[90/7A] ginie iskra
[90/7A] ginie iskra
[2.3 20v 7a ]
witam jestem tu nowy mam taki problem ze gdy auto stoi na dworzu na deszczu lub wjade w kaluze ginie iskra gdy auto wyschnie w garazu jest dobrze dodam jeszcze ze gdy iskra zginie krece rozrusznikiem i przestawiam zaplon najpierw w prawo i wracam w lewo to iskra sie pojawi a nawet zapali ale gdy wylacze zaplon to dalej ginie i czynnosc trzeba powtorzyc zeby sie pojawila iskra .
wielkie dzieki za wszelkie info
witam jestem tu nowy mam taki problem ze gdy auto stoi na dworzu na deszczu lub wjade w kaluze ginie iskra gdy auto wyschnie w garazu jest dobrze dodam jeszcze ze gdy iskra zginie krece rozrusznikiem i przestawiam zaplon najpierw w prawo i wracam w lewo to iskra sie pojawi a nawet zapali ale gdy wylacze zaplon to dalej ginie i czynnosc trzeba powtorzyc zeby sie pojawila iskra .
wielkie dzieki za wszelkie info
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, 22:11 przez ramonek21, łącznie zmieniany 3 razy.
RAMON
Może to moduł zapłonowy, bądź cewka???
Sprawdzałeś czy gdzieś nie ma przebicia???
[ Dodano: 2011-01-19, 18:14 ]
Ewentualnie przewody zapłonowe. Może ten po między cewką a aparatem zapłonowym jest uszkodzony i gdy kręcisz aparatem to iskra raz jest a za chwile znika???
Sprawdzałeś czy gdzieś nie ma przebicia???
[ Dodano: 2011-01-19, 18:14 ]
Ewentualnie przewody zapłonowe. Może ten po między cewką a aparatem zapłonowym jest uszkodzony i gdy kręcisz aparatem to iskra raz jest a za chwile znika???
Nowe części. Osobowe, dostawcze.
Również do quattro.
Dla klubowiczów dobre ceny:)
Również do quattro.
Dla klubowiczów dobre ceny:)
Dzięki, ale nie jest taki idealny i ciągle wymaga pracy ale i tak jest w stanie coraz lepszym
Mam nadzieję, że dojdziesz co jest przyczyną.
A są jeszcze jakieś inne objawy przy tym???
Na suchym kompletnie nic się nie dzieje???
Mam nadzieję, że dojdziesz co jest przyczyną.
A są jeszcze jakieś inne objawy przy tym???
Na suchym kompletnie nic się nie dzieje???
Nowe części. Osobowe, dostawcze.
Również do quattro.
Dla klubowiczów dobre ceny:)
Również do quattro.
Dla klubowiczów dobre ceny:)
Jeśli dobrze pamiętam to na allegro stało audi z takimi objawami, bodajże w Świeciu, dobrze myślę?
Mam identyczne audi i mieszkam blisko, więc jeśli będziesz potrzebował pomocy to zapraszam, mi też pomógł właściciel 7A, jestem mu za to bardzo wdzięczny.
Mam identyczne audi i mieszkam blisko, więc jeśli będziesz potrzebował pomocy to zapraszam, mi też pomógł właściciel 7A, jestem mu za to bardzo wdzięczny.
Było
91- golf TD
91- passat 1,6 TDi
92- audi B4 NG
97- Sharan TDI 110 KM
88- 90 Quattro 7A
93- 80 NG
91- Cabrio TDI + klima
95- B4 Avant - Swap V8 4,2 ABZ
https://audi80.pl/audi-80-v8-avant-q ... t74682.htm
Jest:
A6 C5 1,9TDI AVF 2001r
91- golf TD
91- passat 1,6 TDi
92- audi B4 NG
97- Sharan TDI 110 KM
88- 90 Quattro 7A
93- 80 NG
91- Cabrio TDI + klima
95- B4 Avant - Swap V8 4,2 ABZ
https://audi80.pl/audi-80-v8-avant-q ... t74682.htm
Jest:
A6 C5 1,9TDI AVF 2001r
Panowie
Napiszę to co zawsze, gdy ktoś ma problemy z 20V. Po co wydawać kasę... sprawdź najpierw kody błyskowe błędów, ewentualnie VAGa (jeżeli masz rok produkcji od 03.90)
Na 20v.org znajdziesz sposób podłączenia, odczytu i kody błędów.
Co do zachowania Twojego auto to w 20V nie ma regulacji zapłonu poprzez kręcenie aparatem, komputer sam to ustala i nic Twoje przestawianie nie pomoże.
Problemem może być czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej - umieszczone przy obudowie skrzyni biegów, ja miałem tylko uszkodzoną izolację od tych przewodów i był problem, nawet po ich ponownej izolacji. Może też być to kwestia Halla albo cewki.
Generalnie zacznij od odczytu błędów, to może albo rozwiązać problem albo ukierunkować na jego rozwiązanie.
Napiszę to co zawsze, gdy ktoś ma problemy z 20V. Po co wydawać kasę... sprawdź najpierw kody błyskowe błędów, ewentualnie VAGa (jeżeli masz rok produkcji od 03.90)
Na 20v.org znajdziesz sposób podłączenia, odczytu i kody błędów.
Co do zachowania Twojego auto to w 20V nie ma regulacji zapłonu poprzez kręcenie aparatem, komputer sam to ustala i nic Twoje przestawianie nie pomoże.
Problemem może być czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej - umieszczone przy obudowie skrzyni biegów, ja miałem tylko uszkodzoną izolację od tych przewodów i był problem, nawet po ich ponownej izolacji. Może też być to kwestia Halla albo cewki.
Generalnie zacznij od odczytu błędów, to może albo rozwiązać problem albo ukierunkować na jego rozwiązanie.
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
a wlasnie ze daje wiem ze tam sie sam zaplon ustawia. panowie fakt jest taki ze jak przekrece zaplon w prawo i go cofam to sterownik hitachi co jest pod nogami pasazera tostaje bzika i daje iskre tak cos mi mowil elektryk. tak to jest ta ze swiecia co byla na alegro.bylem na kompie i pokazalo tylko hala wymienilem i nic dodam jeszcze ze jak odpali to nie ma swojej mocy do konca
[ Dodano: 2011-01-20, 16:31 ]
kris na suchym nie ma calej mocy i obroty troszke faluja a poza tym ok
[ Dodano: 2011-01-20, 16:31 ]
kris na suchym nie ma calej mocy i obroty troszke faluja a poza tym ok
RAMON
kręcenie zapłonem nic nie daje!!!pokrec na odpalonym silniku i zobaczysz ze niema zadnej ruznicy-jedyne co sie zmieni to to ze po zgaszeniu nie odpalisz.Jeśli wymieniłeś HALA w aparacie i nie pomogło to sprawdz czujniki położenia wału ,te które są na skrzyni.a jak wyglada zebatka aparatu??
[ Dodano: 2011-01-20, 18:18 ]
a jak bedziesz potrzebował drugi sterownik to daj znac na pw
[ Dodano: 2011-01-20, 18:18 ]
a jak bedziesz potrzebował drugi sterownik to daj znac na pw
Kupowanie prezentów świątecznych? Tylko na forum Audi80.PL
sterownik zostaw w spokoju, ale jak będziesz miał przeskoki iskry lub inne zwarcią da mu to się we znaki a ceny ich są conajmniej chore, więc by nie mieć problemów
podstawy musisz mieć idealne czytaj nowe: świece, przewody WN, kopułka, palec.
Po tym zabiegu już możesz spokojnie szukać dalszej awarii , skłaniałbym się ku wypowiedzi
podstawy musisz mieć idealne czytaj nowe: świece, przewody WN, kopułka, palec.
Po tym zabiegu już możesz spokojnie szukać dalszej awarii , skłaniałbym się ku wypowiedzi
czujniki do przeglądu/wymianyjmm pisze: Problemem może być czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej - umieszczone przy obudowie skrzyni biegów
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, 14:30 przez Dziki, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga