Witam wszystkich, mam następujący problem z autkiem, wszystko jest ok gdy jadę przy prędkościach powyżej 30kmph, ale poniżej tej prędkości gdy wrzucam na luz auto ma tendencje do gaśnięcia. Filtr powietrza wymieniłem bo w komorze filtra pojawiła się jakaś żółta lepka substancja oklejająca wszystko w okół - wiecie może też od czego tak się dzieje? Skąd jest to coś żółtego w komorze filtra i jaka jest przyczyna gaśnięcia nawet przy rozgrzanym silniku. Nie gaśnie gdy mu dam troszkę ssania.
pozdrawiam i z góry dziękuję
[80 B3 1.6 PP+LPG] gaśnie
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witaj jeżeli dzieje się to tylko na gazie podejżewam że zasysa ci gdzieś lewe powietrze jak wrzućisz na luz to gaśnie masz gażnik pierburga 2EE tam za wolne obroty odpowiada nastawnik przepustnicy ale jeżeli by gasł ci na paliwie a powracając do gazu
jeżeli dzieje ći się non stop że gaśnie na wolnych obrotach to też jest objaw że membrany w reduktorze gazu są już sztywne i niepracują dobrze czas wymienić na nowe i ostatnia sprawa może wystarczy zrobić regulacje gazu to tyle co mi przychodzi do głowy jak zrobisz napisz co było powodzenia
jeżeli dzieje ći się non stop że gaśnie na wolnych obrotach to też jest objaw że membrany w reduktorze gazu są już sztywne i niepracują dobrze czas wymienić na nowe i ostatnia sprawa może wystarczy zrobić regulacje gazu to tyle co mi przychodzi do głowy jak zrobisz napisz co było powodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
ostatnio jezdze jedynie na gazie a na benzynie odpalam i gdy sie rozgrzeje wrzucam na gazik i wtedy wlasnie gasnie, na benzynie nie zauwazylem takich gasniec
sprobuje sie z tym zmierzyc za tydzien jak wroce do słupska, bo narazie nie mam czasu :roll: za duzo zaliczen niestety
i bardzo dziekuje za wyjasnienie sprawy
sprobuje sie z tym zmierzyc za tydzien jak wroce do słupska, bo narazie nie mam czasu :roll: za duzo zaliczen niestety
i bardzo dziekuje za wyjasnienie sprawy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:37
- Imię: Adam
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Ciechocinek
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Po pierwsze ile mają te instalacje przelatane? Jeśli reduktory mają ponad 100 tys. km i nie są to reduktory lovato to warto do nich zajrzeć. Być może membrany uszczelki i sprężyny wymagają już wymiany. Jeśli jednak przejechały one mniej niż 100 tys. km to myślę, że porządna regulacja powinna problem załatwić, gdyż wygląda mi na to, że silnik jest zalewany nieodparowanym gazem (zimny silnik i dodatkowo niskie temperatury zewnętrzne).
spaykee, jeśli chodzi o tą maź to rzeczywiście jest to częste zjawisko zimą, ale proponuję sprawdzić czy odma nie jest zapchana tym "budyniem" bo wtedy właśnie cały syf jest wtłaczany do filtra powietrza.
spaykee, jeśli chodzi o tą maź to rzeczywiście jest to częste zjawisko zimą, ale proponuję sprawdzić czy odma nie jest zapchana tym "budyniem" bo wtedy właśnie cały syf jest wtłaczany do filtra powietrza.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
zerkne przez ostatnie dni zrobilem ok 1000km i zerkne czy dalej pokazuje sie ten "budyn" jesli nie tzn ze wrocilo juz do normy po wymianie filtra na nowy, a a'propos gasniecia - kuzyn mechanik podkrecil mi nastawnik przepustnicy bo mial za niskie obroty na wolnych, i juz cacy
a ile przelatal ten samochod na gazie... któż to może wiedzieć? pewnie koło 100k km, albo i więcej,
a ile przelatal ten samochod na gazie... któż to może wiedzieć? pewnie koło 100k km, albo i więcej,