Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Szarpie na gazie. Na benzynie jest OK.

Wszystko co związane z LPG
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 lip 2017, 23:08

Sargon005 pisze:To niestety 4 pinowy
Nie będziesz miał 6 pinowego jeśli masz samochód z 91 roku. I tez to co wcześniej opisałem nie będzie przyczyną.

raffcioo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2017, 15:14
Lokalizacja: Mońki

Post autor: raffcioo » 18 lip 2017, 15:20

panowie mam ten sam problem silnik abt palec kopulka przewody swiece wymienione a na lpg ma dziure w gazie po wcisnieciu pedalu silnik sie zastanawia dopiero po czasie wchodzi na obroty i to nie chetnie po odlaczeniu tej kostki 4 pinowej wszystko smiga jak trzeba na jalowym jezdzic nie próbowałem tak ale co moze byc przyczyna czy wymiana potencjometra przepustnicy pomoze ?

Awatar użytkownika
Sargon005
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 21 sty 2016, 11:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Sargon005 » 22 lip 2017, 10:35

Ja miałem podobny objaw przy za małej dawce gazu, na postoju auto kręciło normalnie do 7 tyś. a po ruszeniu nie miał mocy i osiągał max 2000rpm i to się dusił okropnie

raffcioo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2017, 15:14
Lokalizacja: Mońki

Post autor: raffcioo » 22 lip 2017, 10:45

jesli na nagrzanym silniku odlacze potencjometr przepustnicy wtedy wszystko chodzi pieknie na lpg :F

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 25 lip 2017, 17:15

Pojechałem pewnego razu na regulację, po paru dniach zaglądam pod maskę i znalazłem ułamaną zaslepkę kroćca podciśnienia w przewodzie łączącym serwo z kolektorem. Gdy zaślepiłem, silnik na LPG zastanawiał się czy przyspieszać i nie mógł się wkręcić na wysokie obr. Stwierdziłem że spróbuję wyregulować sam parownikiem gdyż sterownik jakieś tam dane wpisane miał przez magika/gazownika. Wystarczyło wkręcić śrubę regulującą czułość membrany (plastikowa na boku) instalacja Lovato parownik rg92 IIgen. Spalanie w trasie 8.5l miasto - 11l
Polecał bym sprawdzić podciśnienia, ewentualnie znaleźć opis Parownika i próbować ;)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 lip 2017, 21:09

Chasiel pisze:Gdy zaślepiłem, silnik na LPG zastanawiał się czy przyspieszać i nie mógł się wkręcić na wysokie obr.
Bo pewnie wcześniej gaz był (odkręcony) ustawiony pod to lewe powietrze.

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 26 lip 2017, 15:36

Maciek dokładnie tak, dlatego stwierdziłem że skoro regulowany był sterownik przez gazownika i podciśnienie nie ma nic z nim związane to wina leży po stronie reduktora.

las12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
Imię: Grzegorz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg
Lokalizacja: Łabowa

Post autor: las12 » 18 wrz 2017, 20:47

Maciek i jak naprawiles? Bo ja mam takie same problemy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga