Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Sekwencja jaki reduktor oraz listwa wtryskowa..

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 wrz 2016, 15:28

Koszt taki. http://www.phjacus.pl/Y48-Listwa-wtrysk ... p1017.html
Zbyszek1968 pisze:jaki jest koszt Waszych listew typu STAG ?
A Stag to tylko nazwa sterowników. A firma produkująca je (AC) sprzedaje zestawy z tym sterownikiem w przeróżnych konfiguracjach (od taniego badziewia jak wtryski Valtek typ30 po coś lepszego jak wtryski Hana).

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 wrz 2016, 17:54

Zbyszek1968 pisze:Co jaki czas powinno się zmieniać listwę i jaki jest koszt Waszych listew typu STAG ?
piszą że powinny 100 tys ale mi wcześniejsze omvl padły po ok 60 tyś, a przed nimi miałem właśnie valteki ale zrobiłem na nich 10 może 20 tyś. i wywaliłem.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 25 wrz 2016, 01:00

PieterB pisze:Zib3l, proszę Obrazek
Zib3l pisze:Dysze mam 2mm.
nie za małe? a ciśnienie gazu?
I jak na wolnych tam słychać? Jakie masz dysze?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 wrz 2016, 08:47

Zib3l pisze:
PieterB pisze:Zib3l, proszę Obrazek
Zib3l pisze:Dysze mam 2mm.
nie za małe? a ciśnienie gazu?
I jak na wolnych tam słychać? Jakie masz dysze?
powiem szczerze ideału nie ma ale w porównaniu no valteków to nieba a ziemia. Ma czasem takie lekkie niestabilne wolne obroty(jakby wypadanie zapłonu albo coś) w przedziale temp od 50- 80 w pozostałych oki. Ale ja mam staga 4eco który ma zbyt ubogą wersję jeśli chodzi o regulację np, temperaturową - której nie posiada.
Dysze z tego co pamiętam to 2,5 lub 2,6.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 25 wrz 2016, 13:56

Ja to tylko mam biednego staga 200 go fast. Ale daje radę tylko muszę coś jeszcze pokombinować xD

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 17 lis 2016, 13:57

Podepne się pod temat , czy taka instalacja sprawdzi się w ABK ??

Sterownik Stag 200 GoFast 4cyl.
Reduktor AC R02-120 z elektrozaworem
Listwa wtryskowa AC W01 4 cyl.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 17 lis 2016, 16:11

wtryski proponuje lepsze, tu lepiej nie żałować, reduktor lekko przewymiarowany dla zmniejszenia wachnięć ciśnień i temp.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 lis 2016, 16:35

Fazziu pisze:wtryski proponuje lepsze,
akurat te nieźle se radzą przy abk'u

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 18 lis 2016, 05:49

PieterB pisze:akurat te nieźle se radzą przy abk'u
większość sobie nieźle radzi na początku, tu chodzi o to jak ten wtrysk będzie pracował z biegiem czasu

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lis 2016, 07:32

Fazziu pisze:
PieterB pisze:akurat te nieźle se radzą przy abk'u
większość sobie nieźle radzi na początku, tu chodzi o to jak ten wtrysk będzie pracował z biegiem czasu
hmm, większość? Akurat najtańsze sobie nie radzą tzn radzą ale byle jaki. Jak z biegiem czasu nie wiem mam je od niedawna. Zobaczymy

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 18 lis 2016, 09:06

Fazziu
Reduktor tez proponujesz wiekszy ?? ten jest do 120 KM

Nie znam się na tym ,ale tak jak pisze PiterB te wtryski nie są najgorsze , powiedziałbym z średniej półki cenowej. Tylko tak z tego co czytałem tu na forum - niby ważne jest żeby były szybkie.

AC W01-4:
czas otwarcia wtryskiwaczy ( przy ciśnieniu 1bar ) - <2,1 ms

Czas zamknięcia wtryskiwaczy ( przy ciśnieniu 1bar ) - <1,5 ms

Oprócz tego powyżej jescez w gre wchodziły by takie np.
AC W02-4
Czas otwarcia wtryskiwaczy ( przy ciśnieniu 1,2bar ) - 2 ms

Czas zamknięcia wtryskiwaczy ( przy ciśnieniu 1,2bar ) - 1 ms

LPGTECH Dragon 4 cyl.
Czas otwarcia - < 1,9ms
Czas zamknięcia - < 0,9ms

Nie wiem czy posród tych trzech bedzie to az taka róznica ( cenowo 1-165 zl , 2-205 zl, 3-229 zl) która bedzie odczuwalna (nie znam się tak główkuje)

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 18 lis 2016, 10:59

PieterB pisze:hmm, większość? Akurat najtańsze sobie nie radzą tzn radzą ale byle jaki
miałem w jednym aucie VALTEKI czerwone i przez pierwsze kilometry było OK ale bardzo szybko zaczynały się mapy rozjeżdżać i wtryski bardzo szybko się wyklepywały i nie trzymały parametrów. Teraz niedawno jest po montażu LPG w dwóch autach, jednym z nich jest CHEROKEE 4.0, auto ma 185 KM a do zasilania jest wsadzony parownik KME twin, wtryski Barracuda 130 i sterownik STAG, chodzi to bardzo przyzwoicie, do paska młodej jest wsadzony podobny zestaw tyle że na pojedynczym parowniku i też pracuje to dobrze. W jeepie reduktor jest na 350 KM ale to ze względu na duże zapotrzebowanie silnika na paliwo, w mieście ponad 20 L trzeba mu dać, do 115 KM proponuje parownik takie do 150 KM

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lis 2016, 11:05

Fazziu, wybacz ale porównanie z valtekami ni jak się ma, przecież to najtańszy chłam

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 18 lis 2016, 13:48

PieterB pisze:Fazziu, wybacz ale porównanie z valtekami ni jak się ma, przecież to najtańszy chłam
zgadzam się ale na początku pracowały bardzo dobrze, ale między valtekiem a Ac jest tylko 50 PLN różnicy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lis 2016, 21:11

Fazziu pisze:
PieterB pisze:Fazziu, wybacz ale porównanie z valtekami ni jak się ma, przecież to najtańszy chłam
zgadzam się ale na początku pracowały bardzo dobrze, ale między valtekiem a Ac jest tylko 50 PLN różnicy
wiem ale to nadal + 50% ceny to mało ;-)
Ja przerabiałem już valteki, reg fasty i teraz ac(cena jakości do ceny jest super) w jednym aucie więc wiem o czym mówię i nie będę porównywał do CHEROKEE 4.0 ani jeep'a(może sa wymagające jeśli chodzi o lpg, może nie) bo nie znam tych silników a to forum audi i o tych autach tu rozmawiamy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga