Witam,
Możęcie mi coś powiedzieć na temat tej firmy, bo zastanawiam sie nad zakupem sprężyn właśnie tej firemki.
Pozdrawiam
[B4 ALL] TA TECHNIX sprężyny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 19:01
- Lokalizacja: KęTRZYN
Tak, ale od nas z forum mało kto szuka zawiasu do sportu dotychczas najwygodniejszym gwintem jaki sprawdziłem jako pasażer był Supersport u Igora w cabrio. Jeździ się jak na serii. Ja bym wolał mieć miękko niż ping-pongKolczat pisze:tym sie charakteryzuje sportowy twardy zawias, nie uznawalbym tego za wade...
Co ciekawe tak samo wygodnie się jeździ na gwincie TA Technix w BMW e39 serii 5, czyli w dużej limuzynie. Oraz w beemkach "trójkach".
Kumple śmigają na takim ustawieniu:
Co ciekawe te trzy beemki mają gwint TA. Chciałbym by moje cabrio tak fajnie resorowało jak którekolwiek z tych bmw.
e36 miało gwint FK i był słabszy niż TA jeśli chodzi o wygodę. W e46 był kit, a teraz mimo iż jest 4cm niżej niż na kicie to wygoda została taka sama.
Żywotność tych gwintów jest słaba, a w bmw tylne zawiasy są za miękkie (jak 100% seria). Ale w cenie do 1000zł za nowy komplet na obie osie to rewelka. Nie wiem czy w audi podobnie się spisują, bo nie znam nikogo kto ma taki gwint.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
to ja Ci powiem tak, jezdzilem od Harrego cabrioletem i jak wiesz jest tam regulacja, Harry jezdzil u mnie i moze nie jest to samo, ale jest w miare komfortowo, no wiec ja nie narzekam na pingpongowanie, ktore doswiadczylem u Dydo, co mi ewidentnie przeszkadzalo... tylko! jedno ale, otoz zalezy kto co pinpongowaniem nazywa, kumpel w pasku b5ipol ma TA gwint przod tyl, w lato bylo twardo, ale wahacze gorne wbijaly sie w bude z obnizenia, teraz w zime na podniesionym zawiasie jest wygodnie, bardziej miekko niz u mnie, ale wiadomo ze jest wiekszy skok amortyzatora, tak wiec do firmy TA mam zaufanie, wlasnie z powodu tego co napisales ze komplet przod tyl kosztuje 1000pln, nie wiem jakie dosiwadczenia z sportowymi zawieszeniami ma kolega perwol, ale wydaje mi sie ze sprezyny od jamex'a i TA sa mega podobne, a nawet TA bym uwazal za ciut lepsza firme i nie odczulem swego czasu, uzywajac tych sprezyn aby auto bylo za twarde, jedyna twardosc zawiasu jaka odczulem na tylku byl wlasnie Dydowy KW, gdzie moim zdaniem byl zalany za gesty olej do wkladu, pozatym jezdzilem wczesniej na sprezynach od H&R i wielkiej roznicy zmian komforu nie odczulem pomiedzy progresywnym zawiasem H&R a zwykla sportowka Jamex'a, roznica byla po zmianie wkladow na sportowe H&R, gdzie auto naprawde stalo sie twardsze, ale milo twarde, a nie jakby jezdzace na odbojach....