[2.0 b4 ABT ] Kiepskie grzanie się silnika.
[2.0 b4 ABT ] Kiepskie grzanie się silnika.
witam.
wymieniłem właśnie termostat bo od kupienia był popsuty i się nie zamykał i temperatura w jeździe wynosiła tak 55-60stopni. Dziś po wymianie jest lepiej ale nadal chyba nie do końca bo jak jadę to i tak trzyma około75-80stpni a nie 90. Czy to normalne?? Opłaca się kupować te osłony na maskę aby silnik nie marzł?? i gdzie je można dostać bo ostatnio jak szukałem to miałem problem ze znalezieniem. Będę wdzięczny za jakiegoś linka gdzie mógłbym je nabyć.
Pozdrawiam
wymieniłem właśnie termostat bo od kupienia był popsuty i się nie zamykał i temperatura w jeździe wynosiła tak 55-60stopni. Dziś po wymianie jest lepiej ale nadal chyba nie do końca bo jak jadę to i tak trzyma około75-80stpni a nie 90. Czy to normalne?? Opłaca się kupować te osłony na maskę aby silnik nie marzł?? i gdzie je można dostać bo ostatnio jak szukałem to miałem problem ze znalezieniem. Będę wdzięczny za jakiegoś linka gdzie mógłbym je nabyć.
Pozdrawiam
WARSZTAT W SULEJÓWKU pod warszawa. Prowadzę go z kolegą, mamy specjalne ceny dla forumowiczów;)
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
:mrgreen: Na początek to kup szary czujnik temeratury 3pinowy siedzi obok niebieskiego.On daje sygnał do kabiny pilota na zegar wskazujący temperaturę cieczy.Być może przekłamuje.Miałem identyczny problem po wymianie termostatu.Po wymianie szarego czujnika temperatura 90-93*Pozdrawiam <ok>Nieściak pisze:Dziś po wymianie jest lepiej ale nadal chyba nie do końca bo jak jadę to i tak trzyma około75-80stpni a nie 90. Czy to normalne?? Opłaca się kupować te osłony na maskę aby silnik nie marzł??
ADAM
ale jak stoję w miejscu to temperatura dochodzi do 85stpni i włącza się wentylator a jak zaczynam szybciej jechać i powietrze wpada przez grill to od razu spada. Teraz z nowym termostatem jest i tak lepiej bo nie spada poniżej ty 75stopni. A więc czy to na pewno może mieć coś do tego czujnik?? On jest na/przy chłodnicy czy gdzie??
I tak od razu zapytam, gdzie jest czujnik od poziomu paliwa i czy da się go samemu wymienić?? Bo jak dodam mocniej gazu to pokazuje inna wartość np. mniejsza a jak jadę równo to pokazuje odpowiednia.
I tak od razu zapytam, gdzie jest czujnik od poziomu paliwa i czy da się go samemu wymienić?? Bo jak dodam mocniej gazu to pokazuje inna wartość np. mniejsza a jak jadę równo to pokazuje odpowiednia.
WARSZTAT W SULEJÓWKU pod warszawa. Prowadzę go z kolegą, mamy specjalne ceny dla forumowiczów;)
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Szary czujnik temeratury 3pinowy siedzi obok niebieskiego 2pinowego w krućcu z boku silnika.Nieściak pisze:A więc czy to na pewno może mieć coś do tego czujnik?? On jest na/przy chłodnicy czy gdzie??
Poprostu zaniża ci o ok 10* :mrgreen:Nieściak pisze:ale jak stoję w miejscu to temperatura dochodzi do 85stpni i włącza się wentylator
ADAM
dzięki chłopaki:) jak wymienie to napisze czy się powiodło:) a ma może ktoś z was link do strony gdzie można by kupić tą mate/materiał na maske aby silnik w zime nie marzł?? bo szukałem ale nie mogłem znaleźć.
WARSZTAT W SULEJÓWKU pod warszawa. Prowadzę go z kolegą, mamy specjalne ceny dla forumowiczów;)
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Niebardzo. Sam też chciałem kupic tą osłonę. I nawet udało mi się taką znaleźc do sprzedania ale dowiedziałem się od sprzedającego, żeby do benzyny tego nie montowac, bo zdarzały się przypadki, że auta się przez tą osłonę spaliły. Dlatego w b4 ta osłona była tylko w dieslach montowana.Nieściak pisze:Opłaca się kupować te osłony na maskę aby silnik nie marzł??
A tak poza tym, to tak jak Kolega wyżej napisał. Ta osłona jest wygłuszająca i w benzynowych po jej założeniu praktycznie nie ma odczuwalnej różnicy.
Nie polecam takich zabiegów. Tak jak pisali poprzednicy w benzynie nie było to montowane.Nieściak pisze:czyli lepiej nie oklejać maski od spodu??
jedyny plus tego ze sie nie ma tej osłony na masce to że w zimie snieg na masce sie szybciej topi i zjeżdza z maski gdy sie hamuje
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX
Nieściak, jak już chcesz, to można okleić spód maski matami wygłuszającymi, tak jak to zrobił Frano <ok>
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
dzięki za rady:) chyba tak spróbuje.
a wracając do tego termostatu to jak teraz więcej pojeździłem to temperatura trzyma się średnio na 75 stopniach albo i ciut mniej a powietrze które leci z wywietrzników jest takie sobie a nie takie naprawdę gorące gdy mam przekręcone ogrzewanie na maksa:-/ do tego że silnik się nie nagrzewa tak jak powinien to już chyba nic nie mają te czujniki??
a wracając do tego termostatu to jak teraz więcej pojeździłem to temperatura trzyma się średnio na 75 stopniach albo i ciut mniej a powietrze które leci z wywietrzników jest takie sobie a nie takie naprawdę gorące gdy mam przekręcone ogrzewanie na maksa:-/ do tego że silnik się nie nagrzewa tak jak powinien to już chyba nic nie mają te czujniki??
WARSZTAT W SULEJÓWKU pod warszawa. Prowadzę go z kolegą, mamy specjalne ceny dla forumowiczów;)
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Do sprawdzenia jest termostat, czasem nowy może mieć złą charakterystykę. Poza tym sprawdź jaka jest temperatura płynu osobnym miernikiem, wytedy bedzięsz coś więcej wiedział.
U mnie w ABK jest podobnie, różnice są nieznaczne i wydaje mi się że spowodowane są ruchem paliwa w baku.I tak od razu zapytam, gdzie jest czujnik od poziomu paliwa i czy da się go samemu wymienić?? Bo jak dodam mocniej gazu to pokazuje inna wartość np. mniejsza a jak jadę równo to pokazuje odpowiednia.
80 B4, 2.0 E + LPG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga