Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Szarpie po drugim odpaleniu. 2.0 abk PB+LPG

Wszystko co związane z LPG
bibzonekkkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lis 2015, 11:25

Post autor: bibzonekkkk » 04 gru 2015, 16:01

No i winny okazał się jednak niebieski czujnik temperatury, który był po prostu walnięty, przez co auto dostawało złą dawkę. Okazało się, że ten który podmieniałem w celu sprawdzenia był również uszkodzony. Nie szarpie, natomiast podczas powrotu auto zgasło i nie chciało chwilę odpalić :shock: Zadzwoniłem do mechanika i okazuje się, że w międzyczasie musiała rozsypać się cewka.. :P Jak nie urok to sraczka.. :D

[ Dodano: 2015-12-04, 16:01 ]
hmmmm, chyba zbyt wcześnie się cieszyłem. Dzisiaj wymieniłem nieszczęsną cewkę, teraz wydaje się być ok. Przy okazji wymieniałem kruciec w którym są czujniki niebieski i szary. Po zabiegu autko znów zaczęło jakby szarpać, z tym że w tym momencie jest to minimalne, prawie że nie odczuwalne. Czy kąt pod jakim ustawie niebieski czujnik jest istotny? :shock: Ręce opadają.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 gru 2015, 16:38

bibzonekkkk pisze:Czy kąt pod jakim ustawie niebieski czujnik jest istotny? :shock:
nie, tym bardziej że ja tam nie wiem czy w ogóle można go ustawić pod kątem :-P chyba że chodzi Ci o obrót a dany kąt ;-)

bibzonekkkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lis 2015, 11:25

Post autor: bibzonekkkk » 07 gru 2015, 11:44

tak, chodzi mi o obrót, ale zgaduję że nie ma różnicy :P

[ Dodano: 2015-12-07, 11:44 ]
Tak sobie dziś jechałem i stwierdziłem, że może określenie "szarpanie" nie jest zbyt precyzyjne. Łapcie filmik jak to wygląda.

W zasadzie to najlepiej się wsłuchać. Pedał gazu jest wciśnięty do podłogi.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 gru 2015, 16:01

bibzonekkkk, kurde powiem że pierwszy raz słyszę taką pracę silnika, jak dla mnie to pracuje tak jakby mu ktoś jeden tłok wyjął.

bibzonekkkk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 21 lis 2015, 11:25

Post autor: bibzonekkkk » 09 sty 2016, 18:39

Rzecz w tym, że szarpanie w kabinie nie jest zbyt odczuwalne, boli tylko to, że tracę na mocy np podczas wyprzedzania. No i telefon trochę zniekszałcił dźwięk, podczas jazdy aż tak nie warczy :P Chociaż nagrywałem jadąc na benzynie bo faktycznie na benzynie słychać to zjawisko głośniej. Ehh, chyba muszę znaleźć jakiegoś specjalistę od ABK :(

[ Dodano: 2016-01-09, 18:39 ]
Panowie i Panie! Eureka! Odświeżam temat - dla ciekawych, winowajcą okazała się uszczelka pod głowicą. Poszła między dwoma tłokami i na kanale wodnym. W kanał tłoczyło się powietrze co było przyczyną zbyt dużego ciśnienia cieczy poruszanego w innym temacie, natomiast brak kompresji na ciepłym silniku był przyczyną szarpania. Dodam, że głowicę trzeba było sporo wyszlifować bo zrobił się w tym właśnie miejscu prześwit który dawał o sobie znać na ciepłym silniku :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga