[90/7A] ginie iskra
[90/7A] ginie iskra
[2.3 20v 7a ]
witam jestem tu nowy mam taki problem ze gdy auto stoi na dworzu na deszczu lub wjade w kaluze ginie iskra gdy auto wyschnie w garazu jest dobrze dodam jeszcze ze gdy iskra zginie krece rozrusznikiem i przestawiam zaplon najpierw w prawo i wracam w lewo to iskra sie pojawi a nawet zapali ale gdy wylacze zaplon to dalej ginie i czynnosc trzeba powtorzyc zeby sie pojawila iskra .
wielkie dzieki za wszelkie info
witam jestem tu nowy mam taki problem ze gdy auto stoi na dworzu na deszczu lub wjade w kaluze ginie iskra gdy auto wyschnie w garazu jest dobrze dodam jeszcze ze gdy iskra zginie krece rozrusznikiem i przestawiam zaplon najpierw w prawo i wracam w lewo to iskra sie pojawi a nawet zapali ale gdy wylacze zaplon to dalej ginie i czynnosc trzeba powtorzyc zeby sie pojawila iskra .
wielkie dzieki za wszelkie info
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, 22:11 przez ramonek21, łącznie zmieniany 3 razy.
Panowie
Napiszę to co zawsze, gdy ktoś ma problemy z 20V. Po co wydawać kasę... sprawdź najpierw kody błyskowe błędów, ewentualnie VAGa (jeżeli masz rok produkcji od 03.90)
Na 20v.org znajdziesz sposób podłączenia, odczytu i kody błędów.
Co do zachowania Twojego auto to w 20V nie ma regulacji zapłonu poprzez kręcenie aparatem, komputer sam to ustala i nic Twoje przestawianie nie pomoże.
Problemem może być czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej - umieszczone przy obudowie skrzyni biegów, ja miałem tylko uszkodzoną izolację od tych przewodów i był problem, nawet po ich ponownej izolacji. Może też być to kwestia Halla albo cewki.
Generalnie zacznij od odczytu błędów, to może albo rozwiązać problem albo ukierunkować na jego rozwiązanie.
Napiszę to co zawsze, gdy ktoś ma problemy z 20V. Po co wydawać kasę... sprawdź najpierw kody błyskowe błędów, ewentualnie VAGa (jeżeli masz rok produkcji od 03.90)
Na 20v.org znajdziesz sposób podłączenia, odczytu i kody błędów.
Co do zachowania Twojego auto to w 20V nie ma regulacji zapłonu poprzez kręcenie aparatem, komputer sam to ustala i nic Twoje przestawianie nie pomoże.
Problemem może być czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej - umieszczone przy obudowie skrzyni biegów, ja miałem tylko uszkodzoną izolację od tych przewodów i był problem, nawet po ich ponownej izolacji. Może też być to kwestia Halla albo cewki.
Generalnie zacznij od odczytu błędów, to może albo rozwiązać problem albo ukierunkować na jego rozwiązanie.
a wlasnie ze daje wiem ze tam sie sam zaplon ustawia. panowie fakt jest taki ze jak przekrece zaplon w prawo i go cofam to sterownik hitachi co jest pod nogami pasazera tostaje bzika i daje iskre tak cos mi mowil elektryk. tak to jest ta ze swiecia co byla na alegro.bylem na kompie i pokazalo tylko hala wymienilem i nic dodam jeszcze ze jak odpali to nie ma swojej mocy do konca
[ Dodano: 2011-01-20, 16:31 ]
kris na suchym nie ma calej mocy i obroty troszke faluja a poza tym ok
[ Dodano: 2011-01-20, 16:31 ]
kris na suchym nie ma calej mocy i obroty troszke faluja a poza tym ok
kręcenie zapłonem nic nie daje!!!pokrec na odpalonym silniku i zobaczysz ze niema zadnej ruznicy-jedyne co sie zmieni to to ze po zgaszeniu nie odpalisz.Jeśli wymieniłeś HALA w aparacie i nie pomogło to sprawdz czujniki położenia wału ,te które są na skrzyni.a jak wyglada zebatka aparatu??
[ Dodano: 2011-01-20, 18:18 ]
a jak bedziesz potrzebował drugi sterownik to daj znac na pw
[ Dodano: 2011-01-20, 18:18 ]
a jak bedziesz potrzebował drugi sterownik to daj znac na pw
sterownik zostaw w spokoju, ale jak będziesz miał przeskoki iskry lub inne zwarcią da mu to się we znaki a ceny ich są conajmniej chore, więc by nie mieć problemów
podstawy musisz mieć idealne czytaj nowe: świece, przewody WN, kopułka, palec.
Po tym zabiegu już możesz spokojnie szukać dalszej awarii , skłaniałbym się ku wypowiedzi
podstawy musisz mieć idealne czytaj nowe: świece, przewody WN, kopułka, palec.
Po tym zabiegu już możesz spokojnie szukać dalszej awarii , skłaniałbym się ku wypowiedzi
czujniki do przeglądu/wymianyjmm pisze: Problemem może być czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej - umieszczone przy obudowie skrzyni biegów
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, 14:30 przez Dziki, łącznie zmieniany 1 raz.