Czy ktoś bawił się może tą regulacją.
Z przodu niema problemu, bo tył raczej trzeba wyciągnąć?
[ Dodano: 2010-06-15, 08:53 ]
http://www.koni.com.pl/osobowe.php?go=31
Tam jest wszystko opisane.
[ Dodano: 2010-06-15, 09:05 ]
1. Nałożyć pokrętło z kompletu na wierzchołek amortyzatora
2. Dla zwiększenia siły tłumienia obracać pokrętło zgodnie z kierunkiem strzałki na powierzchni czołowej pokrętła. Dla zmniejszenia siły tłumienia obracać pokrętłem przeciwnie do kierunku pokazywanego przez strzałkę. Przy napotkaniu oporu nie używać siły - oznacza on koniec zakresu regulacji.
3. Po dokonaniu regulacji zdjąć pokrętło, aby uniknąć uszkodzenia pokrywy silnika
OSTRZEŻENIE: Oba amortyzatory, lewy i prawy, muszą mieć jednakowe nastawy; w przeciwnym wypadku grozi utrata stabilności i kierowalności, a w najlepszym wypadku ponadnormatywne zużycie opon.