[ B4 2.3 NG] Duze spalanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09
[ B4 2.3 NG] Duze spalanie
Witam
Od pewnego czasu walczę z dużym spalaniem BP w mieście ok. 20l na 100km
w trasie spalanie wacha się w granicach 12l co może byc tego przyczyną ?
Dodam ze obroty trzyma równo.Zauważyłem ze w samochodzie czuc spaliny a samochód zrobił się trochę mułowaty.
Od pewnego czasu walczę z dużym spalaniem BP w mieście ok. 20l na 100km
w trasie spalanie wacha się w granicach 12l co może byc tego przyczyną ?
Dodam ze obroty trzyma równo.Zauważyłem ze w samochodzie czuc spaliny a samochód zrobił się trochę mułowaty.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 19:50 przez rapita1989, łącznie zmieniany 2 razy.
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
ja niedawno miałem robioną głowice uszczelki pierścienie itp, na początku auto nie jechało i bardzo mało paliło ale po ustawieniu zapłonu pali strasznie dużo dlatego też się podepnę pod temat. przed wymianą głowicy kumpel ustawiał mi coś tą "śrubką" przy rozdzielaczu żeby auto chodziło równo, bo przy ostrej jeździe gasł i nierówno chodził, wtedy pamiętam że to pomogło. może teraz przez to mi znów dużo pali bo też trzeba to ustawić? dodam że teraz czasami wolne obroty są na poziomie 1200obr/min (mam auto bez gazu)rapita1989 pisze:Właśnie czasami ma tak że się przydusza to możliwe że zalewa świece.
Ostatnio ustawiłem zapłon i w trasie wyszło mi 11,5 l .
Jest możliwe że to sonda? Czy szukac przyczyny gdzie indziej?
A ja mam spalanie 14 i myslalem ze duzo...
Ale nie wazne obroty u mnie sa okolo 800-900 wiec 1200 to duzo...
U mnie nic nie grzebalem natomiast wymieniaja mi sonde bo caly czas trzyma 0,45V i ani drgnie...
Ale nie wazne obroty u mnie sa okolo 800-900 wiec 1200 to duzo...
U mnie nic nie grzebalem natomiast wymieniaja mi sonde bo caly czas trzyma 0,45V i ani drgnie...
Bylo: Audi Coupe 1990 2.3E
Jest: Audi Cabrio B4 1993 2.8 AAH - https://audi80.pl/audi-cabrio-8gz-aa ... t77757.htm
-----------------------------------------
Subaru OB MY'10 ... dla żony .. ale bokami na szutrze pieknie chodzi
Jest: Audi Cabrio B4 1993 2.8 AAH - https://audi80.pl/audi-cabrio-8gz-aa ... t77757.htm
-----------------------------------------
Subaru OB MY'10 ... dla żony .. ale bokami na szutrze pieknie chodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09
Vass serwis w gdyni na karwinach ogarnia mechaniczny wtrysk. Maja spore doswiadczenie z tego co wiem.michal__ pisze:Z tego co wiem w Trójmieście jest ktoś kto ogarnia silniki na mechanicznych wtryskach, zapytaj na forum trójmiejskiego klubu Audi.
Jest:
A4 b5Q 2,7bit projektRs4 500+
A6 c5 dwaipół w gnoju do roboty
Scania 124 420
Było:
Vento 1.9 tdi
Coupe typ89 Orange
Renault Laguna 2.0RT - Poszła na żyletki
BMW 318i Cabrio E36
A4 b5Q 2,7bit projektRs4 500+
A6 c5 dwaipół w gnoju do roboty
Scania 124 420
Było:
Vento 1.9 tdi
Coupe typ89 Orange
Renault Laguna 2.0RT - Poszła na żyletki
BMW 318i Cabrio E36
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga