Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4]Tuleje w tylnych wahaczach.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 24 maja 2011, 21:33

A co myślicie nad firmą TRW? a najlepiej jak by mi ktoś mi doradził jakie tulejki zamontować na sanie, wachacze i tylnią belkę ? ze bym pojeździł i drogo ze by nie wyszło:) chyba ze sie zdecyduje na lemofordera
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 24 maja 2011, 23:18

Jak chesz pojezdzic to musisz troche wydac. Trw nie jest zly, ja mam prawie wszystko lemf i moge tylko na poduszki mcpersona narzekac. Reszta ok.
LENIO )oooo(

zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 24 maja 2011, 23:25

jak kolega wyzej LEMFORDER MOOG i ori BOGE co do tego ostatniego szlo na pierwszy montaz z tym ze ceny w aso teraz sa kosmiczne wyrwane chyba z choinki ale czasami w niektore elemnty trzeba zaplacic wiecej by nie zgrzytac zebami co chwile

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 25 maja 2011, 22:25

Tak właśnie jak kolega mówi mam poduchy lemfordera jak zmieniałem Amorki zostały mi Jeszcze w dobrym stanie poduchy boge i zastanawiam się czy nie zmienić ich z powrotem zamiast Lemfordera mam łączniki TRW i bardzo długo mi trzymają więc ta firma nie jest chyba zła? bo za boge tuleje to na prawdę trochę chcą :-/ a moze na sanie i tylną belkę kupić TRW a na wachacze Lemfordera co myślicie o tym?
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 30 maja 2011, 21:17

zależy ile chcesz pojeździć

jeśli długo to tam gdzie jest dużo roboty to wkładaj boge, tam gdzie wymiana nie stanowi problemów np łącznik stabikizatora zakładaj trw czyli tak jak napisałeś :->
LENIO )oooo(

zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.

sebco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 17 mar 2007, 09:06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebco » 03 cze 2011, 23:40

Ja właśnie licząc od teraz za 7 godz wymieniam zwieche z przodu i tyłu.
Wszystko na TRW oprócz tulejek wachaczy przednich, belki tylnej, łozysk MCpersona tu na Lemforderze.

Najlepszy patent na wymianę tulejek w tylnej belce gdy ma się kanał. Kto poradzi?
SILVER HORSE V6

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 04 cze 2011, 07:05

Ja zrobiłem sobie taki pat"ent i poszło jak po maśle .--Aż się nie spodziewałem .

Obrazek Obrazek

sebco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 17 mar 2007, 09:06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebco » 17 cze 2011, 21:41

Mam taki problem z wymianą tych tuleji.
Na belce są przymocowane przewody hamulcowe. Rozumiem że trzeba je rozpiąc. Ale pytanie czy przy rozpieciu i po tylu latach da się to rozkręcić czy trzeba wymieniać.
Dodatkowo mam urwane odpowietrzniki w przednich zaciskach i problem
SILVER HORSE V6

Awatar użytkownika
mechatomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 30 gru 2010, 14:10
Lokalizacja: Ostrężnica

Post autor: mechatomek » 18 cze 2011, 01:14

mi udało się wymienić bez rozkręcania przewodów, ale korzystałem z kanału z rozkręceniem przewodów hamulcowych może być ciężko :-(
w rodzince:
Audi 80 B2 1.6D - 1983
Audi 80 B3 1.6 PP i 2.0 ABK - 1989
Audi 80 B4 2.0 ABK - 1991
Audi A4 1.6 - 1995
i Własne Audi 80 B4 1.9 AAZ - 1992

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 18 cze 2011, 08:14

Odkrec regulator hamulca od belki powinno ci wystarczyc.
LENIO )oooo(

zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 18 cze 2011, 08:46

ja tez tylko regulator wymienialem,dla ciekawostki nie chcialo mi sie drugiego auta przestawiać by wjechac na kanal i wymienialem tuleje w belce bez kanalu nie ma tragedii

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 18 cze 2011, 09:08

Nie wiem Panowie jak jest w Waszych autkach , bo u mnie giętkie przewody hamulcowe mają wystarczający zapas żeby opuścić belkę bez ich rozpinania .Troszeczkę słabo ale zgięcie ( swobodę ) przewodu widać na tym zdjęciu .

Obrazek

Oczywiście nic dodatkowego przy tym nie wykręcałem . Zrobienie tego bez kanału - tak po prostu tylko z podłogi i podnośnika uważam za wielki wyczyn .

sebco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 17 mar 2007, 09:06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebco » 18 cze 2011, 22:53

kanal mam. ocenilem że trzeba przewody rozpiac moze zła ocena pstrykne fotki. przecież napewno w ruch pójdzie młotek więc łatwo o uszkodzenie przewodów
SILVER HORSE V6

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 19 cze 2011, 03:38

Sebco , ja też próbowałem się brać za rozkręcanie przewodów , zwłaszcza że zaskoczyła mnie pokazana na fotce sytuacja . - Nie mogłem wyjąć zaznaczonej śruby bo przeszkadzała metalowa końcówka przewodu .

Obrazek

Stwierdziłem że mogę się niepotrzebnie wpakować w dodatkowe koszty spowodowane zmasakrowaniem nieprzygotowanych do rozkręcania przewodów ( nie wykluczone że i metalowych ) , odpowietrzaniem ( wskazana wymiana płynu - na bezpieczeństwie się nie oszczędza ) , no i dodatkowy czas i nerwy na to wszystko , zrobiłem tak jak pokasuje druga fotka .

Obrazek

Ale nową śrubę też o klasie 10.9 skróciłem o pół cm .

sebco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 17 mar 2007, 09:06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebco » 19 cze 2011, 12:56

to co pokazuje to jest B3
A w B4 trochę inaczej jest

Obrazek

Obrazek

Uda się bez rozkręcania? Szczególnie że od belki do zacisków też jest krótko i po drodze jest złącze Stan złącz nie za dobry.
SILVER HORSE V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga