Autko opuściło fabryke w listopadzie 1979 roku. Do Polski trafiło w 1991 przywieziony w całości...Jego nowi właściciele przejechali nim w Polsce ok. 100.000km przez okres 15 lat i głównie po mazurskich drogach. Odkupiłem od nich 9starsze małżeństwo) w lipcu tego roku. Było to tak iz po wystawieniu na allegro....3 godziny później byłem juz u nich na wiosce pod Mrągowem - szukałem posesji ponad pół godziny, taka dziupla. Jak tylko wjechaliśmy na podwórko było wiadome że bez niej nie wyjade.
Serce tego autka to wolnossący 1,8 na gaźniku 2B2, jednak musiał chyba ulec uszkodzeniu gdyż ktoś zmienił go na 2E5. teraz chwilowo jest założony 1B.
Wersja LS w budzie 2 drzwiowej...kolor czerwony...
Na początku jak zakupiłem dokonałem pewnych zmian...mechanicznych głównie:













Na dzień dzisiejszy pozostało wymienić przednie zawieszenie oraz poprawić stan blacharki i lakieru (zaznaczam iż lakier w 90% orginał) - wszystkie naprawy w Polsce udokumentowane

Plan na przyszłośc ( w realizacji) to SWAP na 2,1 T od C2 200 oraz połozenie do gleby ok. -20 lub -25. Wizualnie bez zmian... WILK w owczej skórze

Poniżej zdjęcia: