Witam
Na forum znalazłem super info, że amorki z a4 b5 pasują do tego wozu... No i fakt pasują, tylko w moim przypadku na oryginalnych amorkach dolna miseczka sprężyny była osadzona na samiutkim dole amorka, a w amorkach z a4 b5 to mocowanie jest wyżej o ok 3cm.
Amorki jakie zakupiłem to AMORTYZATOR TYŁ KYB 341909 AUDI A4 94-99 GAZOWY wg opisu z katalogu Gordon.
Złożyłem.... i działa... ale tył stoi mocno w górze... aż za mocno... no i się zrobiło bardzo twardo.
Chciałbym to jakoś przywrócić do poprzedniego wyglądu tak, żeby tyłek siadł nieco niżej i teraz pytanie do znawców tematu.
Co by było, jakbym zakupił sprężyny od a4 b5 quattro ?
Cięcie zwojów raczej odpada nie jestem zwolennikiem takich praktyk...
Proszę znawców tematu o opinię w tej sprawie.
Pozdrawiam
PS: Jakbym miał z przodu 4.2 to po paru startach pewnie samo by siadło ale tutaj stoi jak wryte w górze i się poddać bez walki nie chce
[B4 2.6 ABC] Quattro - po wymianie amorków tył stoi jak koza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 lut 2016, 15:01
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
najszybciej porównasz mając swoją sprężynę i sprężynę z A4 , jeśli ta z a4 będzie niższa a drut tej samej średnicy to powinno być niżej.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga