
P.S. ma ktoś na zbyciu oryginalną kierę w dobrym stanie?
skoro to działa tak jak napisałeś to jest w sumie mało efektowne. Sens by był jeśli byłyby np 4 diodki i zapalały się kolejno ze wzrostem ciśnieniapawelrybak15 pisze:Diody od turbo pokazują albo, że nie pracuje, albo, że pracuje, na fotce prezentującej silnik widać czujnik od tego, gdy turbo nie wytwarza ciśnienia, to świeci żółta dioda, natomiast, gdy wytwarza to zapala się zielona dioda, kiera to skórzana Votex, a siedzenia mają pokrowce, gdyż niestety oryginalne obicia są powycierane
co to za turbo dziura na gareecie T2 to nic w porównaniu z T3 czy kkk K24 i takich bym szukal do tego jeszcze pompa 10mm troche pogrzebac i wychodzi ci taki wynikWymiana turbiny na inną ? Myślę o turbinie np z A6, ma wirnik o zmiennej geometri, więc zminimalizowałoby to turbodziurę, która w moim Audi jest niemała, ale to pewno wina wyeksploatowanej już turbiny
a wirnik stoi w miejscu jak silnik pracuje ?pawelrybak15 pisze:Oj z tym turbo to nie jest tak, że pracuje wtedy, gdy silnik :mrgreen:
<haha> EOTpawelrybak15 pisze:Przy spokojnej jeździe, to wirnik kręci się tyle o ile i turbo nie wytwarza żadnego rozsądnego ciśnienia, tak więc prawie wcale nie wpływa na osiągi :mrgreen: