Znam firmę TRW bo poprzednio na "niej" jeżdziłem i też nie mam żadnych zastrzeżeń.Zresztą to firma znana z wysokiej jakości tak samo jak Lemforder czy Moog...Co do cen za TRW(sklepowych) to w zasadzie kosztuje tyle samo co Lemforder..,-TRW ma tańsze jedynie sworznie wahaczy..,-reszta jeśli jest już róznica to minimalna,-mam na myśli ceny częsci zawieszenia do Cabrio.
I zgadzam się że aby się wypowiadać o jakości części(w tym przyadku zawieszenia do b4/cabrio) to trzeba przejechac minimum 30-40tys km..,-wtedy można rozmawiać konkretnie...
Firmy Fortuna Line nie znam zupełnie..,ale dobrze wiedzieć że sa dobre...
Pozdrawiam.
[cabrio NG] Czy to jest seryjne zawieszenie? FOTO
- mgruszecki
- Forum Audi 80
- Posty: 141
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:55
- Lokalizacja: Sosnowiec
Fortuna LIne - wg mnie najlepsze z tanszych elementow zawieszeniahubertm pisze: Firmy Fortuna Line nie znam zupełnie..,ale dobrze wiedzieć że sa dobre...
A jesli chodzi o TRW a Lemfordera, oczywiscie sa to jedne z najdrozszych elementow zawieszenia ale ceny odbiegaja od siebie moze nie o polowe ale kolo 20-30 % - a to przy wyzszych kwotach pare groszy jest jednak.
Dla przykladu 2 przyklady elementow zawieszenia do Cabrio (ceny w hurcie):
Sworzen dolny prawy/lewy od 1992.01 do nr podwozia 8GN001533
TRW - 97pieniedzy
Lemforder - 145pieniedzy
= okolo 30% roznicy w cenie
Drazek/wspornik stabilizatora
TRW - 55pieniedzy
Lemforder - 75pieniedzy
= znow okolo 30% roznicy w cenie
Sa np przypadki, gdzie TRW jest drozsze od Lemfordera ale rzadko sie zdazaja np tutaj...
Wahacz:
TRW - 200 pieniedzy
Lemforder - 165pieniedzy
Uwazam, ze roznica w cenie jest bardzo znaczna pomiedzy tymi dwom aproducentami. Wiadomo, nie taka jak pomiedzy lemforderem a np Fortuna Line o ktorej wczesniej wspomnialem
podłączę sie pod temat. Cabrio ma to samo zawieszenie co Coupe. Szukam jekiegoś zestawu na lato co by ładnie sie prezentowało. znalazłem cos takiego... http://allegro.pl/sportowe-zawieszenie- ... 67855.html i zastanawiam sie czy to jest warte tych pięniędzy? czy da się ze zdjęcia ocenić ich stan? czy te amorki są twardsze czy fabryczne i jaki jest mniej więcej stopień ich obniżenia? nie jestem orłem w zawieszeniach dlatego liczę na waszą pomoc