Wał silnika można ustawić tak jak mówi kolega
Darecki3037 w tym okienku do sprzęgła kręcąc silnikiem aż pojawi się 0 przy dolnej krawędzi. Albo z przodu silnika jak takie małe wcięcie na kole pasowym będzie na przeciw strzałki na osłonie paska rozrządu. Jak osłona zdjęta to jak będzie to wcięcie w miejscu krzyżowania się z kołem napędu pompy olejowej i rozrządu (wałek pośredni). Na wałku pośrednim też jest chyba znak, który trzeba ustawić w miejscu krzyżowania się koła wałka pośredniego i koła pasowego. Wałek rozrządu oprócz znaku OT można ustawić wg kropki na kole, którą widać z drugiej strony i musi się ona pokrywać z wierzchem głowicy. Wszystko widać dokładnie na rysunkach.
Rysunek 1 |
Rysunek 2 |
Rysunek 3
Frachu pisze: A co do znaku na kole pasowym wału korbowego to jesli przekręce go o 360 stopni to czy wtedy bede musiał kręcić wałkiem na wałku u góry???
Wystarczy jak ustawisz wszystko wg. instrukcji.