Nie będziesz miał 6 pinowego jeśli masz samochód z 91 roku. I tez to co wcześniej opisałem nie będzie przyczyną.Sargon005 pisze:To niestety 4 pinowy
[B4 2.0 ABT] Szarpie na gazie. Na benzynie jest OK.
panowie mam ten sam problem silnik abt palec kopulka przewody swiece wymienione a na lpg ma dziure w gazie po wcisnieciu pedalu silnik sie zastanawia dopiero po czasie wchodzi na obroty i to nie chetnie po odlaczeniu tej kostki 4 pinowej wszystko smiga jak trzeba na jalowym jezdzic nie próbowałem tak ale co moze byc przyczyna czy wymiana potencjometra przepustnicy pomoze ?
Pojechałem pewnego razu na regulację, po paru dniach zaglądam pod maskę i znalazłem ułamaną zaslepkę kroćca podciśnienia w przewodzie łączącym serwo z kolektorem. Gdy zaślepiłem, silnik na LPG zastanawiał się czy przyspieszać i nie mógł się wkręcić na wysokie obr. Stwierdziłem że spróbuję wyregulować sam parownikiem gdyż sterownik jakieś tam dane wpisane miał przez magika/gazownika. Wystarczyło wkręcić śrubę regulującą czułość membrany (plastikowa na boku) instalacja Lovato parownik rg92 IIgen. Spalanie w trasie 8.5l miasto - 11l
Polecał bym sprawdzić podciśnienia, ewentualnie znaleźć opis Parownika i próbować
Polecał bym sprawdzić podciśnienia, ewentualnie znaleźć opis Parownika i próbować