Witam! Ostatnio przerobiłem przednie mcpersony od mojego b4 pod gwint. Chciałbym dowiedzieć się, jaką glebę mogę na takim czymś uzyskać (Zamierzam spasować to z 17stkami, lub 18stkami) Mcpersonów nie skracałem "pod wąsem", wyciąłem tylko talerzyk który trzyma sprężynę.
Mcpersony zamierzam złożyć z amortyzatorami sportowymi od b4.
Proszę powiedzcie mi, jaki uzyskam na tym efekt. Pozdrawiam serdecznie
P.S Proszę nie zwracać uwagi na zaznaczony na zdjęciu obszar.
[B4 1.9 1Z] Gwint - jaką glebę można uzyskać na tym customie
- MarianStefan
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
- Lokalizacja: Poznań
Zależnie od zastosowanych sprężyn, obniżenie może być dobre (np. -80mm od serii), jednak nawet ze "sportowymi" amortyzatorami może być efekt "ping-pongu", gdyż amortyzator o standardowych wymiarach nie pracuje przy takim obniżeniu w przewidzianych dla niego warunkach.
Jedyna szansa to wsadzić tam krótszy amortyzator i na dno lagi wstawić jakiś dystans. Ale nie wiem, czy to się sprawdzi, bo nikt tak nie robił. Każdy idzie drogą firm KW, H&R itp. czyli skrócenie kolumny pod wąsem o ok. 4cm.
Jedyna szansa to wsadzić tam krótszy amortyzator i na dno lagi wstawić jakiś dystans. Ale nie wiem, czy to się sprawdzi, bo nikt tak nie robił. Każdy idzie drogą firm KW, H&R itp. czyli skrócenie kolumny pod wąsem o ok. 4cm.
- MarianStefan
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
- Lokalizacja: Poznań
Ja też o tym myślałem, ale nie mam pojęcia w którym dokładnie miejscu skrócić tą kolumnę, jak by to wyglądało jeżeli chodzi o końcówkę drążka i łącznik stabilizatora po takim zabiegu (czy wszystko by pasowało), no i najważniejsze - czy to rozwiązanie nie jest trochę niebezpieczne ? <urodziny>ATLAS pisze:...Każdy idzie drogą firm KW, H&R itp. czyli skrócenie kolumny pod wąsem o ok. 4cm.
Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Jeżeli chodzi o tył, to kupiłem używkę FK, więc problem tyczy się tylko przodu, ale nadal jest.
Chyba że sportowe amory dałbym np do utwardzenia i spowodowałoby to brak efektu ping-pong a może wręcz przeciwnie?
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
zaraz zaraz, ja mam inny patent na custom gwint, przeciez nie trzeba obnizac kolumny pod wasem, wystarczy tylko w tym obszarze ktory masz zaznaczony żółtym kółkiem, skracasz ta kolumne pod wartosc nizszego wkladu amora o ktorym pisal Atlas, podobno z astry F sportowe amortyzatory sa krotsze o kilka cm wzgledem audi 80 i wlasnie o ta wartosc nalezy skrocic kolumne...
efekt ping pong nie jest zalezny tak naprwde od charakterystyki pracy amortyzatora, ale od tego ze buda samochodu lezy na odboju (w najlepszym wypadku)
ostatnia kwestia jest sprawa poruszona przez Atlasa, mianowicie dobor sprezyn, proponuje albo dorobic jakies w specjalistycznym zakladzie, albo kupic z jakiegos gwinta, obie te sprawy sa tak samo trudne do ogarniecia, ale moze Słonik, taki uzytkownik moglby cos doradzic w tej materii
efekt ping pong nie jest zalezny tak naprwde od charakterystyki pracy amortyzatora, ale od tego ze buda samochodu lezy na odboju (w najlepszym wypadku)
ostatnia kwestia jest sprawa poruszona przez Atlasa, mianowicie dobor sprezyn, proponuje albo dorobic jakies w specjalistycznym zakladzie, albo kupic z jakiegos gwinta, obie te sprawy sa tak samo trudne do ogarniecia, ale moze Słonik, taki uzytkownik moglby cos doradzic w tej materii
Łap link do mojego tematu : https://audi80.pl/audi-cabriolet-by- ... 757,45.htm
Masz tam zdjecia mojego gwintu skróconego o 8cm i jak to wyglada po zalożeniu i spasie z kołami 17 cali. Na nastepnej masz foto ile "mięsa" jeszcze zostalo by zejsc nizej
Masz tam zdjecia mojego gwintu skróconego o 8cm i jak to wyglada po zalożeniu i spasie z kołami 17 cali. Na nastepnej masz foto ile "mięsa" jeszcze zostalo by zejsc nizej