[b4 2.3] Sprężyny Weitec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1628
- Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 JS
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
[b4 2.3] Sprężyny Weitec
mam pytanko czy pod sprężyny Weiteca przód 28 tył 38 cm muszą być sportowe amorki? kiedyś miałem jakie sportowe ale pękła mi nie wiem jakie amory były bo z niemiec miałem odrazu komplecik. Założyłem zwykłe do przodu ale lipa wygląda amorki mam Monroe amr... przód, a tył już słabe sprężyny bo jak 3 osoby siadą to leży na kołach praktycznie ;/
Dregan, teoretycznie do obniżenia auta -40mm powinny starczyć zwykłe amorki o zwykłym skoku.Jeśli chcesz zejść niżej to muszą być o skróconym skoku.Moim zdaniem nawet przy -40 nie powinno zostawiać się zwykłych amorków.Nie wiem jak to auto potem zachowuje się na drodze bo u Siebie tak nigdy nie robiłem.
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
ogólnie to powinny zwykłe starczyć ale lepiej zainwestować w twardsze na przyszłość no i wiadomo że przy twardszej spręzynie inaczej pracuje amor, a te zwykłe amory to długo nie wytrzymają i jakość prowadzenia auta jest zdecydowanie gorsza, wiem bo przerabiałem temat z zawiasem u siebie 3 razy w ciągu 1,5 roku. najpierw seria amor na sport sprężynie, później sport amor i sport sprężyna i było już bardzo spoko a teraz amorki z reg twardości więc jest już w ogóle wypas :mrgreen: jak by coś mam do sprzedania amorki sportowe na przód do NG B4 (bardzo mało jeździły) :mrgreen: PS: na zawieszeniu nie ma co oszczędzać
a co to jest za dlugosc jaka podales te 28 i 38? jak są sprezyny obnizajace o 28mm to o tyle obnizaja.. jeszcze wszystko zalezy od rodzaju silnika, 4cyl. vka, tdi.. na kazdym teoretycznie inaczej bedize to wygladac ale duzej roznicy nie bedzieDregan pisze:no rozumie cie ale mam nowe amorki a poprzednie wytrzymały 4 lata na polskich drogach trzymał się jak przyklejony i było komfortowo w miarę; ] i 2 pytane sprężyny o tej długości co podałem obniżają auto o 40 mm?
nawet sprezyny -40 powinno sie dawac amory sportowe wtedy auto jest utwardzone i nie skacze na dolkach.. wiadomo ze na ori amorach i springach -40 da sie jezdzic ale wg mnie to sie troche mija
Dregan, piszesz tam coś o komforcie.Wydaje mi się że jeśli chcesz auto posadzić niżej to musisz pożegnać się z komfortem.Na sportowym zawiasie auto będzie twardsze.Jeśli do tego dorzucisz jakieś dobre koło z niskim profilem( niski to taki od 40 w dół) to pożegnaj się z komfortem.Jak auto posadzisz niżej a dasz koło z profilem 50 itp to będzie to wyglądać tragicznie.Obniżenia auta niesie za sobą inne kosztowne wydatki aby auto sie ładnie prezentowało.
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
tak jak napisał wyżej jaco124 przede wszystkim auto jest sztywniejsze to raz, dwa to fakt iż jak się zakłada sprężyny obniżające choć - 30 to wg mnie powinno sie też zmieniać amory, sprężyna jest twardsza i amortyzator nie działa w takim zakresie jak powinien i jego efektywność oraz działanie nie dają tego co ma być. a te 4 lata to amory wytrzyały ale na ori sprężynach. na amorze sportowym auto fakt że jest twardo ale na pewno nie przy -40/-30(jak napisałeś wyżej) jak auto się obniża to ma być niższe ale też i twardsze. nie odczujesz różnicy komforcie napewno, ja na początku zrobiłem tak jak Ty a po 1,5 roku mam zawias z reg twardości -70/-60 i moge powiedzieć że to auto siedzi, jest twardo i trzyma się drogi(ale ustawiony na max twardo), moje zdanie, jak chcesz mieć jakość i frajde to amory sportowe(przede wszystkim twardsze montuj) pozdrawiamDregan pisze:no rozumie cie ale mam nowe amorki a poprzednie wytrzymały 4 lata na polskich drogach trzymał się jak przyklejony i było komfortowo w miarę; ] i 2 pytane sprężyny o tej długości co podałem obniżają auto o 40 mm?
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
tomi400 pisze:luk448 pisze:Jak auto posadzisz niżej a dasz koło z profilem 50 itp to będzie to wyglądać tragicznie.
Nie przesadzaj aż takiej tragedii niema i jest jakaś namiastka komfortu
to po co mam obniżać auto skoro na feldze będe miał balona :?: nie rozumiem tego... chyba że zakładasz felgę 15' to ok. wiadomo natomiast że im niższy profil tym komfort mniejszy ale wg mnie aż tak dużo się nie straci przy obniżeniu -40/-30 z doświadczenia wiem :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1628
- Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 JS
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
ludzie ale pisałem ze miałem sportowe, tylko nie wiem jakie miałem amorki. Mam do kupienia springi długości podałem ich i nie wiem o ile mi obniży auto. oponki mam na 45 profil. a chodzi mi oto ze tamte springi Weitec maja długość 28 cm i nie wiem ile niższe od seri sa
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 14:38 przez Dregan, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR