Mam mały problem z tylna zawiechą, zaznaczam fabryczną. Mianowicie po zamontowaniu szerszych kołek zdarza mi się przyorać oponą błotnik w okolicach górnej krawędzi zderzaka. Przydałoby się założyć twardsze sprężyny, ale doraźnie chciałbym między zwoje powpychać takie oto gumy:
http://moto.allegro.pl/item326370065_gu ... niej_.html
Powiedzcie mi proszę jaka jest średnica sprężyn, abym mógł dobrać odpowiedni rozmiar. Powinienem zamontować jedną, czy dwie sztuki na każdą sprężynę? Wiem, że nie jest to może super rozwiązanie, ale póki co uchroni i oponę i błotnik przed spotkaniem. Domyślam się, że z trwałością tych gum nie jest za dobrze, ale na 2-3 miesiące chyba wystarczy?
W międzyczasie będę rozglądał się za sprężynami (zarówno na przód jak i tył). Jakich powinienem szukać, aby jednocześnie wykluczyć niebezpieczeństwo wspomnianych obcierek, jak i obniżyć auto o 20-40 mm? Podobno do zwykłych amortyzatorów idzie takowe jeszcze zamontować.
[B3 PM] Utwardzanie sprężyn.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Hyyy moze być Ci cieżko znaleść krótsza sprezyny o te 20mm ale zeby była dość twarda aby znów Ci nie ocierało, dobrym rozwiazaniem było by tutaj kupno sprezyn na zamówienie (kołomnie produkuja cena za 1szt około 100zł) wtedy dobierasz sobie odpowiednia długośc i twardosc. Gumy napewno bede dobrym rozwiazaniem, moze nie są jakimś szczytem techniki ale beda zdawać egzamin nawet przez dłuższy czas, jednak moze to sie odbić na odczuciach z jazdy tył stanie sie napewno nieco sztywniejszy i bedzie narazony na "odbijanie sie od ziemi" oczywiscie nie ma tu mowy o podskakiwaniu auta bo beda to dość słabo odczuwalne róznice. Co do ilośc gum jak już sie zdecydujesz (co raczej szkoda robić - tylko wymiana zawiechy jest dobrym rozwiazaniem) to mysle ze po 2sztuki na strone bedzie odpowienio. No i na koniec na tył kupujesz gumy z tą miejsza średnica (około 1cm)Powodzenia. <ok>