8B NG by Niki20
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
PRAWDĘ POWIADA POLAĆ MUSłonik pisze:Rzeczoznawca w PZMocie 200zl kosztuje, nie omieszkaj skorzystac, dobrze na tym wyjdziesz
jak mi policjant wwalił się w przód to z takiego korzystałem kosztował 150 zł a za zderzak 1 lampę i lakiernika 1790zł policzyli
tylko postaraj się jak najszybciej do rzeczoznawcy pojechać czas działa na niekorzyść
Niki20, na korzyśc na pewno bo gdyby nie taki fundusz wcale bys siana nie dostał bo skąd jak sprawca nie miał OC?Właśnie po to jest taki fundusz.Ja nie pamiętam dokładnie ale wtedy jak mi urwał lusterko w Corsie B to przyjechał rzeczoznawca opisał i wyceniał.Ale sprawa była w sądzie wiem bo pamiętam że jeszcze musiałem sie tam tluc na to zadupie.Ale jakoś nie pamiętam zeby wypłacili mi za mało bo szef lusterko kupil w ASO a z własnej kieszonki raczej by nie dołożył Pamietaj że zawsze od wyceny sie odwolujesz piszesz że stanowczo za mało Ci wycenili itp.Mi w obu przypadkach jakie kiedys miałem po takim pisemku dorzucali parę zlotych(ok 700 zł) a zawsze to coś.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Cały czas do przodu
W ubiegłym tygodniu wyczyściłem przepustnicę i wszystko co się wokół niej znajdowało Znalazłem i wyeliminowałem jedna nieszczelność na wejściu odmy do filtra. Jak sie później przyjrzałem tej rurce to sie za głowę złapałem :shock: :shock: :shock: Praktycznie cała zabita "masłem", od samego dołu do góry... :shock:
Wyczyściłem to dokładnie, zrobiłem OCT i teraz mam z tym spokój
Po czyszczeniu autko lepiej jedzie, ładniej pracuje i mniej pali :-o
Kolejny etap:
- olej + filtr (zamierzam wlać valvoline 10W60 ???)
- czujnik temperatury
- świece, kable, kopułka
- regulacja gazu
<ok>
W ubiegłym tygodniu wyczyściłem przepustnicę i wszystko co się wokół niej znajdowało Znalazłem i wyeliminowałem jedna nieszczelność na wejściu odmy do filtra. Jak sie później przyjrzałem tej rurce to sie za głowę złapałem :shock: :shock: :shock: Praktycznie cała zabita "masłem", od samego dołu do góry... :shock:
Wyczyściłem to dokładnie, zrobiłem OCT i teraz mam z tym spokój
Po czyszczeniu autko lepiej jedzie, ładniej pracuje i mniej pali :-o
Kolejny etap:
- olej + filtr (zamierzam wlać valvoline 10W60 ???)
- czujnik temperatury
- świece, kable, kopułka
- regulacja gazu
<ok>
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
Niki20, nie lej tego Valovoline 10w60(synthetic blend)! w lecie jako tako daje rade ale jak zrobiło się chłodniej to szklanki tłukły się w moim V6
jakiś 10w40 i nic innego, możesz zalać Valvo max life lub Motul
podobno Valvoline 10w60 był też jako syntetyk, jeśli taki chcesz zalać to możesz, ale raczej nie ma sensu, olej ten bardziej jest zalecany do aut uturbionych i ogólnie, które dostają mocno w palnik
jakiś 10w40 i nic innego, możesz zalać Valvo max life lub Motul
podobno Valvoline 10w60 był też jako syntetyk, jeśli taki chcesz zalać to możesz, ale raczej nie ma sensu, olej ten bardziej jest zalecany do aut uturbionych i ogólnie, które dostają mocno w palnik