Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Obniżające sprężyny

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 07 sty 2015, 23:32

Wiesz co miałem Ci odpisać na tego posta ale daruję sobie. Niech będzie Twoja racja ...
MTS jest twardy ... a wszystkich , którzy chcą sie przekonac jaki jest naprawdę zapraszam na wiosnę na przejażdżkę.
Widzę że jesteś z Warszawy to również możemy zrobić na wiosnę spota i sam ocenisz - może ja mam innego MTS-a, nie wiem , albo coś co jest dla wszystkich twarde dla mnie zwyczajnie jest komfortowe.
Z drugiej strony słyszałem już opinie ,że fabryczne zawieszenie w passatach b5 jest twarde wiec wszystko możliwe <ok>

Reasumując twarde czy miękkie to za te pieniądze jest OK i z czystym sumieniem mogę polecić.

Dziękuję to był ostatni post dot. tej kwestii.
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 07 sty 2015, 23:51

Podsumowując:
Jeśli chcesz mieć komfort - nie obniżaj samochodu. Jedyna opcja sensowna to (w modelu C4 przynajmniej) Eibach 35/35. Osoby które go montują są zadowolone, bo charakterystyka jest podobna do seryjnego zawieszenia, ale trzymanie w zakrętach duzo lepsze.

Jeśli wkładasz 60/40 - to czy to będzie H&R, czy Weitec, czy Jamex, czy inny MTS - no sorry ale będzie twardo i szukanie kszty komfortu zakrawa o głupotę.
A sprzeczanie się "który jest bardziej miękki" jest już szukaniem dziury w całym. Gleba nie ma być wygodna, ma spełniać swoje zadanie (lepsze prowadzenie, wygląd - co kto lubi).

Dlatego te kilka wiadomości powyżej może i początkowo sensownych, później już nie dało się ich czytać bo to zwykłe bicie piany :roll:
Macie swoje lata, a czuje się nadal jak w piaskownicy :mrgreen:
Było białe Audi :arrow: Biały 1Y

Jest białe Audi :arrow: Biały AAT

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 08 sty 2015, 20:56

Założyłem dziś do siebie te sprężyny koni -30 z avanta. Efekt?

Przód idealnie obniżony tak jak chciałem, tył jest za nisko ale w sobotę postaram się podnieść talerzyk o kilka cm wyżej na amorku i zobaczymy jak będzie.
Jeśli będzie lipa to na tył lecą ori sprężyny i wszystko powinno stać równo bo wcześniej przód był wyżej- ten typ tak ma :roll:

Co do tylnych sprężyn z avanta to owszem, dolny zwój jest węższy ale to nie rzutuje bo po obciążeniu sprężyna stabilnie opiera się na talerzu. Pozdro <ok>

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 09 sty 2015, 11:20

MartiniNBR pisze:Założyłem dziś do siebie te sprężyny koni -30 z avanta. Efekt?

Przód idealnie obniżony tak jak chciałem, tył jest za nisko ale w sobotę postaram się podnieść talerzyk o kilka cm wyżej na amorku i zobaczymy jak będzie.
Jeśli będzie lipa to na tył lecą ori sprężyny i wszystko powinno stać równo bo wcześniej przód był wyżej- ten typ tak ma :roll:

Co do tylnych sprężyn z avanta to owszem, dolny zwój jest węższy ale to nie rzutuje bo po obciążeniu sprężyna stabilnie opiera się na talerzu. Pozdro <ok>

Będziesz podkładał jakieś gumki czy masz ruchome talerzyki?

Wąski zwój ładnie cały się układa ?

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 09 sty 2015, 20:48

Talerzyk w tylnych amorach jest ruchomy i można go spokojnie zdjąć, założyć tulejkę jakieś 2-3cm i na nią talerzyk taki jak w kombi aby pasował na mały zwój :mrgreen:

Na obecnym talerzyku zwój leży równo, nie przesuwa się i nic nie tłucze tyle że jest za nisko.

PS. Przód -30 tył został ori bo i tak był sztywny. Jest git <ok>

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 31 sty 2015, 09:37

Pytanie mam zestaw sprężyn Weiteca - 60/40 i Eibach 60/40 do v6 jeśli bym chciał do zamontować 1.9 Tdi lub ABK siądzie to jakoś orientuje się ktoś bo vka jest cięższa i mam pewne obawy , praktykował ktoś ?
:!: CZĘŚCI DO AUDI B4 CABRIOLET COUPE - POTRZEBUJESZ CZEGOŚ PISZ :!:
POSZUKUJESZ CZĘŚCI DO AUDI 80 CABRIO/COUPE - NAPISZ PW

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 31 sty 2015, 09:45

no ja zakladalem -50 z vki do mojego tdi i auto nie siadlo na tyle nisko ile mozna by ocenic z -50
Forum A6Klub i Audi80

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 31 sty 2015, 12:51

skoro pakujesz do v6 z r4 to na pewno Ci siądzie bardziej niż jest podane ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 31 sty 2015, 12:55

ale on chce wlaśnie na odwrót
Forum A6Klub i Audi80

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 31 sty 2015, 13:28

Ogólnie w zapytaniu ciężko się odnaleźć ale ja to zrozumiałem tak jak odpowiedziałem w poprzednim poście, poza tym przecież wysiu ma v6.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 31 sty 2015, 13:28

co ma to tylko on chyba wie :-P
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 31 sty 2015, 17:20

Tighe pisze:Ogólnie w zapytaniu ciężko się odnaleźć ale ja to zrozumiałem tak jak odpowiedziałem w poprzednim poście, poza tym przecież wysiu ma v6.
mam zestaw sprężyn z v6 chce to wsadzić do auta ale z silnikem 2.0 lub 1.9 Tdi , stąd moje pytanie już jasne ?
:!: CZĘŚCI DO AUDI B4 CABRIOLET COUPE - POTRZEBUJESZ CZEGOŚ PISZ :!:
POSZUKUJESZ CZĘŚCI DO AUDI 80 CABRIO/COUPE - NAPISZ PW

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 01 lut 2015, 00:30

no to Ci nie siądzie, miałem weiteci -60 z v6 w swoim i siedziały jak -40.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 30 maja 2015, 11:09

Może ktoś wie ile obniżają sprężyny FKS139VA?

Zebredee1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 19 mar 2014, 17:13
Lokalizacja: TSK

Post autor: Zebredee1 » 13 lip 2015, 18:33

Mam dość nisko posadzoną b4Q v6 i rozkminiam nad podciągnięciem trochę silnika do góry oraz układu wydechowego. Wydech to nie taki straszny problem i coś wyrezam, gorzej z resztą. Coś kiedyś czytałem na temat takich dystansów czy tam tulejek, które pomogą chronić miskę. Niestety teraz nie mogę nic znaleźć. Przerabiał ktoś podobny temat?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga