Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2.3 coupe 7A] wymiana sondy lambda, adaptacja

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

[90 B3 2.3 coupe 7A] wymiana sondy lambda, adaptacja

Post autor: wojtbert » 07 lis 2011, 10:03

witam.
czy po wymianie sondy jest potrzebna jej adaptacja czy wystarczy wymienic i tyle. dziś wymienilem sonde bo nie pracowała ale różnicy nie widać.

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 07 lis 2011, 10:20

Nic się nie adaptuje, rozgrzej silnik i pokaż loga.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 07 lis 2011, 10:28

ok wstawie loga tylko kable musze rozciągnąć padła bateria w lapku, dodatkowo zauważyłem że przy większych prędkościach 4,5 bieg coś szarpie było tak na starej sondzie i jest na nowej

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 07 lis 2011, 10:45

Sonda przy jeździe ma już nieznaczny wpływ, powyżej 3000RPM już nie udziela wskazań.

Masz jeszcze jakiś problem, ale czy to tps, przepływka, czy wtrysk któryś lub rezystorpack, to już do sprawdzenia (zakładam, że układ zapłonowy jest sprawny i wszystko w nim przejrzałeś/wymieniłeś).

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 07 lis 2011, 11:13

daje loga, teraz vag pokazał błąd 00518 który po wykasowaniu zaraz powraca, układu zapłonowego jeszcze nie ruszałem ale jak trzeba to kupie wszystko nowe począwszy od palca a konczywszy na swiecach

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 07 lis 2011, 11:27

Nie rozgrzałeś silnika do tego loga, ma mieć 90 stopni.

Po drugie zobacz czy przy grzebaniu nie rozpiąłeś wtyczki od potencjometru przepustnicy, bo masz jego błąd.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 07 lis 2011, 11:32

silnik był rozgrzany aż wentylator sie włączył zaraz oblukam wtyczke robił to mechanik

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 07 lis 2011, 11:37

Coś na końcu loga jest jakiś jeden wpis z dzisiejszą datą, ale to za mało. Potrzebna jest seria odczytów.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 07 lis 2011, 11:40

wtyczki wszystkie ok przy przepustnicy nic nie było grzebane a z tego loga co widac?

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 07 lis 2011, 11:43

Rozepnij te wtyczki, obejrzyj styki po obu stronach, pooglądaj przewody, zapnij i sprawdź czy błąd jest nadal.

Z loga nic nie widać, bo nic nie zalogowałeś. Zrób jeszcze raz nowy plik tak przez pół minuty-minutkę i zamieść.

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 07 lis 2011, 12:33

daje nowe logi dla odmiany juz nie ma zadnego błędu dziwne

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 07 lis 2011, 12:49

Teraz log jest ok. Jeśli miałeś błędy, a nie masz, to być może poprawiłeś wtyczkę jednak, a może coś się dzieje z instalacją lub samym TPS'em...

Kolejna uwaga, lambda już działa, zapłon wygląda ok (ustawiałeś ?), ale jest przelany. Bardzo bogata mieszanka. Sprawdzałeś wtryski i rezystorpacka ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 lis 2011, 12:53

on ma gaz sekwencję Sprinter.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 07 lis 2011, 12:58

dobra lambda działa zapłonu nie ustawiałem, podobno w tych silnikach nie ustawia się go, wtrysków też nie sprawdzałem ani rezystor paka bo czekałem czy lambda działa, więc nie wiem czy kupowac odrazu palec ,kopułke,przewody i świece czy zająć się wtryskami i rezystor pakiem? Leo, mam lpg II gen nie sekwencje, ale od kilku dni jeżdze tylko na PB

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 lis 2011, 13:03

oj przepraszam pomyliłem Cię z Wojtkiem z Jeleniej.

[ Dodano: 2011-11-07, 13:04 ]
zapłonu się nie ustawia, ale ustawia się aparat , wałki i wał na znaki.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga