Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI+] 80 laserrot sedan by Murdzi

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 14 maja 2012, 20:38

Krzysiek 84 pisze: A rozrzad to kompletny- pasek, rolka prowadzaca i napinajaca.
Każdy robi inaczej, ja bym mimo wszystko ją wymienił :-P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2012, 20:50

Norbas pisze: Każdy robi inaczej, ja bym mimo wszystko ją wymienił :-P
Pompe wody :?:
Jak sucha i nie skrzypi to po co. w golfie 2 jeszcze nie byla wymieniana od zakupu samochodu czyli 2005r

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 14 maja 2012, 21:32

Ja tam przy wymianie rozrządu wolę wymienić pompę wody, zresztą każdy robi jak chce, ja powiedziałem swoje i zdania nie zmienię :-P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2012, 21:40

Ale w 1Z nie jest napedzana paskiem rozrzadu i w kazdej chwili mozna ja wymienic bez rozpinania rozrzadu.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 14 maja 2012, 21:46

Wiem jak jest, jest tak samo jak w AAZ ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2012, 22:04

To juz kwestia zmieniajacego czy chce dodatkowe ponad 100zl na pompe dołożyć :mrgreen:

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 14 maja 2012, 22:08

o tym właśnie mówię :mrgreen:

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 16 maja 2012, 00:21

Zasadniczo na razie jestem w fazie zbierania funduszy na całą operację, mam nadzieję, że jeszcze z miesiąc pasek wytrzyma.

Trochę odczuć po pierwszych kilkuset kilometrach na chipie, wyrzuconym katalizatorze i EGRze. Z autem nie dzieje się nic niepokojącego, nie chodzi głośniej, przynajmniej nie jest to różnica zauważalna w czasie jazdy. Jedynie na światłach troszkę twardsza jest praca bez EGRa, chociaż i tak ciszej niż na przestawionym zapłonie. Auto jest przede wszystkim dużo bardziej dynamiczne, wkręca się już od 1800 obrotów, płynnie rozwija swoją moc, turbodziura oczywiście jest, ale zdecydowanie mniejsza niż po wrzuceniu samego chipa. Wtedy dopiero po przekroczeniu 2000 obrotów auto chciało jechać. Na niekorzyść niestety przemawia spalanie. Dynamiczna jazda po mieście na wiecznie niedogrzanym silniku + kawałek w trasie i wyszło prawie 8L/100 :shock: Ale zdecydowanie nie oszczędzałem samochodu. Zgoła inaczej wygląda sytuacja gdy jedziemy spokojnie na trasie. Jadąc 90km/h mojej kobiecie udało się wykręcić wynik w okolicach 4,5L/100, czyli zajebisty <ok>

Z planów na nadchodzące dni - nowe logo dope na tylną klapę, literka I w oznaczeniu TDI dostanie czerwony kolor, w sobotę szykuje się polerka całej budy. Do zrobienia jest nawiew, bo ciągle przepala mi się bezpiecznik wentylatora oraz wyważenie kół z przodu. Nie mam pojęcia kiedy ogarnę uszczelki na kolektorzy wydechowym, mam nadzieję, że już niebawem, bo dość ostro są przedmuchane już... Tyle na dzień dzisiejszy ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 maja 2012, 08:56

Na zimnym szkoda pałować,bo olej nie chroni jeszcze za dobrze. po przekroczeniu 75 stopni juz mozna przycisnac.

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 16 maja 2012, 09:57

Dlatego prawdziwe ciśnięcie rozpoczyna się od 90 stopni na zegarze ;) Dla mnie niedogrzany oznacza temperaturę w granicach 70-75 stopni - do tej wartości staram się nawet 2000 obrotów nie przekraczać ;-)

Kodzak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 20 lut 2011, 19:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Kodzak » 16 maja 2012, 14:39

Fajne autko jak potrzebujesz jakieś części to daj znać :)

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 16 maja 2012, 16:20

Heh, coś tam by człowiek zawsze potrzebował :mrgreen:

Takie tam foto na pełnym black froncie, tyle że megabrudnym:

Obrazek
Obrazek

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 16 maja 2012, 16:28

Gdzieś już taki widziałem :mrgreen:
Obrazek
<ok>

PS. Teraz już dokładnie widzę, że to takie same jak moje kieruny depo :-P

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 16 maja 2012, 16:38

A no widzisz, czyli jednak nic specjalnego u mnie nie ma. W każdym bądź razie przód po makijażu wygląda zdecydowanie lepiej ;-) Fajnie by było zrobić jeszcze z przodu front od V6, a przynajmniej kierunki w listwie, które bym przerobił na obrysówki ^^

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 23 maja 2012, 22:56

Dzisiaj wziąłem się za polerkę. Pasta G3 + trochę wody i masa wolnego czasu... Wyszło mniej więcej tak jak na zdjęciach, chociaż na żywo wg. mnie lepiej się prezentuje ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl