[80 B4]Tuleje w tylnych wahaczach.
Tak właśnie jak kolega mówi mam poduchy lemfordera jak zmieniałem Amorki zostały mi Jeszcze w dobrym stanie poduchy boge i zastanawiam się czy nie zmienić ich z powrotem zamiast Lemfordera mam łączniki TRW i bardzo długo mi trzymają więc ta firma nie jest chyba zła? bo za boge tuleje to na prawdę trochę chcą a moze na sanie i tylną belkę kupić TRW a na wachacze Lemfordera co myślicie o tym?
- mechatomek
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:10
- Lokalizacja: Ostrężnica
Nie wiem Panowie jak jest w Waszych autkach , bo u mnie giętkie przewody hamulcowe mają wystarczający zapas żeby opuścić belkę bez ich rozpinania .Troszeczkę słabo ale zgięcie ( swobodę ) przewodu widać na tym zdjęciu .
Oczywiście nic dodatkowego przy tym nie wykręcałem . Zrobienie tego bez kanału - tak po prostu tylko z podłogi i podnośnika uważam za wielki wyczyn .
Oczywiście nic dodatkowego przy tym nie wykręcałem . Zrobienie tego bez kanału - tak po prostu tylko z podłogi i podnośnika uważam za wielki wyczyn .
Sebco , ja też próbowałem się brać za rozkręcanie przewodów , zwłaszcza że zaskoczyła mnie pokazana na fotce sytuacja . - Nie mogłem wyjąć zaznaczonej śruby bo przeszkadzała metalowa końcówka przewodu .
Stwierdziłem że mogę się niepotrzebnie wpakować w dodatkowe koszty spowodowane zmasakrowaniem nieprzygotowanych do rozkręcania przewodów ( nie wykluczone że i metalowych ) , odpowietrzaniem ( wskazana wymiana płynu - na bezpieczeństwie się nie oszczędza ) , no i dodatkowy czas i nerwy na to wszystko , zrobiłem tak jak pokasuje druga fotka .
Ale nową śrubę też o klasie 10.9 skróciłem o pół cm .
Stwierdziłem że mogę się niepotrzebnie wpakować w dodatkowe koszty spowodowane zmasakrowaniem nieprzygotowanych do rozkręcania przewodów ( nie wykluczone że i metalowych ) , odpowietrzaniem ( wskazana wymiana płynu - na bezpieczeństwie się nie oszczędza ) , no i dodatkowy czas i nerwy na to wszystko , zrobiłem tak jak pokasuje druga fotka .
Ale nową śrubę też o klasie 10.9 skróciłem o pół cm .