2.6 a 2.8 - dlaczego aż taka różnica mocy??
2.6 a 2.8 - dlaczego aż taka różnica mocy??
cześć.
czy moglibyscie mi wytłumaczyć dlaczego jest aż taka różnica miedzy silnikami 2.6 a 2.8 ?
2.6 - 150 PS
2.8 - 174 PS
niby tylko 0.2 litra pojemności różnicy a moc o 24 konie wieksza :shock:
bde wdzieczny za odpowiedzi:)
czy moglibyscie mi wytłumaczyć dlaczego jest aż taka różnica miedzy silnikami 2.6 a 2.8 ?
2.6 - 150 PS
2.8 - 174 PS
niby tylko 0.2 litra pojemności różnicy a moc o 24 konie wieksza :shock:
bde wdzieczny za odpowiedzi:)
Ciekawe pytanie.
2.8 ma inny dolot, poza tym na pewno inna elektronika.
2.6 to nowsza konstrukcja od 2.8, pewnie dlatego konstruktorzy zdławili motor, żeby była różnica ale co dokładnie i skąd taka różnica mocy to nie wiem.
2.8 ma inny dolot, poza tym na pewno inna elektronika.
2.6 to nowsza konstrukcja od 2.8, pewnie dlatego konstruktorzy zdławili motor, żeby była różnica ale co dokładnie i skąd taka różnica mocy to nie wiem.
Były: 80 B3 1.6 D
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
Zgadza się, 2.8 powstały chyba pod koniec 91 r., a 2.6 ok. 93 r.
2.6 to V-ka uproszczona do granic możliwości ale dzięki temu bezawaryjna :mrgreen:
2.6 to V-ka uproszczona do granic możliwości ale dzięki temu bezawaryjna :mrgreen:
Były: 80 B3 1.6 D
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
... inne ciśnienie sprężania, 2.8 powinno jeździć na pb98, do tego koledzy resztę dodali, dolot inny ze zmienną geometrią, inny komputer. I tyle.
I to nie jest jakaś straszna różnica, te 24 konie.
aha, 2.8 jest mniej awaryjny od 2.6 , możecie mi wierzyć na słowo, miałem wiem.
I to nie jest jakaś straszna różnica, te 24 konie.
aha, 2.8 jest mniej awaryjny od 2.6 , możecie mi wierzyć na słowo, miałem wiem.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tak,
co do awaryjności to kwestia egzemplarza.
W 2.6 jest mniej rzeczy, które mogą się zepsuć.
co do awaryjności to kwestia egzemplarza.
W 2.6 jest mniej rzeczy, które mogą się zepsuć.
Były: 80 B3 1.6 D
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880
- Darek 80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
- Lokalizacja: Bełchatów
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
a co tu układać. Bierz 2.8 , pali tyle samo co 2.6 a jedzie lepiej. No i bierz quattro.
2.6 to wymysł niemiaszków bo do 150 KM mieli niższe ubezpieczenie.
2.6 to wymysł niemiaszków bo do 150 KM mieli niższe ubezpieczenie.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga