Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 2.3 LPG] strzeliła przy zmianie biegu i nie chce odpalić

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Lola80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:05

[90 2.3 LPG] strzeliła przy zmianie biegu i nie chce odpalić

Post autor: Lola80 » 14 lis 2010, 21:29

Witam,otóż mam taki problem.Wróciłam do domu audicą,poleciałam na górę po kilka rzeczy aby jechać dalej..za daleko nie pojechałam bo po jakiś kilkuset metrach ,gdy chciałam wbić 2jkę coś strzeliło i zgasła--odpalić nie chce :( po otworzeniu maski zauważyłam,że wywaliło kolanko-chyba tak to się nazywa i łapała za dużo lewego powietrza,.ale po przykręceniu go z powrotem dalej nie chce odpalić i czasami przy kręceniu delikatnie sobie strzeli...czy ktoś z Was może się orientować cóż to może być?
z góry dziękuję za odpwiedź
p.s
audi 90 1995 rok silnik 2.3 niestety zwykły gaz
przy próbie odpalenia na pych,odpalała lecz gdy tylko wciskałam sprzęgło gasła.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 14:25 przez Lola80, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 14 lis 2010, 22:05

klapa przepływomierza / przepływomierz. Potrzebna regulacja w dobrym warsztacie, lub wymiana całego przepływomierza. Drogi interes sorry.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Lola80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:05

Post autor: Lola80 » 14 lis 2010, 22:19

mnie tu zaczęli straszyć,że może uszczelka pod głowicą strzeliła,albo pasek rozrządu...ale też pierwsze co przyszło do głowy to przepływomierz..
jak drogi jest ten interes? i jakie prawdopodobieństwo,że mogło to być któraś z opcji podanych przeze mnie?

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 14 lis 2010, 23:09

1- zmien tytul postu na poprawny bo zaraz ci sie dostanie.
2- post pasoje bardziej do dzialu silniki 5-cio cylindrowe.

raczej szanse na cos innego poza talezem sa znikome .. no zalezy kiedy ostatni raz byl robiony rozrzad... bo jak sie ma pecza to...
jak drogi w najgorszym wypadku koszt nowego przeplywomierza bo samego talezyka nie kupisz(a i ja wiecej juz niemam) zalezy moze ktos ci to naprawi, ale bodajze masz tez lpg do regulacji, na lpg sie nie znam niema tego tu,
75 - 911 T byl ale wkur...l
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 14 lis 2010, 23:50

Jak wcześniej było koledzy wspomnieli o przepływomierzu, trzeba zobaczyć czy nie wygięło tarczy przepływomierza. Po wykręceniu jest do pewnego stopnia naprawialna młotkiem jeśli wygląda dobrze to trzeba sprawdzić czy porusza się bez przeszkód, czy nie ociera o nic.
Obejrzeć czy nie odstrzeliło ani rozsadziło żadnego węża.

Zapoznaj się z tym https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm i skorzystaj z przycisku Edytuj przy pierwszej wiadomości by poprawić temat. W przeciwnym razie będę musiał go przenieść do kosza jako niezgodny z regulaminem.
Części samochodowe online - Motostacja

Lola80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:05

Post autor: Lola80 » 15 lis 2010, 14:27

Przepraszam za niezapoznanie się instrukcją dodawania nowych tematów.
Co do strzału...auto z samego rana pojechało do znajomego mechanika i od 2 godzin czeka na odbiór.do zapłaty 160zł.Pojadę i dowiem się co się stało,ale przez telefon również powiedział,że w najbliższym czasie powinnam odwiedzić gazownika w celu regulacji.

Awatar użytkownika
Tauron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:49
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Tauron » 15 lis 2010, 19:19

Lola80, stawiabym na talerz, możliwe że wygiął Ci się , ja tam miałem w swoim silniku, niestety samego nie dokupisz, ja kupilem z całym ukłądem, mam stary może da się go zregenerować , ale nie wiem czy Ci podejdzie... napisz co uczynił mechanior i czy śmiga :>
wcześniej skoda 105L i 120L ;)
... pierwsza fura jest zawsze niezapomniana ...
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=19129

Obrazek

Lola80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:05

Post autor: Lola80 » 15 lis 2010, 21:26

a więc...wymieniona została kopułka oraz palec rozdzielacza.Niestety z odpalaniem dalej ma ciężko i kuleje,ale jeździć,jeździ. Na chwilę obecną czeka mnie regulacja wymiana amorów,gum na tulejach oraz sworznia i tych części muszę powoli szukać...
ale dziękuję wszystkim za podpowiedzi ;-)

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 15 lis 2010, 22:57

Koleżanka weźmie jakiegoś znajomego,no chyba że sama spróbuje zerknąć na wspominany talerzyk-zapewne jest wygięty.Można go uratować o ile nie jest zmasakrowany ;-) Jest on widoczny po zdjęciu tej dużej gumy z lewej strony silnika.
Jak już mechanik wymienił kopułkę i paluch to dofinansował bym autko w nowe kable zapłonowe i świece o ile nie były wymieniane i ustawienie zapłonu.Zapłon przy gazie to podstawa. Zerknął bym też przy okazji czy cały układ dolotowy jest szczelny po tym strzale.

Lola80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:05

Post autor: Lola80 » 16 lis 2010, 11:23

na dniach chcę jechać i kupić świece zapłonowe i mam takie pytanie związane z ich wymianą...czy jest realne abym wymieniła je sama i ewentualnie od czego się zabrać.. :shock: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 lis 2010, 11:43

a mogę być szowinistyczną męską świnią? ;) ;-) ;-) ;-)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 16 lis 2010, 12:06

Lola80 pisze:czy jest realne abym wymieniła je sama
Oczywiście że tak.
Kable najlepiej wymieniać kolejno.A więc ten który demontujemy od razu zastępujemy nowym aby nie pomylić kolejności.Ściągamy kabelek ze świecy,lecimy po kabelku do kopułki,wyciągamy z kopułki i zakładamy tej samej długości nowy kabelek.
Świece podobnie jeśli chodzi o kolejność kabli najlepiej wyciągamy kabelek z jednej świecy,wymieniamy świeczkę i zakładamy kabelek.
Trzeba nam oczywiście klucz do świec.Proponuję jeśli nie ma koleżanka takowego zaopatrzyć się w sklepie motoryzacyjnym.Napewno dadzą odpowiedni.
Życzę miłego dłubania ;-)

Awatar użytkownika
Tauron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:49
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Tauron » 16 lis 2010, 12:32

Leo, Kolega ma rację. Najlepiej tak postępować, chociaż dużych problemów z wymianą kabli nie ma , ponieważ mają różne długości. Jeśli chodzi o świece, to w zależności kto i kiedy je ostatnio dokręcał, bo moga być troche zapieczone i będzie trzeba nieco więcej siły, no i najważniejsze, nie na ciepłym silniku ::)
wcześniej skoda 105L i 120L ;)
... pierwsza fura jest zawsze niezapomniana ...
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=19129

Obrazek

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 16 lis 2010, 12:43

załoz blosa i bedzie dobrze tez mi strzelalo i nie chcial palic wymienilem swiece palec kopułkę kable i dalej bylo tak samo a auto poprostu mialo zle dawkowanie gazu za duzo go dostawalo i sobie nie radzil i tez pare razy mi strzelil ale nic nie uszkodzilo a dymu ile bylo :D dobra regulacja gazu i powinno byc ok jednak na gazie bedzie gasł na niskich obrotach takie uroki NG
Kobieta bez mężczyzny jest jak statek bez steru. ^^

sprzedam swoje 100 c4 2,8 quattro!!

Lola80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:05

Post autor: Lola80 » 16 lis 2010, 16:09

Leo pisze:a mogę być szowinistyczną męską świnią? ;) ;-) ;-) ;-)
niee ;-)

jadę do sklepu po świece i będę się bawić hahaha jak coś pokręcę to nie moja wina :P
dzięki Panowie za dobre rady,dam znać później jak poszło i czy coś pomogło

[ Dodano: 2010-11-17, 14:50 ]
wymieniłam,dokładniej mówiąc to 20minut roboty :-D :-D :-D ale dalej zanim odpali to się musi trochę po krztusić i podąsać :-? i w sumie nie wiem co dalej,czy została mi już tylko regulacja wtrysków(która jest cholernie droga) czy może coś innego może być tego przyczyną? bo rozmawiałam dziś z gazownikiem i mówił,że tu regulacja gazu nie pomoże :-|

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga