Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 2.3 NG] Duze spalanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
rapita1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09

[ B4 2.3 NG] Duze spalanie

Post autor: rapita1989 » 24 sie 2010, 12:02

Witam
Od pewnego czasu walczę z dużym spalaniem BP w mieście ok. 20l na 100km
w trasie spalanie wacha się w granicach 12l co może byc tego przyczyną ?
Dodam ze obroty trzyma równo.Zauważyłem ze w samochodzie czuc spaliny a samochód zrobił się trochę mułowaty.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 19:50 przez rapita1989, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 24 sie 2010, 12:27

na początek sprawdz zapłon, ale może to być też uszczelka pod głowicą, miałem podobne obiawy na początku, ale akurat spalanie miałem małe,

rapita1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09

Post autor: rapita1989 » 24 sie 2010, 12:46

Uszczelka pod głowica jest dobra.
Ja stawiam na przepływomierz albo rozdzielacz paliwa.
Dodam , że audi jest zagazowana ale narazię nie jezdze na gazie do puki nie zrobię porządku z BP. Czy jest jakaś mozliwośc sprawdzenia przepływki i rozdzielacza?

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 24 sie 2010, 18:41

A sprawdzałeś sonde?????

rapita1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09

Post autor: rapita1989 » 25 sie 2010, 08:33

Mam dwie sondy jedna nowa ( uniwersalna) obie pokazują od 0 do 0,55V nie wiem czy obie są zepsute czy to przez skład mieszanki są takie wskazania.
Nie wiem co już mam robic bo jazda w tej chwili nie jest opłacalna :-(

rapita1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09

Post autor: rapita1989 » 03 wrz 2010, 19:25

Właśnie czasami ma tak że się przydusza to możliwe że zalewa świece.
Ostatnio ustawiłem zapłon i w trasie wyszło mi 11,5 l .
Jest możliwe że to sonda? Czy szukac przyczyny gdzie indziej?

rapita1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09

Post autor: rapita1989 » 05 wrz 2010, 07:55

Jak mam ten wtrysk sprawdzic?
Jak powinien działac prawidłowo?

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 06 wrz 2010, 22:40

rapita1989 pisze:Właśnie czasami ma tak że się przydusza to możliwe że zalewa świece.
Ostatnio ustawiłem zapłon i w trasie wyszło mi 11,5 l .
Jest możliwe że to sonda? Czy szukac przyczyny gdzie indziej?
ja niedawno miałem robioną głowice uszczelki pierścienie itp, na początku auto nie jechało i bardzo mało paliło ale po ustawieniu zapłonu pali strasznie dużo dlatego też się podepnę pod temat. przed wymianą głowicy kumpel ustawiał mi coś tą "śrubką" przy rozdzielaczu żeby auto chodziło równo, bo przy ostrej jeździe gasł i nierówno chodził, wtedy pamiętam że to pomogło. może teraz przez to mi znów dużo pali bo też trzeba to ustawić? dodam że teraz czasami wolne obroty są na poziomie 1200obr/min (mam auto bez gazu)

Awatar użytkownika
mAnS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 10 maja 2010, 22:09
Lokalizacja: 3City

Post autor: mAnS » 07 wrz 2010, 00:52

A ja mam spalanie 14 i myslalem ze duzo...

Ale nie wazne obroty u mnie sa okolo 800-900 wiec 1200 to duzo...
U mnie nic nie grzebalem natomiast wymieniaja mi sonde bo caly czas trzyma 0,45V i ani drgnie...

rapita1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09

Post autor: rapita1989 » 28 sty 2011, 19:44

Witam ponownie.
Wymieniłem przepływomierz, rozdzielacz paliwa i nic to nie dało.
Ze starego rozdzielacza przełożyłem nastawnik ciśnienia.
Czy to on może stanowic problem?


Dodam, że mechanik próbował wybłskac błędy , ale ona nic nie chce wyświetlic.

Kris0109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2010, 19:09
Lokalizacja: DKL/Kotlina mocy ;)

Post autor: Kris0109 » 28 sty 2011, 19:47

A jak z pracą silnika po tej wymianie???
Jest moc i pracuje równo???

rapita1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09

Post autor: rapita1989 » 28 sty 2011, 20:42

Silnik ciężko pali jak jest ciepły i czasami dusi się zanim się nie nagrzeje.
Po zmianie nie zauważyłem różnicy w mocy.
Dodam , że na lpg jest ok . Spalanie w normie.

Kris0109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2010, 19:09
Lokalizacja: DKL/Kotlina mocy ;)

Post autor: Kris0109 » 28 sty 2011, 20:45

Za duża dawka paliwa i go zalewa.
Może czujnik temp. masz padnięty i sterownik daje mu za dużą dawkę paliwa?

rapita1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 cze 2010, 18:09

Post autor: rapita1989 » 28 sty 2011, 20:50

Jak zdejmę wtyczkę z czujnika powinna byc jakaś reakcja??
Jak zdejmę wtyczkę z nastawnika samochód gaśnie.

Awatar użytkownika
NiteDrey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 23 gru 2009, 03:01
Lokalizacja: Hel
Kontakt:

Post autor: NiteDrey » 29 sty 2011, 18:00

michal__ pisze:Z tego co wiem w Trójmieście jest ktoś kto ogarnia silniki na mechanicznych wtryskach, zapytaj na forum trójmiejskiego klubu Audi.
Vass serwis w gdyni na karwinach ogarnia mechaniczny wtrysk. Maja spore doswiadczenie z tego co wiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl