Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 2.3 20V 7A] Pytanie o stopień sprężania

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
janek1coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
Lokalizacja: Działoszyn

[ B4 2.3 20V 7A] Pytanie o stopień sprężania

Post autor: janek1coupe » 26 gru 2010, 12:47

Witam wszystkich!!!
Mam małe rozdwojenie ponieważ na forum audi Klub Polska w danych technicznych wyczytałem że stopień sprężania na tłokach wynosi 10.3 to chyba w nowym silniku a na tym forum jeden z kolegów w poście napisał że ma 13.6 a nominał ma mieć 14. Ja już nie wiem kto ma rację bo albo się zdenerwuję albo podniosę na duchu gdyż jak kupowałem swoją to miała ponad 10. Teraz muszę znowu zmierzyć jak mechanior znajdzie czas gdyż praca silnika jest strasznie nie równa i jak opisywałem we wcześniejszym poście(ok.2 miesiące temu) nie uległa poprawie mimo że wymieniłem nawet przewody WN na NGK bo lepszych nie było dostępnych. Pozdrawiam i Wesołych Świąt
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 17:15 przez janek1coupe, łącznie zmieniany 1 raz.
Street racing is not a crime :)

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 26 gru 2010, 12:53

stopień sprężania a ciśnienie na cylindrach to dwie różne sprawy ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 gru 2010, 19:06

stopień sprężania w 7a to 10.3 , a ciśnienie sprężania w nowym silniku to ok 14
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

janek1coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janek1coupe » 28 gru 2010, 19:09

a cha :) no nic zmierzę to ciśnienie ale pewnie się nie uciesze :shock:
Street racing is not a crime :)

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 21 sty 2011, 17:14

Zmierzyłeś już?

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 17 lut 2011, 18:34

a moze powie mi ktos jakim cudem ja mam ponad 14 oxdalem do mechanika na sprawdzenie bo niemam wolnych obrotow i zadzwonil mowil ze wszystkie ponad 14 wow

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 lut 2011, 20:05

bo wolne obroty nie zależą od stopnia sprężania, a jeśli masz takie ciśnienie sprężania to dbaj o ten silnik bo jest w zajebistym stanie.

(przypominam ciśnienie sprężenia to nie to samo co stopień spręzania)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 17 lut 2011, 21:18

albo ktoś motodoktora nalał i masz kosmos spreżanie ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 lut 2011, 21:44

może też być tak, że mierzone zostało na zimnym silniku...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 17 lut 2011, 22:36

nie wiem jak mierzyl na jakim ale chyba nawet jak na zimnym by takie bylo to chyba na cieplym niewiele nizsze sadze ze na cieplym patrzyl raczej chyba tyle to wie:P ale jutro dopytam, co do moto doktor niemozliwe mam te auto od 6 lat:P wiem co tam jest:P a obroty faluja ale sa na zimnym na cieplym brak :( czuc paliwo i jest slaba jak ciepla lipa;/

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 lut 2011, 23:22

zawsze nie lubiłem NG.
wtryski albo/i przepływomierz. Wygląda na to, że go przelewa.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 17 lut 2011, 23:40

dodam ze ma gaz na nim tak samo wiec rozdzielac zi wtryski odpadaja :D jak odpale z krokowym na paliwie kuleje ale chodzi cieply gasnie znowu na gazie smiga jak odpiety krokowy trzyma obroty kuleje wtedy gdy jest duzy pobor pradu lub spada z wysokich obrotów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga