[2.8 Q / all B4] o ile to jest obniżone?
No dobra to w takim razie jak to wyjasnic:
Mam z tyłu obniżone zaiweszenie z jakimiś czerwonymi sprężynami.
Jest ono niżej od standardu ale nie wiem o ile, ale wyższe od przedniego o 3,5 cm?
Zakładam że to jest minimum -20mm
więc z przodu jest minimum -55mm
[ Dodano: 2011-03-29, 23:01 ]
Niki20, a możesz to zmierzyć, bo chciałbym w to wierzyć a patrząc na twoje auto to mi się wydaje, że to ja mam niżej
w ogóle czy ktoś kto jest pewien o ile ma obniżone , mógłby przy okazji wziąć kawałek metrówki i sprawdzić ile ma od ziemi do progu i od osi koła do rantu w lini prostej?
Mam z tyłu obniżone zaiweszenie z jakimiś czerwonymi sprężynami.
Jest ono niżej od standardu ale nie wiem o ile, ale wyższe od przedniego o 3,5 cm?
Zakładam że to jest minimum -20mm
więc z przodu jest minimum -55mm
[ Dodano: 2011-03-29, 23:01 ]
Niki20, a możesz to zmierzyć, bo chciałbym w to wierzyć a patrząc na twoje auto to mi się wydaje, że to ja mam niżej
w ogóle czy ktoś kto jest pewien o ile ma obniżone , mógłby przy okazji wziąć kawałek metrówki i sprawdzić ile ma od ziemi do progu i od osi koła do rantu w lini prostej?
kris4, dla mnie stoi OK i nie twierdziłem inaczej <ok> . Napisałem Ci że przód masz wyżej ode mnie a tył zdawało mi się że masz niżej ode mnie, u mnie jest róznica w wysokości miedzy osiami 34mm.
Jutro chyba zakupię te SUCHS-y po 150 zeta za sztuke skoro są gazowe i mówisz że są OK. Potem bede sie zastanawial czemu o polowę tansze niż sachs advantage
łożyska FAG na przód też chyba od niego wciągne.
PS: mógłbyś wrzucić jakiś wymiar wysokości zawieszenia. Choćby opisowo
Jutro chyba zakupię te SUCHS-y po 150 zeta za sztuke skoro są gazowe i mówisz że są OK. Potem bede sie zastanawial czemu o polowę tansze niż sachs advantage
łożyska FAG na przód też chyba od niego wciągne.
PS: mógłbyś wrzucić jakiś wymiar wysokości zawieszenia. Choćby opisowo