
Wokół jakich wartości powinno oscylować napięcie mierzone na tej białej wtyczce? W moim przypadku na wolnych jest ok 0,28-0,4V, a jak zwiększam obroty idzie w górę do trochę ponad 1V.
Dodam, że po zaizolowaniu kabli błąd sondy już się nie pojawia.
Bo ma separowaną masę. W takim wypadku jeśli się mierzy napięcie podpinając się do ECU i nie odłączając sondy to zakres napięć pracy będzie wynosił 0,9-1,7V (teoretycznie 0,8-1,8V) Stąd różnica. Chciałem o tym wspomnieć ale nie przypuszczałem, że w Twoim autku jest sonda z separowaną masą 8-) . Żeby uzyskać zakres 0,1-0,9V musiałbyś masę brać bezpośrednio z sondy.jmm pisze:Ale u kumpla z kolei sprawdzałem w 7A i u niego jest od 0,9V do 1,4V.
Przeczytaj uważnie pierwszy post, i powiedz gdzie pisałem o białym przewodziek44761 pisze: Dlaczego Jmm mierzy napięcie na białym przewodzie? Przecież to zasilanie grzałki...