[vw passat] amory i sprężyny
[vw passat] amory i sprężyny
Panowie piszę w tym temacie o rade od was.Mój tata chce wymienić w pasku amortyzatory i sprężyny (na przodzie) Co dać żeby to pojeździło a nie było drogie, Od razu mówię że vw nie jeździ w koło komina tylko miesięcznie pokonuje trase ok. 5tys. km.
Radz tak dalej a pozniej sie dziwic jakie pokraki jezdza po ulicach, przód -20 a tyl country...Kolczat pisze:i znowu to samo "dobre i tanie"... a co to real? kup sobie porzadnego koni, H&R, albo wysoka polke bilstaina wydaj chmare kasy i bedziesz troche na tym jezdzil...
Na kiego mu koni lub H&R czy bil b6/b8 do zwyklego zawiasu z tylu ?
Kup cos markowego i jezdzij, sachs, blistain albo kayaba do tego sprezyny kayaba albo lesjofors. Lesjoforsa swojego czasu tanio mieli tu: www.sklepmoto.pl
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
a czy ja mowie zeby kupowal sportowe? ja tez kiedys jezdzilem na zwyklym zawiasie... kupilem bilstaina z niskiej polki i rozciekl mi sie po tygodniu jezdzenia... jak przyjechalem oddac na reklamacje to przy scianie poustawiane byly same wspomniane przez was marki typu kayaba sachs bilstain... moj ojciec tez nie chce sluchac i kupuje byle jakis szit za marne grosze i wymienia co drugi miesiac (w mercu na zwyklym zawiasie) pozatym wczesniej zaponialem dodac jeszcze w zaleznosci jak kto jezdzi bo tak sie sklada ze jak jezdzisz na glebie to z samego komfortu omijasz dziury i czestosc wymiany elementow zawieszenia zmniejszasz do minimum, natomiast gdy sie jezdzi autem jak sluzbowka to ma sie wlasnie takie problemy co za szit kupic zebym najlepiej dostal za darmo a jezdzil cale zycie...
Osobiscie nie widzialem nigdy koni i H&R do audi o charakterystyce seryjnego amartyzatora. Bil wysoka klasa to B6 i B8 i nie jest to juz seryjny amor...
To, ze bilstain rozsypal sie po tygodniu moze tylko swidczyc o tym ze albo go zakatwoales albo mial jakas wade fabryczna. Jezeli w sklepie widziales pelno uszkodoznych markowych amorów to zastanów sie czy robic tam dalej zakupy. Na rynku jest sporo podróbek markowych czesci...
To, ze bilstain rozsypal sie po tygodniu moze tylko swidczyc o tym ze albo go zakatwoales albo mial jakas wade fabryczna. Jezeli w sklepie widziales pelno uszkodoznych markowych amorów to zastanów sie czy robic tam dalej zakupy. Na rynku jest sporo podróbek markowych czesci...
Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 18:54 przez PI7er, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nie no stary przyznaje nie wiem czy sa koni h&r czy bilstain b6/b8 o normlanej charakterystyce, a nie sportowej, ale prawda jest taka ze sam zakaldalem sportowego H&R'a do mojego auta i roznica polega na tym skok jest skrocony, wiec co najwyzej sprezyna bedzie bardziej scisnieta, ale twardosc nie zmieni sie... takie sa moje obeserwacje z walsnego doswiadczenia