Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 2.0 ABK] Amorki

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 18 gru 2007, 09:01

Solskier pisze:i jednyn stuk ktorego nie wyeliminował pochodzi od przekładni kierowniczej, nie jest on jakis uciażliwy ale jak sie wsłuchać to potrafi zdenerwować :-P jednak dałem sobie spokuj szkoda kasy na wymianie, jak sie skończy bardziej to dopiero bede sie zastanwiał nad "nową" salonowej raczje nie kupie bo z tego co kojarze jest dośc droga, pozostaje dobra używka. :-D
Można spróbować skasować luz na "maglownicy" .

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 gru 2007, 09:34

Każda pruba skontrowania śróby na maglownicy konczy sie opornym chodzeniem kierownicy bądź nawet brakiem jej odbijania przy skrecie. Już to przerabiałem i nawet nie próbuje :-D

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 18 gru 2007, 09:38

Solskier pisze:Każda pruba skontrowania śróby na maglownicy konczy sie opornym chodzeniem kierownicy bądź nawet brakiem jej odbijania przy skrecie. Już to przerabiałem i nawet nie próbuje :-D
Widocznie rzeczywiście masz juz "dobitą" maglownicę. Ja podkręciłem o ok 20 ' i stukanie z maglownicy znikło , bez efektu "opornego chodzenia". No cóż są inne stukania jeszcze :-/

Awatar użytkownika
MARTINO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 11 lis 2007, 20:47
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: MARTINO » 18 gru 2007, 22:13

może to wyda się śmieszne ale gdzie jest magłowica, jak wygląda i jaka śrubę można spróbować dokręcić, proszę o opis, rady szkice czy zdjęcia

matthew

Post autor: matthew » 28 gru 2007, 12:58

dzisiaj na moje audi "zakładają się" amory hart na przód. Dadza rade??

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 gru 2007, 13:25

MARTINO, hhhhhy jak by to opisać, jak patrzysz od góry to przy samej sicanie działowej silnka zobaczysz na dole podłużną srebrną przekładnie. To bedzie maglownica. Na czerwono zaznaczyłem Ci na foto śróbke którą można skasowac minimalnie luz, jak przekrecisz za duzo to bedzie Ci ciężko chodziła kierownica i nie bedzie sama wracała po skrecie. Sróbka do tegulacji znajduje sie po stronie kierowcy, zresztą na rysunku dokładnie widać, wiec bez problemu znajdziesz. Obrazek

Awatar użytkownika
autocars.pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 12 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: autocars.pl » 03 sty 2008, 21:27

matthew pisze:dzisiaj na moje audi "zakładają się" amory hart na przód. Dadza rade??
Oby.....Trzymaj sobie kartę gwarancyjną i dowód zakupu w razie ewentualnej reklamacji.
Nie lepiej byłoby założyć KAYABA albo SACHS-a?Hart to hurtownia motoryzacyjna ,która pod swoim "brendem" pakuje towary różnych marek.Amorki HART = CORVEN lub COFAP a co do jakości tych amorków jest wiele zastrzeżeń... :(

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 03 sty 2008, 22:24

autocars.pl pisze:matthew napisał/a:
dzisiaj na moje audi "zakładają się" amory hart na przód. Dadza rade??


Oby.....Trzymaj sobie kartę gwarancyjną i dowód zakupu w razie ewentualnej reklamacji.
nieuniknionej reklamacji
do tej listy mogę dopisać statim, maxgear, magnum. co oni tam wkładają :?:

matthew

Post autor: matthew » 05 sty 2008, 12:49

Założyłem je przed sylwestrem, bylem w górach, jeździłem po dziurach, ale zrobiłem dopiero 2,5tys. km. Poki co sprawują sie super. Zobaczymy jak długo....

Awatar użytkownika
MARTINO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 11 lis 2007, 20:47
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: MARTINO » 22 lut 2008, 16:56

wracajac do tego co napisal Solskier to czy tu chodzi o delikatne dokrecenie sruby oznaczonej na tym rysunku nr. 7 no i po czym mozna zauwazyc ze maglowica jest do wymiany. wole sprawdzic ja na kilka sposobow niz wyrzucic kase, wiecie ze to droga sprawa ta maglowica.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga