Audi 80 B4 RS2 Look by Żeton TDI SPRZEDAM CAŁA lub CZESCI
Słonik pisze:Zaraz, skoro znacie ziomkaktory malował to auto to moze on by potrafił dobrac i pomalowac lakier aby bylo w miare spoko.
był ktos tym autem zeby to pomalowac , poprawic u goscia ktory to malował i podobno krzyknął ,, o nie ja tego drugi raz malowac nie bd , nie chce tego auta na oczy widziec ''
tak słyszalem nie chce sie podjac , tak tam bylo namieszane z tym malowaniem , 50 tysiecy podkladów lakierów kolorów , rozne cisnienia malowania itp . . .
A no fakt ;/ gdzies juz to slyszalemcienkii pisze:Słonik pisze:Zaraz, skoro znacie ziomkaktory malował to auto to moze on by potrafił dobrac i pomalowac lakier aby bylo w miare spoko.
był ktos tym autem zeby to pomalowac , poprawic u goscia ktory to malował i podobno krzyknął ,, o nie ja tego drugi raz malowac nie bd , nie chce tego auta na oczy widziec ''
tak słyszalem nie chce sie podjac , tak tam bylo namieszane z tym malowaniem , 50 tysiecy podkladów lakierów kolorów , rozne cisnienia malowania itp . . .
DYZIO kolego fakt nie ma problemu z przekładka tylko chodzi o to ze w mojej budzie w tunelu nie ma łapy do podtrzymania manuala trzeba kawałek podłogi wyciąć i wspawać drugi kawałek z łapą i o to właśnie chodzi ze z tym jest problem bo wiąże się to z rozbieraniem wnętrza a tego nie chciał bym za bardzo robić
Wczoraj poświeciłem trochę czasu autku a mianowicie wymieniłem wysłużony już 90amper alternator na 120 A BOSCH nie wiem czy to ma jakiś wpływ na automat ale przestał świrować ładnie wrzuca biegi w gore i tak samo płynnie przechodzi w redukcje nie ważne przy jakiej prędkości i skrzynia przestała przechodzić w tryb awaryjny
I udało mi uruchomić się w końcu dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju jestem zadowolony w miarę mogło by być lepiej na rozgrzanym ma 1bar
P.S foto wskaźnika ładowania jeszcze przed wymiana alternatora
Wczoraj poświeciłem trochę czasu autku a mianowicie wymieniłem wysłużony już 90amper alternator na 120 A BOSCH nie wiem czy to ma jakiś wpływ na automat ale przestał świrować ładnie wrzuca biegi w gore i tak samo płynnie przechodzi w redukcje nie ważne przy jakiej prędkości i skrzynia przestała przechodzić w tryb awaryjny
I udało mi uruchomić się w końcu dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju jestem zadowolony w miarę mogło by być lepiej na rozgrzanym ma 1bar
P.S foto wskaźnika ładowania jeszcze przed wymiana alternatora