Każdy robi inaczej, ja bym mimo wszystko ją wymieniłKrzysiek 84 pisze: A rozrzad to kompletny- pasek, rolka prowadzaca i napinajaca.
[B4 1.9 TDI+] 80 laserrot sedan by Murdzi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Zasadniczo na razie jestem w fazie zbierania funduszy na całą operację, mam nadzieję, że jeszcze z miesiąc pasek wytrzyma.
Trochę odczuć po pierwszych kilkuset kilometrach na chipie, wyrzuconym katalizatorze i EGRze. Z autem nie dzieje się nic niepokojącego, nie chodzi głośniej, przynajmniej nie jest to różnica zauważalna w czasie jazdy. Jedynie na światłach troszkę twardsza jest praca bez EGRa, chociaż i tak ciszej niż na przestawionym zapłonie. Auto jest przede wszystkim dużo bardziej dynamiczne, wkręca się już od 1800 obrotów, płynnie rozwija swoją moc, turbodziura oczywiście jest, ale zdecydowanie mniejsza niż po wrzuceniu samego chipa. Wtedy dopiero po przekroczeniu 2000 obrotów auto chciało jechać. Na niekorzyść niestety przemawia spalanie. Dynamiczna jazda po mieście na wiecznie niedogrzanym silniku + kawałek w trasie i wyszło prawie 8L/100 :shock: Ale zdecydowanie nie oszczędzałem samochodu. Zgoła inaczej wygląda sytuacja gdy jedziemy spokojnie na trasie. Jadąc 90km/h mojej kobiecie udało się wykręcić wynik w okolicach 4,5L/100, czyli zajebisty <ok>
Z planów na nadchodzące dni - nowe logo dope na tylną klapę, literka I w oznaczeniu TDI dostanie czerwony kolor, w sobotę szykuje się polerka całej budy. Do zrobienia jest nawiew, bo ciągle przepala mi się bezpiecznik wentylatora oraz wyważenie kół z przodu. Nie mam pojęcia kiedy ogarnę uszczelki na kolektorzy wydechowym, mam nadzieję, że już niebawem, bo dość ostro są przedmuchane już... Tyle na dzień dzisiejszy
Trochę odczuć po pierwszych kilkuset kilometrach na chipie, wyrzuconym katalizatorze i EGRze. Z autem nie dzieje się nic niepokojącego, nie chodzi głośniej, przynajmniej nie jest to różnica zauważalna w czasie jazdy. Jedynie na światłach troszkę twardsza jest praca bez EGRa, chociaż i tak ciszej niż na przestawionym zapłonie. Auto jest przede wszystkim dużo bardziej dynamiczne, wkręca się już od 1800 obrotów, płynnie rozwija swoją moc, turbodziura oczywiście jest, ale zdecydowanie mniejsza niż po wrzuceniu samego chipa. Wtedy dopiero po przekroczeniu 2000 obrotów auto chciało jechać. Na niekorzyść niestety przemawia spalanie. Dynamiczna jazda po mieście na wiecznie niedogrzanym silniku + kawałek w trasie i wyszło prawie 8L/100 :shock: Ale zdecydowanie nie oszczędzałem samochodu. Zgoła inaczej wygląda sytuacja gdy jedziemy spokojnie na trasie. Jadąc 90km/h mojej kobiecie udało się wykręcić wynik w okolicach 4,5L/100, czyli zajebisty <ok>
Z planów na nadchodzące dni - nowe logo dope na tylną klapę, literka I w oznaczeniu TDI dostanie czerwony kolor, w sobotę szykuje się polerka całej budy. Do zrobienia jest nawiew, bo ciągle przepala mi się bezpiecznik wentylatora oraz wyważenie kół z przodu. Nie mam pojęcia kiedy ogarnę uszczelki na kolektorzy wydechowym, mam nadzieję, że już niebawem, bo dość ostro są przedmuchane już... Tyle na dzień dzisiejszy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko