Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 LS 1.8 (DS 90KM) 1979 by Bloku

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Audi 80 LS 1.8 (DS 90KM) 1979 by Bloku

Post autor: bloku » 11 lis 2007, 08:56

Oto kilka słów na temat mojej Niuni:

Autko opuściło fabryke w listopadzie 1979 roku. Do Polski trafiło w 1991 przywieziony w całości...Jego nowi właściciele przejechali nim w Polsce ok. 100.000km przez okres 15 lat i głównie po mazurskich drogach. Odkupiłem od nich 9starsze małżeństwo) w lipcu tego roku. Było to tak iz po wystawieniu na allegro....3 godziny później byłem juz u nich na wiosce pod Mrągowem - szukałem posesji ponad pół godziny, taka dziupla. Jak tylko wjechaliśmy na podwórko było wiadome że bez niej nie wyjade.

Serce tego autka to wolnossący 1,8 na gaźniku 2B2, jednak musiał chyba ulec uszkodzeniu gdyż ktoś zmienił go na 2E5. teraz chwilowo jest założony 1B.

Wersja LS w budzie 2 drzwiowej...kolor czerwony...

Na początku jak zakupiłem dokonałem pewnych zmian...mechanicznych głównie:
:arrow: wymiana płynów
:arrow: prawe przednie łożysko
:arrow: układ hamulcowy przedni komplet
:arrow: zawieszenie tylne (amorek + sprężyna)
:arrow: filtry powietrza i paliwa
:arrow: uszczelniacze zaworów
:arrow: uszczelka pod głowicą (asekuracyjnie)
:arrow: cały układ zapłonowy (kondensator, palec rozdizelacza, rozdzielacz zapłonu, przerywacz, kopułka, swiece, kable WN, cewka (asekuracyjnie)
:arrow: kompletny układ wydechowy BOSAL (od kolektora do końcowego) - DUŻO mnie to kosztowało
:arrow: we wnętrzu zmieniona deska wskaźników (obecnie z obrotomierzem od 4cyl.)
:arrow: tapicerka odświeżona, zachowana w bardzo dobrym stanie
:arrow: tylna półka odświeżona, wraz z nagłośnieniem
:arrow: zakup orginalnych felg od 80 Quattro - 13``

Na dzień dzisiejszy pozostało wymienić przednie zawieszenie oraz poprawić stan blacharki i lakieru (zaznaczam iż lakier w 90% orginał) - wszystkie naprawy w Polsce udokumentowane :)

Plan na przyszłośc ( w realizacji) to SWAP na 2,1 T od C2 200 oraz połozenie do gleby ok. -20 lub -25. Wizualnie bez zmian... WILK w owczej skórze :)

Poniżej zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pawelbicz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice

Post autor: pawelbicz » 11 lis 2007, 10:13

Po prostu cudo :!: Serce me się raduje na widok B2 w dobrych rękach <tance>

P.S Bloku, czy my przypadkiem nie spotkaliśmy się w lipcu na Shell'u w Gdyni???
(to ty byłeś tym Renault Clio z wielką nalepą TKA Audi???)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 11 lis 2007, 10:18

Tak tak, jak widzisz dotarłem do celu :) Zakupiłem to co chciałem :)

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 11 lis 2007, 10:22

Witam podziwiam wkład jaki włożyłeś w te piękne autko dobrze że trafiło w dobre ręce bo normalnie już by je ktoś pewnie ze złomował pozdrawiam, i tak trzymaj dalej <ok>

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 11 lis 2007, 10:38

Miodzio auto, duży szacunek dla Ciebie za sentyment i miłość do Audi , autko prezentuje się rewelacyjnie, rozumiem że dążysz do orginału i fele pozostają, nie zamierzać zapodać jakiegoś ranciku? Pozdrawiam i życzę miłej bezawaryjnej jazdy boilidem <ok> Pozdrowionka dla Całego TKA <spoko>

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 11 lis 2007, 10:47

bardzo ładna audi ! :mrgreen: rarytasik ! 8-)

Awatar użytkownika
maniek75
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1244
Rejestracja: 28 sie 2007, 20:18
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: maniek75 » 11 lis 2007, 11:21

No piękny klasyk, to żadkośc teraz zobaczyc coś takiego na drogach :-P
Szacuneczek :-D

Tobi1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 205
Rejestracja: 09 maja 2007, 21:11
Lokalizacja: WCI

Post autor: Tobi1986 » 11 lis 2007, 12:59

Pomimo podeszłego już wieku robi wrażenie <ok>

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 11 lis 2007, 13:29

Ja bym to zostawił w oryginale a nie kombinował z silnikami. Poza tym popsułes trochę oryginalność autka tymi chromowanymi dodatkami.
Co było z silnikiem mieszane? Przecież tam powinien siedzieć 1.6

Felgi nie są z żadnego 80 quattro, tylko są to normalne 13tki jakie były dostępne za dopłatą w tym modelu ;-)

Na Twoim miejscu zająłbym się lakierem i nic w autku nie kombinował. Tylko utrzymuj go w idealnej kondycji technicznej i blisko oryginałowi, wtedy będzie miło popatrzeć :)

Awatar użytkownika
K2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 507
Rejestracja: 10 sty 2007, 00:05
Lokalizacja: Zebrzydowice

Post autor: K2 » 11 lis 2007, 14:17

hehe wiedziałem że JMM sie doczepi do tych felg.... :-P ale faktycznie są od zwykłej 80tki - aczkolwiek są to całkiem ładne felgi (sam takie mam i to nawet 10 szt. :mrgreen: )
Autko w całkiem ładnym stanie ;-) Chromowane listewki fajnie wyglądają na zderzakach, na reszcie nadwozia juz nie bardzo (na bokach lepiej by sie prezentowały oryginalne listwy) Wymiany wymaga również obramowanie tylnej szyby (jakby co to mam takie z nierdzewki na zbyciu w super stanie ;-) ) No i przydałoby sie lakier odświerzyć.
Z modyfikacji to założyłbym listwe z nierdzewki miedzy pas przedni a zderzak, jaka byłą montowana w 'lepszejszych' wersjach. ;-) załozyłem taką u siebie i wg mnie fajnie wygląda, no i może spoilerek pod zderzak od 80GTE :-)

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 11 lis 2007, 16:17

gratuluje
bardzo ladne audi
to jest to taki wiek a stan lepszy niz inne marki 10-15lat mlodsze
widze ze masz pasje i tak trzymaj

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 11 lis 2007, 16:51

No więc chłopaki tak... Listwy zostały założone aby zobaczyc jak to wygląda. Z racji tego iz szukam listew orginalnych na bok...musialem cos tam przykleić. Przód własnego pomysłu...jednak w końcowej fazie bedzie chrom...listwy pójda pod prysznic.
Z silnikiem nic nie było mieszane. To jest pierwszy z modeli 1,8. Też tak uważałem, szukałem po katalopgach, po serwisach i wkońcu w jednym z niemieckich forum odnalazłem iż jest to wersja Szwedzka/Szwajcarska (posiada między innymi zawór oóźniający przy zapłonie) - wypuszczono ok. 200 sztuk próbnych - i to by się zgadzało gdyż auto w papierach nie ma strikte niemieckiego. Jak mi się uda to wrzucę skan...może ktoś zna niemczyzne :P
Wracając do modyfikacji, zderzaki i przedni uśmiech w drodze... Na początrku miał byc przywrócony do orginału jednak zmieniłem zdanie. Najprawdopodobniej od jedengo z naszych klubowiczów (Mikigd) odkupie B2a...i wtedy do orginału gdyz tam jest automat...też 1,8 ale już nei na gaźniku...
Dużo przede mną ale nei od razu. Lakierka i owszem będzie...przygotowujemy sie do wypadu do Kronach na czerwiec...będzie gotowy do drogi.

Dzięki za miłe słowa :)

adasrogas

Post autor: adasrogas » 11 lis 2007, 18:20

kozak z Ciebie. autko mimo lat wygląda nieźle i jeździ chyba jeszcze lepiej.
widać ze wkładasz całe serce w to auto. za te części zabuliłeś chyba więcej niż za całe auto.

jeszcze raz gratulacje

Awatar użytkownika
zoli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 04 lis 2007, 21:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zoli » 11 lis 2007, 18:34

Śliczniutkie :) DO takich klasyków to trzeba mieć serce i cierpliwość :) Ale widzę że to w dobrych rekach sie znalazło :!: Wielkie gratulacje!!

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 11 lis 2007, 22:02

bloku pisze:Z silnikiem nic nie było mieszane. To jest pierwszy z modeli 1,8. Też tak uważałem, szukałem po katalopgach, po serwisach i wkońcu w jednym z niemieckich forum odnalazłem iż jest to wersja Szwedzka/Szwajcarska (posiada między innymi zawór oóźniający przy zapłonie) - wypuszczono ok. 200 sztuk próbnych - i to by się zgadzało gdyż auto w papierach nie ma strikte niemieckiego. Jak mi się uda to wrzucę skan...może ktoś zna niemczyzne :P
Ciekawa historia, wrzuć tego skana albo wyslij mi na maila to się przetłumaczy ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl