[ B3 1.8 benz/LPG] ciecie spreżyn...
- Dzwonek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 mar 2008, 19:41
- Lokalizacja: Gdańsk
[ B3 1.8 benz/LPG] ciecie spreżyn...
Witam...
Co myslicie na temat Ciecia spreżyn w audiku w celu obniżenia..
Plusy/minusy ???
Co myslicie na temat Ciecia spreżyn w audiku w celu obniżenia..
Plusy/minusy ???
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- Dzwonek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 mar 2008, 19:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Dzwonek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 mar 2008, 19:41
- Lokalizacja: Gdańsk
Rozmawiałem z klijentem który we wszystkich swoich samochodach cią sprężyny i jeździł bez problemowo (jechał z nim nie raz dość szybko) on obcinał po jednym zwoju i dawało to zaskakujący efekt prawie -50/-50... Zna sie na żeczy ponieważ miał już z 10 aut ostanie auto w którym cią spreżyny to Cadillac 8-) Wszyscy mówią że przez obcinanie spreżyn można wypaść z drogi czy zdażyło sie coś takiego komuś ja osobiście nie słyszałem o takich przypadkach... to czyli jak masz spreżyny zużyte i siedzą (najczesciej na tyle) i to też po 2-3cm czasami wiecej może sie tak samo stać jak z obcietymi że poprostu mogą wypaść jak sie wpadnie w wiekszą dziure.
- Silvesters
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 22:55
- Lokalizacja: Zgorzelec
Czytajac cale forum wypowiedzi w tym temacie mnie zaskakuja, na wiekszosc tematow wypowiadacie sie ze czesci zawieszenia to bezpieczenstwo itp, a tutaj nikt jeszcze nie powiedzial bezposrednio ze zagrazasz wtedy samemu sobie.
Nie mam na celu nikogo obrazac czy krytykowac waszego zdania szanowni koledzy, lecz uważam że stanowczo nie powinno sie tego robic, jak chce sie miec niski samochod to jak poprzednik Solskier powiedzial, trzeba kupic nowe do tego celu służące, do tego one są stworzone, a gdyby nie byly potrzebne sportowe (z tego co wiem zazwyczaj drozsze) to kazdy by ciol ori amory. A co do wymiany to uwazam ze lepiej kupic tansze sportowe, niz ciąc, jezeli sa ograniczenia finansowe i koniecznosc obnizenia. Podobnie z czesciami zawieszenia, wiele osob sie wypowiada ze tansze są do niczego, ale mysle ze lepiej kupic sprawne tansze niz oryginalne rozwalone, zagrazajace bezpieczenstwu (mowie to w przypadku osob które nie maja czasem kilkuset złotych na naprawe czegos bo maja bardzo ograniczone środki- np uczniowie, a ich troche tutaj jest)
Sorka za rozpisanie sie i za smiecenie :->
Pozdrawiam
Nie mam na celu nikogo obrazac czy krytykowac waszego zdania szanowni koledzy, lecz uważam że stanowczo nie powinno sie tego robic, jak chce sie miec niski samochod to jak poprzednik Solskier powiedzial, trzeba kupic nowe do tego celu służące, do tego one są stworzone, a gdyby nie byly potrzebne sportowe (z tego co wiem zazwyczaj drozsze) to kazdy by ciol ori amory. A co do wymiany to uwazam ze lepiej kupic tansze sportowe, niz ciąc, jezeli sa ograniczenia finansowe i koniecznosc obnizenia. Podobnie z czesciami zawieszenia, wiele osob sie wypowiada ze tansze są do niczego, ale mysle ze lepiej kupic sprawne tansze niz oryginalne rozwalone, zagrazajace bezpieczenstwu (mowie to w przypadku osob które nie maja czasem kilkuset złotych na naprawe czegos bo maja bardzo ograniczone środki- np uczniowie, a ich troche tutaj jest)
Sorka za rozpisanie sie i za smiecenie :->
Pozdrawiam