Wiem że tematów na temat amortyzatorów jest multum ale ja mam nieco inne pytanie.
Będąc ostatnio na przeglądzie wyszło mi iż przednie amorki mają ponad 70% ale po wymianie poduszki, odboju, końcówki drążka, łącznika stb. tuleje wahacza i sworznia dalej coś puka...
Definitywnie amortyzator.
Problem mam jednak następujący:
mam założone sprężyny Eibacha -40mm i obecnie są jeszcze ori amortyzatory. Zastanawiam się nad zakupem amortyzatorów o obniżonym skoku - ma to sens? Czy może lepiej kupić seryjne?
Z teorii wypadało by założyć krótsze ale Niemiec do springów nie zmieniał (ASO) dlatego i ja się zastanawiam...
[ALL] Amortyzatory do obniżonego auta
ja miałem kiedyś w swojej b3 właśnie zawias -40 przód i tył a amorki zakładałem o oryginalnej długości tylko gazówki nigdy olejówek do obniżonego zawiasu nie polecam jeśli nie masz nizszego zawiasu niż -40 to amorki o oryginalnej długości są optymalne wg tiv krótsze amorki zakłada się do zawieszeni od -40 do -60.
najlepiej sprawuje się zawias jak są obniżane sprężyny i krótsze amorki ale bez przesady na zawiasie -40 i krótkich amorkach zawieszenie będzie miało bardzo mały skok i dość twardo będzie
najlepiej sprawuje się zawias jak są obniżane sprężyny i krótsze amorki ale bez przesady na zawiasie -40 i krótkich amorkach zawieszenie będzie miało bardzo mały skok i dość twardo będzie