Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 1.8 benz/LPG] ciecie spreżyn...

Zablokowany
Awatar użytkownika
Dzwonek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2008, 19:41
Lokalizacja: Gdańsk

[ B3 1.8 benz/LPG] ciecie spreżyn...

Post autor: Dzwonek_gda » 03 mar 2008, 14:48

Witam...
Co myslicie na temat Ciecia spreżyn w audiku w celu obniżenia..

Plusy/minusy ???

Awatar użytkownika
Grzes47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 11 sie 2007, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grzes47 » 03 mar 2008, 21:57

zrobisz jak zechesz..ja powiem tak ciąłem...wygląda fajnie....jeździ się mniej fajnie :mrgreen: 2 dni temu założyłem GT cupline 60/40 i różnica kolosalna...na dniach wrzucę fotki

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 mar 2008, 22:19

Co myslicie na temat Ciecia spreżyn w audiku w celu obniżenia..
To juz lepiej zakupic klemy do obnizania, kosztuja grosze a efkt ten sam i mniej roboty, jednym slowem lipa!

Awatar użytkownika
Dzwonek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2008, 19:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Dzwonek_gda » 03 mar 2008, 22:32

Te klemy to podobno też lipa...

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 03 mar 2008, 22:36

tylko nie klemy w nissanku tez miaem i nadkola poszły

[ Dodano: 2008-03-03, 22:36 ]
można się zabić na zakrętach

Awatar użytkownika
Dzwonek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2008, 19:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Dzwonek_gda » 04 mar 2008, 14:51

Rozmawiałem z klijentem który we wszystkich swoich samochodach cią sprężyny i jeździł bez problemowo (jechał z nim nie raz dość szybko) on obcinał po jednym zwoju i dawało to zaskakujący efekt prawie -50/-50... Zna sie na żeczy ponieważ miał już z 10 aut ostanie auto w którym cią spreżyny to Cadillac 8-) Wszyscy mówią że przez obcinanie spreżyn można wypaść z drogi czy zdażyło sie coś takiego komuś ja osobiście nie słyszałem o takich przypadkach... to czyli jak masz spreżyny zużyte i siedzą (najczesciej na tyle) i to też po 2-3cm czasami wiecej może sie tak samo stać jak z obcietymi że poprostu mogą wypaść jak sie wpadnie w wiekszą dziure.

aroslaw

Post autor: aroslaw » 04 mar 2008, 16:17

ostatnio byly za 100 zl ori na przod ... ja bym wolal dac te 100 i sie o nic nie martwic ...

noorbi

Post autor: noorbi » 04 mar 2008, 18:34

i cięcie i klemy to półśrodki obniżające bezpieczeństwo, lepiej poczekać, dozbierać kasiorki i kupić ori, zrobić porządnie i jak należy <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 mar 2008, 18:43

Cięcie, cudowanaie i kombinowanie z elementami zawieszenia napewno odpada, to wszystko to jedna wilka lipa, chcesz nizej kup "sportowe" zawieszenie albo gwinotowane albo kup osobno obnizajace spezyny plus utwardzane i skracane amorki, wtedy ma to już jakiś sens.

Awatar użytkownika
Silvesters
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 13 wrz 2007, 22:55
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Silvesters » 04 mar 2008, 19:03

Czytajac cale forum wypowiedzi w tym temacie mnie zaskakuja, na wiekszosc tematow wypowiadacie sie ze czesci zawieszenia to bezpieczenstwo itp, a tutaj nikt jeszcze nie powiedzial bezposrednio ze zagrazasz wtedy samemu sobie.
Nie mam na celu nikogo obrazac czy krytykowac waszego zdania szanowni koledzy, lecz uważam że stanowczo nie powinno sie tego robic, jak chce sie miec niski samochod to jak poprzednik Solskier powiedzial, trzeba kupic nowe do tego celu służące, do tego one są stworzone, a gdyby nie byly potrzebne sportowe (z tego co wiem zazwyczaj drozsze) to kazdy by ciol ori amory. A co do wymiany to uwazam ze lepiej kupic tansze sportowe, niz ciąc, jezeli sa ograniczenia finansowe i koniecznosc obnizenia. Podobnie z czesciami zawieszenia, wiele osob sie wypowiada ze tansze są do niczego, ale mysle ze lepiej kupic sprawne tansze niz oryginalne rozwalone, zagrazajace bezpieczenstwu (mowie to w przypadku osob które nie maja czasem kilkuset złotych na naprawe czegos bo maja bardzo ograniczone środki- np uczniowie, a ich troche tutaj jest)

Sorka za rozpisanie sie i za smiecenie :->

Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 04 mar 2008, 21:20

kolego dobrze gadasz :mrgreen: a tak wogóle to mam sprężynki sportowe jak by co to pisac na priv

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 mar 2008, 09:30

głowa mnie boli gdy widze takie bezmyślne teksty... ludzie czy WY macie równo pod sufitem? chyba nie... zastanówcie się o czym gadacie :!:

zamykam bo na koniec ktoś weźnie z tego jeszcze przykład do taniego obniżenia :evil:
p.s. sprzedaj audi i kup se malucha :!:

Zablokowany

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl