Można spróbować skasować luz na "maglownicy" .Solskier pisze:i jednyn stuk ktorego nie wyeliminował pochodzi od przekładni kierowniczej, nie jest on jakis uciażliwy ale jak sie wsłuchać to potrafi zdenerwować jednak dałem sobie spokuj szkoda kasy na wymianie, jak sie skończy bardziej to dopiero bede sie zastanwiał nad "nową" salonowej raczje nie kupie bo z tego co kojarze jest dośc droga, pozostaje dobra używka.
[80 2.0 ABK] Amorki
Widocznie rzeczywiście masz juz "dobitą" maglownicę. Ja podkręciłem o ok 20 ' i stukanie z maglownicy znikło , bez efektu "opornego chodzenia". No cóż są inne stukania jeszczeSolskier pisze:Każda pruba skontrowania śróby na maglownicy konczy sie opornym chodzeniem kierownicy bądź nawet brakiem jej odbijania przy skrecie. Już to przerabiałem i nawet nie próbuje
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
MARTINO, hhhhhy jak by to opisać, jak patrzysz od góry to przy samej sicanie działowej silnka zobaczysz na dole podłużną srebrną przekładnie. To bedzie maglownica. Na czerwono zaznaczyłem Ci na foto śróbke którą można skasowac minimalnie luz, jak przekrecisz za duzo to bedzie Ci ciężko chodziła kierownica i nie bedzie sama wracała po skrecie. Sróbka do tegulacji znajduje sie po stronie kierowcy, zresztą na rysunku dokładnie widać, wiec bez problemu znajdziesz.
- autocars.pl
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 12 gru 2007, 21:53
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
Oby.....Trzymaj sobie kartę gwarancyjną i dowód zakupu w razie ewentualnej reklamacji.matthew pisze:dzisiaj na moje audi "zakładają się" amory hart na przód. Dadza rade??
Nie lepiej byłoby założyć KAYABA albo SACHS-a?Hart to hurtownia motoryzacyjna ,która pod swoim "brendem" pakuje towary różnych marek.Amorki HART = CORVEN lub COFAP a co do jakości tych amorków jest wiele zastrzeżeń...
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko