Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6 PP+LPG] gaśnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[80 B3 1.6 PP+LPG] gaśnie

Post autor: spaykee » 10 sty 2008, 10:32

Witam wszystkich, mam następujący problem z autkiem, wszystko jest ok gdy jadę przy prędkościach powyżej 30kmph, ale poniżej tej prędkości gdy wrzucam na luz auto ma tendencje do gaśnięcia. Filtr powietrza wymieniłem bo w komorze filtra pojawiła się jakaś żółta lepka substancja oklejająca wszystko w okół - wiecie może też od czego tak się dzieje? Skąd jest to coś żółtego w komorze filtra i jaka jest przyczyna gaśnięcia nawet przy rozgrzanym silniku. Nie gaśnie gdy mu dam troszkę ssania.
pozdrawiam i z góry dziękuję

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 sty 2008, 11:47

Skoro masz silnik PP czyli elektroniczny gaźnik, dzieje sie to na PB i na LPG czy tylko na LPG. Ta jasna maź to normalny objaw w zimne dni jeżdżąc na LPG jest to mieszanina wody i oleju.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 10 sty 2008, 12:20

Witaj jeżeli dzieje się to tylko na gazie podejżewam że zasysa ci gdzieś lewe powietrze jak wrzućisz na luz to gaśnie masz gażnik pierburga 2EE tam za wolne obroty odpowiada nastawnik przepustnicy ale jeżeli by gasł ci na paliwie a powracając do gazu
jeżeli dzieje ći się non stop że gaśnie na wolnych obrotach to też jest objaw że membrany w reduktorze gazu są już sztywne i niepracują dobrze czas wymienić na nowe i ostatnia sprawa może wystarczy zrobić regulacje gazu to tyle co mi przychodzi do głowy jak zrobisz napisz co było powodzenia ;-)

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 10 sty 2008, 14:30

ostatnio jezdze jedynie na gazie a na benzynie odpalam i gdy sie rozgrzeje wrzucam na gazik i wtedy wlasnie gasnie, na benzynie nie zauwazylem takich gasniec
sprobuje sie z tym zmierzyc za tydzien jak wroce do słupska, bo narazie nie mam czasu :roll: za duzo zaliczen niestety
i bardzo dziekuje za wyjasnienie sprawy :)

Szymek Okrutnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 gru 2007, 18:37
Imię: Adam
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Ciechocinek

Post autor: Szymek Okrutnik » 12 sty 2008, 14:58

Jezeli spalanie LPG jest w normie(9-11L) to winnym może być zapchany filterek gazu. Można go wyczyścić lub lepiej wymienić na nowy (6-10 Zeta). w przypadku rozwalonego parownika auto paliłoby dużo gazu i byłyby problemy z odpalaniem, szarpanie itd...

Awatar użytkownika
Hary89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 02 paź 2007, 22:40
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: Hary89 » 12 sty 2008, 15:23

Siemanko..
Ja mam podobny problem, samochód gaśnie mi na LPG kiedy włańczam na luz ale po czasie kiedy samochód sie bardzo rozgrzeje to jest wszytko oki.. POmoże tu regulacja LPG? filterek wyczysciłem i nic.. dodam, ze samochód odpalam na benzynie..

Pozdrawiam,
RobertO
Było B3 1.6 PP
Jest B4 2.0 ABT
Będzie B4 2.0 ABT hehe.. ;)

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=17386 zapraszam do oglądania..

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 sty 2008, 15:50

Po pierwsze ile mają te instalacje przelatane? Jeśli reduktory mają ponad 100 tys. km i nie są to reduktory lovato to warto do nich zajrzeć. Być może membrany uszczelki i sprężyny wymagają już wymiany. Jeśli jednak przejechały one mniej niż 100 tys. km to myślę, że porządna regulacja powinna problem załatwić, gdyż wygląda mi na to, że silnik jest zalewany nieodparowanym gazem (zimny silnik i dodatkowo niskie temperatury zewnętrzne).
spaykee, jeśli chodzi o tą maź to rzeczywiście jest to częste zjawisko zimą, ale proponuję sprawdzić czy odma nie jest zapchana tym "budyniem" bo wtedy właśnie cały syf jest wtłaczany do filtra powietrza.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 13 sty 2008, 17:46

zerkne :) przez ostatnie dni zrobilem ok 1000km i zerkne czy dalej pokazuje sie ten "budyn" ;) jesli nie tzn ze wrocilo juz do normy po wymianie filtra na nowy, a a'propos gasniecia - kuzyn mechanik podkrecil mi nastawnik przepustnicy bo mial za niskie obroty na wolnych, i juz cacy :)
a ile przelatal ten samochod na gazie... któż to może wiedzieć? :D pewnie koło 100k km, albo i więcej,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga