auto ma 185 KM a do zasilania jest wsadzony parownik KME twin, wtryski Barracuda 130 i sterownik STAG, chodzi to bardzo przyzwoicie, do paska młodej jest wsadzony podobny zestaw tyle że na pojedynczym parowniku i też pracuje to dobrze. W jeepie reduktor jest na 350 KM ale to ze względu na duże zapotrzebowanie silnika na paliwo, w mieście ponad 20 L trzeba mu dać, do 115 KM proponuje parownik takie do 150 KM

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lis 2016, 11:05

Fazziu, wybacz ale porównanie z valtekami ni jak się ma, przecież to najtańszy chłam
WRC is for boys.
Group B was for men.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 18 lis 2016, 13:48

PieterB pisze:Fazziu, wybacz ale porównanie z valtekami ni jak się ma, przecież to najtańszy chłam
zgadzam się ale na początku pracowały bardzo dobrze, ale między valtekiem a Ac jest tylko 50 PLN różnicy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lis 2016, 21:11

Fazziu pisze:
PieterB pisze:Fazziu, wybacz ale porównanie z valtekami ni jak się ma, przecież to najtańszy chłam
zgadzam się ale na początku pracowały bardzo dobrze, ale między valtekiem a Ac jest tylko 50 PLN różnicy
wiem ale to nadal + 50% ceny to mało ;-)
Ja przerabiałem już valteki, reg fasty i teraz ac(cena jakości do ceny jest super) w jednym aucie więc wiem o czym mówię i nie będę porównywał do CHEROKEE 4.0 ani jeep'a(może sa wymagające jeśli chodzi o lpg, może nie) bo nie znam tych silników a to forum audi i o tych autach tu rozmawiamy.
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga