Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Sprężyny od B4

ODPOWIEDZ
radzioss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 31 paź 2009, 12:00

[B3] Sprężyny od B4

Post autor: radzioss » 07 maja 2010, 09:05

Witam. Wstawiłem do swojej b3 [sedan] alufelgi 15'. Niestety na większych wybojach tylne koła ocierają mi o nadkola. Wstawiłem w sprężyny specjalne gumy usztywniające, żeby po prostu był twardszy, niestety słabo zdają egzamin jeżeli auto jest zapakowane na full. Chciałbym wstawić nowe twardsze sprężyny od audi b4. I teraz moje pytanie: Czy mogę takowe sprężyny wstawić do swojego auta i nic nie będzie przeszkadzało?

P.S. Nie znam się w takim stopniu na mechanice ale chciałbym od razu dowiedzieć się czy dał bym rade je sam zmienić, czy musi to robić mechanik na warsztacie (może znacie średnią cenę takiej wymiany?).

Dziękuje za pomoc. :->
Ostatnio zmieniony 07 maja 2010, 09:51 przez radzioss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 07 maja 2010, 10:30

Spręzyny tylne są inne w b4 i w b3. możęsz założć na tył twardsze sprężyny sportowe i do tego amortyzatory i auto już nie siądzie. Albo po prostu zmień opony na węższe.

Awatar użytkownika
piekarelk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:34
Lokalizacja: Warmia/Mazury

Post autor: piekarelk » 07 maja 2010, 22:18

Moim zdaniem masz juz stare sprezyny,ja w swojej niuni mam tez wstawione 15'' kola i nic mi nie obciera.Ewentualnie wyjmij stara sprezyne i przymierz ja do nowej w sklepie naprzyklad,sprezyny powinienes sam wymienic to nie jest nic skomplikowanego.Sruba od dolu i nakretka od gory(dojscie w bagazniku,sa schowane pod gumowymi kapturkami).Ja bym nic nie kombinowal poprostu musisz zainwestowac w nowe sprezyny. :->
Pozdr

ODPOWIEDZ